Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Interfejs diagnostyczny.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Interfejs diagnostyczny.

    Co polecacie jak w temacie? Mam swój stary(ma chyba z 10 lat) VAG506M. Kupiłem jak jeszcze miałem audi. I tam działał spoko,przy skodzie nawet po aktualizacji urządzenia nie mogę się już połączyć z większością rzeczy. Skanowanie błędów w niektórych autach(ostatnio u sąsiada w tuaregu to był denata) nie istnieje. Więc szukam czegoś do nowszych aut. Żebym mógł sobie skodzinkę w razie czego ogarnąć i inne auta.
    Kabel odpada. Pożyczyłem od kolegi i u mnie za nic pod nowym windowsem nie mogę się połączyć z autem(ponoć wina windowsa).
    Zresztą wolę mieć coś w aucie na stałe w razie czego(tyłek mi w audi uratowało kiedyś),a laptopa nikt ze sobą nie wozi non stop.
    Spalanie - Motostat.pl

  • #2
    Dołączam do pytania.
    Według moich ustaleń bez kompa wybór mamy chyba tylko Vscan MULTI+ ITS 2w1 VAG + OBD2 (jakies 400zl)
    Obd11 podobno było kiedyś fajne na telefonie ale zachłanność twórców zrobiła dużo zła temu projektowi...

    ten Vscan z tego co czytałem można wozić w bagażniku cały rok.. zasilanie ma z portu obd... ale kluczowe pozostaje czy nadaje się do czegokolwiek z technicznego punktu widzenia... tutaj proszę o opinie osoby które z tego korzystają.

    Komentarz


    • #3
      Właśnie czytałem o obdeleven. Trochę się usrało przez pazerność twórców i nie ma już np darmowych kredytów i przeszli na subskrypcję. Nadal sporo rzeczy można robić za darmo,ale np kodowania od 10 kredytów w górę. Nie zmienia faktu że najbardziej mnie kusi właśnie OBD11 ze względu na to że działa i możliwości,większość testerów to loteria czy zadziała czy nie albo co będzie działać. Tylko zastanawiam się którego w razie czego. OBD11 kosztuje 250zł a OBD11 nextgen 340. Tylko muszę znaleźć czym różnią się te wersje.
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • #4
        Dobra. Zakupiony obdeleven plus licencja na rok PRO. Wyszło 440 bez grosza.
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz


        • #5
          Daj znać jak wrażenia, zaznaczam: Obiektywne !
          Ciekawe czy będziesz miał reklamy w wersji pro...

          Mam nadzieję że będzie to rozwiązanie dla twoich potrzeb. Powodzenia.

          Komentarz


          • #6
            Reklam już nie ma od jakiegoś czasu. Niestety,bo można było darmowe kredyty zbierać. Na razie na szybko podłączyłem i sprawdziłem czy działa. Wszędzie mogłem "wejść" tylko jak w silnik chciałem to wywalało błąd połączenia(na przekręconym zapłonie i po odpaleniu auta też). Nie chciało mi się już bawić z tym,styrany po robocie. Pewnie w weekend dopiero. Kodu na pro jeszcze nie aktywowałem. Pro jest potrzebne do
            Kodowanie / długie kodowanie Kodowanie II
            Kodowanie podrzędnych jednostek sterujących
            Zmiana usługi diagnostycznej
            Reset jednostki sterującej (UDS)
            Wyszukiwarka loginów
            Bezpieczny dostęp
            Bezpieczna baza danych
            Adaptacja / Długa adaptacja
            Stop-klatka kodu usterki
            Ustawienia podstawowe
            Automatyczny kod bramki
            Kodowanie listy instalacji bramki
            Opracowywanie etykiet kodowania / długiego kodowania / adaptacji
            Opracowywanie etykiet danych na żywo
            Kopia zapasowa jednostki sterującej
            EEPROM
            OLinia na szybko to martwiłem się że ciężko będzie się wyciągać,ale bez problemu. Delikatnie i nie trzeba się szarpać jak z babciami w Lidlu na przecenie Szybkość działania...no szybki to on nie jest Ale kawy w trakcie jak się łączy nie trzeba robić To tyle na szybko.
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz


            • #7
              Bo nie zdążyłem ci napisać (już zamówiłeś), że wersja nextgen podobno szybciej się łączy od tej starszej... a ta co masz to która to wersja?
              Mógłbyś napisać co faktycznie da się wykonać nie mając tego pro?

              Komentarz


              • #8
                Wyżej napisałem co można bez pro.
                Bez pro w opisie jest tak Funkcje aplikacji OBDeleven w wersji podstawowej (bezpłatne):
                pełne skanowanie
                automatyczna identyfikacja pojazdu na podstawie VIN
                odczyt i kasowanie błędów ze wszystkich jednostek sterujących zainstalowanych w samochodzie (np. silnika, skrzyni biegów, ABS, poduszek powietrznych, multimediów, klimatyzacji itd.)
                wielojęzyczna baza danych
                odczyt informacji o jednostce sterującej (np. numer części, numer oprogramowania, kodowanie itd.)
                udostępnianie rejestrów danych diagnostycznych pocztą e-mail
                stan akumulatora
                historia podłączanych samochodów
                wyszukiwanie silnika, wyposażenia i kodów usterek
                zaawansowane informacje o jednostce sterującej
                dane na żywo
                wykresy
                wskaźniki (zegary, np. obrotomierz)
                informacje o podrzędnej jednostce sterującej
                ręczny programista
                warsztat
                kopia zapasowa samochodu i historia programowania
                instrukcje samodzielnego serwisowania (zrób to sam - DIY)
                test wyjść
                ​ Możliwe że nextgen szybszy ale obsługa BMW i ios mi nie potrzebna. A różnica w cenie ponad 100zł. A obstawiam że też demonem szybkości nie jest.
                JA mam tą tak zwaną białą
                Z takich prostych rzeczy to na szybko sobie zakodowałem żeby pokazywało prędkość wiatraka w trybie auto na klimie i ile litrów w zbiorniku(ale chyba muszę skalibrować bo pokazuje cały czas 0),więc bez kredytów da się robić,ale trzeba się naszukac.
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • #9
                  nowa wersja nextgen wspiera też IOSa, poprzednia nie
                  kredyty nie są niezbędne, więkość rzeczy można samemu poszukać i w adaptacjach poprzestawiać ( ja użyłem tylko do testu wskaźników z lenistwa)

                  Komentarz


                  • #10
                    Polecam OBD Link z aplikacją Car Scanner (Google Play)

                    Cena za złącze to jakieś 550 PLN - ale warto.

                    Cena za aplikację to jakieś 10 EUR - też warto.

                    Główne zalety:
                    - łącze działa stablinie
                    - można wywoływać wypalanie DPF - na postoju lub w jeździe
                    - działa kodowanie - są predefiniowane kody
                    - bluetooth jest kodowany / zabezpieczony przed hakerami.

                    Ciekwą opcją jest też AAAD - Android Auto Developer, a na nim aplikacja "VAG Performance" - można wyświetlać na ekranie radia postawowe parametry: ciśnienie turbiny, temperaturę oleju, ładowanie akumulatora - słowem te kontrolki, które kiedyś były w samochodach, a teraz ich nie ma...
                    OBDLink LX 427201 ScanTool Bluetooth: Profesjonalne narzędzie do skanowania OBD-II, kompatybilny z systemem Android i Windows, zielone : Amazon.pl: Motoryzacja

                    Komentarz


                    • #11
                      Ludzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
                      I to wszystko za 300-350 zł.
                      Przykładowa aukcja:
                      Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        Nadal nie rozumiesz. NIE CHCĘ wozić ze sobą laptopa. A telefon zawsze przy tyłku a interfejs wielkości pudełka zapałek. I tyle. Jakbym chciał z laptopem to kupiłbym kabel.
                        A chce mieć w KAŻDEJ chwili możliwość w razie czego zdiagnozowania auta. W poprzednim audi uratowało mi to tyłek. No chyba że lapka masz cały czas w aucie,albo jedziesz w trasę i zabierasz ze sobą
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          Tak na szybko bez laptopa to aplikacja Carly i do tego jakaś dobra kostka, ja mam vgate icar pro. Car scanner pro nie pokazuje wszystkiego jak vcds i carly.

                          Komentarz


                          • #14
                            Tu jest na razie ok. Trochę porobiłem na początku,potem mi się nie chciało. Na razie czekam na chęci i pogodę to pobawię się dalej
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X