rafiki, SS, O3 nie dla mnie, nawet jakby szmal był :!:
Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.
Zwiń
X
-
Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.
Witam,
trochę nie było mnie na forum i widzę, że wprowadzono sporo zmian. Nie wiem gdzie mogę to napisać ale udało mi się być jednym z 17 laureatów konkursu Skody.
W sobotę mamy się stawić w Opalenicy pod Poznaniem i tam będziemy "przyglądali" się nowej Octavii 3. Bardzo chętnie napiszę jakąś relację z tej imprezy.
Pozdrawiam,
ŁukaszZgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
-
-
Gratuluje a tak z ciekawości czego konkurs dotyczył?ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
Komentarz
-
-
ja równiez dostałem takiego e-maila
Konkurs SKODY - nagroda jest Twoja!
Witaj,
dziękujemy Ci za udział w konkursie SKODY Polska na Facebooku (http://apps.facebook.com/skoda-weekend/). Ponieważ mamy wolne miejsce, chcemy zaproponować Ci udział w szkoleniu z Nowej Octavii, które było nagrodą główną w konkursie "Amazing weekend z Nową Octavią".
Szkolenie odbędzie się w dniach 6-7 kwietnia w hotelu Remes w Opalenicy pod Poznaniem. Stawić należy się w hotelu w sobotę (6 kwietnia) o godz. 13:30.
Prosimy o informację, czy weźmiesz wspólnie z nami udział w "amazing" weekendzie z Nową Octavią - zapraszamy serdecznie!
Komentarz
-
-
Maicroft, nie wiem czy się da. Jeżeli samochód odbiorę to za 3-4 tyg. Wiem, że można toto wyłączyć przyciskiem, po każdym odpaleniu. Przez to badziewie zastanawiam się czy brać 85 KM bez tego czy 105 KM i myśleć czy będzie to jeździło czy się z czasem rozpitoli. Niby mam 4 letnią gwarancję ale kto to wie jak to będzie działać i jak długo. :szeroki_usmiechKiedyś były Octavie. Obecnie Toyota Auris TS FL 1.6 Valvematic i Toyota Yaris III 1.0 VVTi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PhiluMaicroft, nie wiem czy się da. Jeżeli samochód odbiorę to za 3-4 tyg. Wiem, że można toto wyłączyć przyciskiem, po każdym odpaleniu. Przez to badziewie zastanawiam się czy brać 85 KM bez tego czy 105 KM i myśleć czy będzie to jeździło czy się z czasem rozpitoli. Niby mam 4 letnią gwarancję ale kto to wie jak to będzie działać i jak długo. :szeroki_usmiech
Sadze ze po jakims czasie czlowiek sie po prostu przyzwyczaja ze naciska zanim ruszy jakis tam guzik i potem robi to mechanicznie.
Z drugiej strony ja sie tylko tak zastanawiam, na ile ten niby "nowy" 1.2 tsi jest inny od dotychczasowego 1.2 tsi??? Zwlaszcza chodzi mi o te slabsza wersje - 85konna, ktora wlasnie w takiej mocy byla montowana (oczywiscie dotychczasowy typ silnika) w Fabiach i Roomsterach, i niestety na forum Fabii jest o dotychczasowym 1.2 tsi caly watek i o sporych niemilych przygodach... Ciekawy jestem (i trzymam kciuki!) czy VAG poprawil te problemy w 1.2 tsi 85 KM. Bo sama moc jest moim zdaniem wystarczajaca do spokojnej jazdy, ale oprocz tego bardzo wazne jest zeby miec swiety spokoj - czyli zeby sie nie psul. Byla dziewczyna mojego kolegi ma Fabie Monte Carlo z tym silnikiem i niestety od poczatku problemy, ktore moze czesciowo wynikaja tez z niechlujnego ASO... Oby nowa wersja 1.2 tsi byla bezproblemowa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Z drugiej strony ja sie tylko tak zastanawiam, na ile ten niby "nowy" 1.2 tsi jest inny od dotychczasowego 1.2 tsi???
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Philu1. Jak się sprawuje Start/Stop i jak z trwałością tego ustrojstwa?
Elementy odpowiedzialne za rozruch samochodu z systemem S&S są "mocniejsze" niż w pozostałych wersjach samochodu.
Począwszy od akumulatora, poprzez rozrusznik i alternator.
Jeździłem z tym S&S (w grande punto EVO) i powiem, że jakoś nie bardzo go akceptowałem z tego powodu, że było akurat gorąco, jak wiadomo nie pracujący silnik=brak klimatyzacji.
Mi generalnie ten system do gustu nie przypadł...
Obawiam się, że nikt nie powie o wadach jakie faktycznie są, bo i po co sobie antyreklamę robić, wiadomo, że wszystko co zostanie wypowiedziane, będzie ZA a nie PRZECIW.
Jest oczywiście jak dla mnie jeden + tego systemu, a mianowicie jak auto zgaśnie, to nie trzeba kręcić kluczykiem, tylko wystarczy wcisnąć pedał sprzęgła
Zamieszczone przez Philu2. Czy da się to na stałe wyłączyć?Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
I po 2 dniach przygody z zespołem Skody
Moje osobiste odczucia są jak najbardziej pozytywne. Całość była przygotowana profesjonalnie.
Sobota:
13:30 - na tą godzinę wszyscy mieli przybyć na miejsce szkolenia do Hotelu Remes w Opalenicy. (Hotel bardzo ładny i o wysokim standardzie) Jednocześnie była to godzina rozpoczęcia lanchu.
15:30 - spotkaliśmy się wszyscy w specjalnie przygotowanym namiocie Skody. (Składał się on z kilku mniejszych pomieszczeń gdzie przeprowadzane były "wykłady" na temat: silników, wyposażenia, designu, bezpieczeństwa, itp. Byliśmy podzieleni na grupy i każda grupa spędzała w poszczególnym pomieszczeniu ok. 20 minut.
Na koniec mieliśmy małą dyskusję na temat innych aut, które były zestawione razem z nowymi Octaviami.
19:30 - kolacja "Octavia Cooking Team". Mieliśmy sami ugotować/przyrządzić kolację. Tutaj również byliśmy podzieleni i robiliśmy coś dla wszystkich. Kczka, makaron z krewetkami, deser z whiskey, itp.
Po kolacji mieliśmy czas dla siebie w klubie znajdującym się, w hotelu. Graliśmy tam w kręgle popijając zimne piwko
Niedziela:
8:00 - 9:00 - dla chętnych przygotowany był plac z rozstawionymi bandami, gdzie można było samodzielnie zobaczyć działanie nowego Park Assist.
9:00 - po sprawdzeniu sprawdzeniu przez kilka osób swojego "stanu". Wsiedliśmy w 12 przygotowanych aut i wyruszyliśmy na ~140km pętle.
Zmienialiśmy się co ~6km.
W ten sposób każdy miał możliwość zobaczenia, porównania i poczucia różnic pomiędzy autami. Na mnie największe wrażenie zrobiły 2 Ostavie z silnikami tsi z silnikami 140 i 180KM ze skrzynią DSG.
Około godziny 12:30 - spotkaliśmy się ponownie w namiocie gdzie otrzymaliśmy drobne upominki i weseli rozjechaliśmy się do domów.
Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim obecnym
Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Puchacz, i lukas_jg, dzięki bardzo za towarzystwo na szkoleniu. Ja osobiście również jestem bardzo pozytywnie zaskoczony przebiegiem całej imprezy, oby więcej takich spotkań.
Pozdrawiam
Łukasz1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)
Komentarz
-
Komentarz