Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Taxi Kraków
    Drive
    • 2013
    • 60

    Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.

    rafiki, SS, O3 nie dla mnie, nawet jakby szmal był :!:
    1234
  • lukas_jg
    Rider
    • 2012
    • 600
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.

    Witam,

    trochę nie było mnie na forum i widzę, że wprowadzono sporo zmian. Nie wiem gdzie mogę to napisać ale udało mi się być jednym z 17 laureatów konkursu Skody.

    W sobotę mamy się stawić w Opalenicy pod Poznaniem i tam będziemy "przyglądali" się nowej Octavii 3. Bardzo chętnie napiszę jakąś relację z tej imprezy.

    Pozdrawiam,
    Łukasz
    Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

    Komentarz

    • ruluss
      Drive
      • 2013
      • 91

      #3
      Gratuluje. Pstryknij kilka fotek :szeroki_usmiech

      Komentarz

      • mozgi
        L&K
        • 2009
        • 1128
        • Octavia I (1U2)
        • AKL 1.6 MPI 101 KM

        #4
        Gratuluje a tak z ciekawości czego konkurs dotyczył?
        ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
        Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60

        Komentarz

        • DJ MŁODY
          RS
          • 2007
          • 5908
          • Octavia II (1Z3)

          #5
          ja równiez dostałem takiego e-maila

          Konkurs SKODY - nagroda jest Twoja!

          Witaj,
          dziękujemy Ci za udział w konkursie SKODY Polska na Facebooku (http://apps.facebook.com/skoda-weekend/). Ponieważ mamy wolne miejsce, chcemy zaproponować Ci udział w szkoleniu z Nowej Octavii, które było nagrodą główną w konkursie "Amazing weekend z Nową Octavią".

          Szkolenie odbędzie się w dniach 6-7 kwietnia w hotelu Remes w Opalenicy pod Poznaniem. Stawić należy się w hotelu w sobotę (6 kwietnia) o godz. 13:30.

          Prosimy o informację, czy weźmiesz wspólnie z nami udział w "amazing" weekendzie z Nową Octavią - zapraszamy serdecznie!
          pozdrawiam Adam
          Octavia 2 - Tour II - Kosiarka


          Spontany Katowickie

          Komentarz

          • ruluss
            Drive
            • 2013
            • 91

            #6
            Ze tak powiem to jest was dwoch :P Musze spawdzis swojego emaila.

            Komentarz

            • Puchacz
              Moderator
              S_OCP Member
              • 2004
              • 1192
              • Superb III (3V3)

              #7
              lukas_jg, DJ MŁODY, my też tam będziemy. Więc do zobaczenia!
              Ja tu tylko sprzątam...

              Komentarz

              • Wojtas_Poznań
                RS
                • 2010
                • 2822

                #8
                oo, widzicie Pany ... to sobie przy okazji możecie zaliczyć tegoroczne MotorShow w Poznaniu :diabelski_usmiech
                SPOT Poznań:
                .....
                ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                Error 503 Wojtas Unavailable :P

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Konkurs dotyczył prawidłowego przypisania opisu do funkcjonalności nowej Octavii.
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • Philu
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 172
                    • Toyota

                    #10
                    Możesz podpytać o system Start/Stop w nowej Octavii 3. Ciekawi mnie jak będzie z trwałością. W VW jest chyba od 2 lat i jakoś nie słychać negatywnych opinii odnośnie usterkowości.

                    Pozdro
                    Kiedyś były Octavie. Obecnie Toyota Auris TS FL 1.6 Valvematic i Toyota Yaris III 1.0 VVTi.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      A tego badziewia nie da sie wylaczyc VCDSem. Wchodzac w adaptacje licznika da sie odhaczyc start/stop system
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Philu
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 172
                        • Toyota

                        #12
                        Maicroft, nie wiem czy się da. Jeżeli samochód odbiorę to za 3-4 tyg. Wiem, że można toto wyłączyć przyciskiem, po każdym odpaleniu. Przez to badziewie zastanawiam się czy brać 85 KM bez tego czy 105 KM i myśleć czy będzie to jeździło czy się z czasem rozpitoli. Niby mam 4 letnią gwarancję ale kto to wie jak to będzie działać i jak długo. :szeroki_usmiech
                        Kiedyś były Octavie. Obecnie Toyota Auris TS FL 1.6 Valvematic i Toyota Yaris III 1.0 VVTi.

                        Komentarz

                        • lukas_jg
                          Rider
                          • 2012
                          • 600
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          To proponuję zrobić listę pytań i chętnie się dowiem wszystkiego
                          Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                          Komentarz

                          • Philu
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 172
                            • Toyota

                            #14
                            ok. to moje pierwsze

                            1. Jak się sprawuje Start/Stop i jak z trwałością tego ustrojstwa?
                            2. Czy da się to na stałe wyłączyć?
                            Kiedyś były Octavie. Obecnie Toyota Auris TS FL 1.6 Valvematic i Toyota Yaris III 1.0 VVTi.

                            Komentarz

                            • tomekjmopl
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 1187
                              • Opel
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #15
                              Philu, z tego co pamiętam system start-stop od któregoś tam tygodnia produkcji ma być dostępny już tylko jako opcja za dopłatą. Zamiast tego mają dać w standardzie pakiet chrom - podobno polski klient nie był gotowy na ten system . Także może warto wstrzymać się jeszcze z zamówieniem.

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                To nie Polski klient nie jest gotowy, tylko Polski klient nie jest eko-idiota. Potrafi policzyc, wielu skonczylo Politechnike i maja jakiekolwiek pojecie o pracy silnika wyposazonego w turbosprezarke
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • niezal
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 283
                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #17
                                  Haha, pierwsza moja myśl, gdy dowiedziałem się o start/stop w O3 to - czy da się to na stałe wyłączyć. Nie oszukujmy się, taki system ma negatywy wpływ na silnik, akumulator, itd.
                                  "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

                                  O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
                                  O2 Tour BSE+LPG LR - MED

                                  Komentarz

                                  • Philu
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 172
                                    • Toyota

                                    #18
                                    Ja już mam auto zaklepane ale będą dwie sztuki i mogę wybrać. No i się wachom :diabelski_usmiech
                                    Kiedyś były Octavie. Obecnie Toyota Auris TS FL 1.6 Valvematic i Toyota Yaris III 1.0 VVTi.

                                    Komentarz

                                    • marlej108
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 4976
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Philu
                                      Maicroft, nie wiem czy się da. Jeżeli samochód odbiorę to za 3-4 tyg. Wiem, że można toto wyłączyć przyciskiem, po każdym odpaleniu. Przez to badziewie zastanawiam się czy brać 85 KM bez tego czy 105 KM i myśleć czy będzie to jeździło czy się z czasem rozpitoli. Niby mam 4 letnią gwarancję ale kto to wie jak to będzie działać i jak długo. :szeroki_usmiech
                                      przypuszczam, ze moze to byc na poczatku troche denerwujace to ciagle wylaczanie tego start-stop, ale jesli wolisz miec 105 koni to chyba nie powinien byc glowny powod do rezygnacji z tego silnika na rzecz slabszego.

                                      Sadze ze po jakims czasie czlowiek sie po prostu przyzwyczaja ze naciska zanim ruszy jakis tam guzik i potem robi to mechanicznie.

                                      Z drugiej strony ja sie tylko tak zastanawiam, na ile ten niby "nowy" 1.2 tsi jest inny od dotychczasowego 1.2 tsi??? Zwlaszcza chodzi mi o te slabsza wersje - 85konna, ktora wlasnie w takiej mocy byla montowana (oczywiscie dotychczasowy typ silnika) w Fabiach i Roomsterach, i niestety na forum Fabii jest o dotychczasowym 1.2 tsi caly watek i o sporych niemilych przygodach... Ciekawy jestem (i trzymam kciuki!) czy VAG poprawil te problemy w 1.2 tsi 85 KM. Bo sama moc jest moim zdaniem wystarczajaca do spokojnej jazdy, ale oprocz tego bardzo wazne jest zeby miec swiety spokoj - czyli zeby sie nie psul. Byla dziewczyna mojego kolegi ma Fabie Monte Carlo z tym silnikiem i niestety od poczatku problemy, ktore moze czesciowo wynikaja tez z niechlujnego ASO... Oby nowa wersja 1.2 tsi byla bezproblemowa.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                      Spalanie - Motostat.pl

                                      Komentarz

                                      • rowerek
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 449

                                        #20
                                        Zamieszczone przez marlej108
                                        Z drugiej strony ja sie tylko tak zastanawiam, na ile ten niby "nowy" 1.2 tsi jest inny od dotychczasowego 1.2 tsi???
                                        Było już wieeele razy na forum więc powtórzę tylko to co łączy nowe tsi ze starymi. Wspólną cechą nowych tsi (ea 211- czyli 1.2tsi 85,105KM, 1.4tsi 122,140KM a także 1.0 z citigo - takie 1.2 bez turbo i jednego cylindra) i starych tsi (ea 111) jest taka sama odległość między cylindrami (82mm). Wszystko pozostałe jest inne. Począwszy od napędu rozrządu, przez materiał bloku silnika, aż do ilości wałków rozrządu a co za tym idzie ilości wtryskiwaczy.

                                        Komentarz

                                        • dominik9420
                                          L&K
                                          • 2012
                                          • 1136

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Philu
                                          1. Jak się sprawuje Start/Stop i jak z trwałością tego ustrojstwa?
                                          Na to pytanie, to ja Ci mogę odpowiedzieć w tym momencie.
                                          Elementy odpowiedzialne za rozruch samochodu z systemem S&S są "mocniejsze" niż w pozostałych wersjach samochodu.
                                          Począwszy od akumulatora, poprzez rozrusznik i alternator.
                                          Jeździłem z tym S&S (w grande punto EVO) i powiem, że jakoś nie bardzo go akceptowałem z tego powodu, że było akurat gorąco, jak wiadomo nie pracujący silnik=brak klimatyzacji.
                                          Mi generalnie ten system do gustu nie przypadł...
                                          Obawiam się, że nikt nie powie o wadach jakie faktycznie są, bo i po co sobie antyreklamę robić, wiadomo, że wszystko co zostanie wypowiedziane, będzie ZA a nie PRZECIW.
                                          Jest oczywiście jak dla mnie jeden + tego systemu, a mianowicie jak auto zgaśnie, to nie trzeba kręcić kluczykiem, tylko wystarczy wcisnąć pedał sprzęgła
                                          Zamieszczone przez Philu
                                          2. Czy da się to na stałe wyłączyć?
                                          Zmartwię Cię, bo tego ustrojstwa nie da się na stałe wyłączyć, jedyne co, to wyłączanie go po każdorazowym uruchomieniu silnika
                                          Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                                          Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                                          Pozdrawiam i Szerokości!
                                          Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                                          http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                                          Komentarz

                                          • lukas_jg
                                            Rider
                                            • 2012
                                            • 600
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #22
                                            I po 2 dniach przygody z zespołem Skody

                                            Moje osobiste odczucia są jak najbardziej pozytywne. Całość była przygotowana profesjonalnie.

                                            Sobota:

                                            13:30 - na tą godzinę wszyscy mieli przybyć na miejsce szkolenia do Hotelu Remes w Opalenicy. (Hotel bardzo ładny i o wysokim standardzie) Jednocześnie była to godzina rozpoczęcia lanchu.

                                            15:30 - spotkaliśmy się wszyscy w specjalnie przygotowanym namiocie Skody. (Składał się on z kilku mniejszych pomieszczeń gdzie przeprowadzane były "wykłady" na temat: silników, wyposażenia, designu, bezpieczeństwa, itp. Byliśmy podzieleni na grupy i każda grupa spędzała w poszczególnym pomieszczeniu ok. 20 minut.
                                            Na koniec mieliśmy małą dyskusję na temat innych aut, które były zestawione razem z nowymi Octaviami.

                                            19:30 - kolacja "Octavia Cooking Team". Mieliśmy sami ugotować/przyrządzić kolację. Tutaj również byliśmy podzieleni i robiliśmy coś dla wszystkich. Kczka, makaron z krewetkami, deser z whiskey, itp.

                                            Po kolacji mieliśmy czas dla siebie w klubie znajdującym się, w hotelu. Graliśmy tam w kręgle popijając zimne piwko

                                            Niedziela:

                                            8:00 - 9:00 - dla chętnych przygotowany był plac z rozstawionymi bandami, gdzie można było samodzielnie zobaczyć działanie nowego Park Assist.

                                            9:00 - po sprawdzeniu sprawdzeniu przez kilka osób swojego "stanu". Wsiedliśmy w 12 przygotowanych aut i wyruszyliśmy na ~140km pętle.
                                            Zmienialiśmy się co ~6km.
                                            W ten sposób każdy miał możliwość zobaczenia, porównania i poczucia różnic pomiędzy autami. Na mnie największe wrażenie zrobiły 2 Ostavie z silnikami tsi z silnikami 140 i 180KM ze skrzynią DSG.

                                            Około godziny 12:30 - spotkaliśmy się ponownie w namiocie gdzie otrzymaliśmy drobne upominki i weseli rozjechaliśmy się do domów.

                                            Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim obecnym























                                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                            Komentarz

                                            • fernando
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 1890

                                              #23
                                              Haha, widać, jakie samochody klasy średniej porównywali do Octavii, hipokryci :lol:

                                              Komentarz

                                              • ciuk15
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 406

                                                #24
                                                Puchacz, i lukas_jg, dzięki bardzo za towarzystwo na szkoleniu. Ja osobiście również jestem bardzo pozytywnie zaskoczony przebiegiem całej imprezy, oby więcej takich spotkań.

                                                Pozdrawiam
                                                Łukasz
                                                1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
                                                2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
                                                3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
                                                4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

                                                Komentarz

                                                • marlej108
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 4976
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez fernando
                                                  Haha, widać, jakie samochody klasy średniej porównywali do Octavii, hipokryci :lol:
                                                  trafna uwaga k
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                  Spalanie - Motostat.pl

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...