Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Heel and toe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Heel and toe

    Mihau, dziadostwo i chamstwo. Ja też mam lekkie przygniecenie i obcierkę na prawych drzwiach. Niby leciutkie, ale widać jednak. Jakiś kacap w markecie na parkingu pewnie z rozmachem otworzył drzwi w swojej furze obok, albo porostu przyrysował zakręcając jakimś dostawczakiem. Dopiero niedawno zauważyłem i nie wiem nawet kiedy mi naruszyli gnoje renatę, mało widoczne, ale jak można być takim imbecylem to nie wiem też :evil:

  • #2
    Heel and toe

    Wie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?

    Komentarz


    • #3
      Nie wiem na 100% jak jest w OIII, ale w OII i OIIFL jeśli tylko przyciśniesz hamulec to gaz przestaje reagować więc tej techniki raczej nie zastosujesz. Można redukować normalnie ( bez międzygazu ) ale trzeba to dobrze poćwiczyć ( żeby nie wystrzelić silnika w kosmos ) no i na pewno w takiej opcji dużo bardziej dostają przeguby i skrzynia.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz


      • #4
        jak podwyższasz obroty silnika to właśnie nie dostają

        zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem, że VW będzie to instalował do aut celem zabezpieczenia zrywania przyczepności osi napędzanej w warunkach słabej przyczepności

        Komentarz


        • #5
          Kurcze szkoda, trzeba będzie sobie radzić inaczej.

          zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem
          To by była super sprawa, nie rozumiem czemu nie jest to bardziej popularne.

          Komentarz


          • #6
            automaty nie pomogą za bardzo przy redukcji jednorazowej o 2 biegi w dół

            ale jakim VW obecnie produkowanym i jak często trzeba to robić


            MSR - Motor-Schleppmoment-Regulung (system przeciwdziałający blokowaniu kół napędowych podczas hamowania silnikiem) - tak to się nazywa w VW

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez ketivv
              jak podwyższasz obroty silnika to właśnie nie dostają
              To oczywiste. Problem w tym, że w VAG albo hamujesz, albo dodajesz gazu, nie ma opcji, żeby zrobić przygazówkę, gdy masz wciśnięty hamulec, więc przy ostrych redukcjach przeniesienie napędu dostaje mocno w d..ę.

              zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem, że VW będzie to instalował do aut celem zabezpieczenia zrywania przyczepności osi napędzanej w warunkach słabej przyczepności
              MSR jest chyba w standardzie z ESP, ale działa on bardziej w kierunku chwilowego utrzymania bieżących obrotów ( po wciśnięciu sprzęgła, lub puszczeniu gazu ) niż w kierunku przygazowania, przynajmniej takie miałem odczucie w 1,9 BXE. Teraz przy DSG słychać wyraźnie, jak przy redukcjach ECU używa "międzygazu".
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz


              • #8
                ERROR: The request could not be satisfied

                "The MSR control unit receives the necessary information from the wheel speed sensors and the engine or transmission control unit via the data bus. If the control unit identifies slipping of the driven wheels, MSR sends a signal via the data bus to the engine management. The engine speed is increased slightly until the driven wheels are once more rotating as fast as the road speed."


                sądzę, że dotyczy to redukcjo o 1 nie o 2 biegi na raz, nie wiem jak to działa z manualem ale w przypadku DSG 2 biegi w dół zrzucam błyskawicznie

                ogólnie jak się z obecnego auta Vag-a (zresztą nie tylko) przesiądzie do czegoś starszego bez systemów wspomagających to dopiero widać, że coś tam cały czas w tle pracuje ;-)

                natomiast wszystkie te systemy mają być pomocne w "cywilnej" jeździe codziennej a nie "chwilowej' wyczynowej

                Komentarz


                • #9
                  Re: Heel and toe

                  Zamieszczone przez doctorwhooves
                  Wie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?
                  jeżeli pedał gazu jest w O3 ulokowany tak samo głęboko jak w O2 to ciężko to będzie wykonać ...
                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                  Komentarz


                  • #10
                    pedał gazu jest głębiej od hamulca ale jest to chyba mniejsza różnica jak w OII
                    co ważne obydwa pracują w tą samą stronę a nie naprzemiennie jak w OII

                    Komentarz


                    • #11
                      Problem z jednoczesnym hamowaniem i dodawaniem gazu w Vagach mozna rozwiazac u pierwszego lepszego tunera (koszt 150zl-500zl) zalezy od tunera. Po prostu programowo w Ecu wylacza sie to zabezpieczenie (oczywiscie nie da rady vas,vag,vcds) trzeba zgrac soft z Ecu poprawic i uploadowac do Ecu spowrotem.

                      Komentarz


                      • #12
                        Inna sprawa że "blokada" działa od pewnych prędkości dopiero i przy mocniejszym wciśnięciu hamulca (w jedynce da się leciutko - przy skoku pedału parę mm, podciąć na lewej auto). Doświadczenia z O2 ani O3 nie mam - natomiast w jedynce da się i czasami stosuję heel and toe. Pedał gazu też u mnie jest trochę niżej dlatego wiele zależy od obuwia - z mocno wąską podeszwą nie poszalejesz, kolejna sprawa że klasycznie czyli pietą nie dam rady - bardziej prawy bokiem podeszwy kopię gaz, a wówczas lewa strona podeszwy naciska hamulec - wymaga wytrenowania by się nie zsuwała.
                        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                        Komentarz


                        • #13
                          Skfarek, a może po prostu założyć wysokie obcasy ;-)
                          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                          Komentarz


                          • #14
                            Zorr, wysokie i z dość szerokim słupkiem :diabelski_usmiech Tylko czy robią takie w rozmiarach czterdzieści i więcej :twisted:
                            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Skfarek
                              Zorr, wysokie i z dość szerokim słupkiem :diabelski_usmiech Tylko czy robią takie w rozmiarach czterdzieści i więcej :twisted:
                              45/46 na wysokim obcasie znalazłem,
                              Duże Buty xxl damskie ze skóry naturalnej,na tęgie stopy, na haluksy, na tęgie, szerokie stopy,na wymiar, na zamówienie,indywidualne dopasowanie tęgości,buty szerokie ,tęgie,nietypowe , na szeroką stopę,na opuchnięte chore stopy , tęgość H,K, rozmiar 42,4
                              Buty mogą pasowac na szeroką , tęgą stopę w rozmiar 45
                              a także na szczupłą, normalną stopę w rozmiar 46


                              to beżowej tapicerki jak znalazł
                              :szeroki_usmiech
                              Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                              Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                              Komentarz


                              • #16
                                Zorr, to ja muszę jednak czarnych poszukać :diabelski_usmiech

                                PS. Rozmiar na podeszwie 45/ ale buty wypadają generalnie większe - wypadają? szewcowi spod ręki czy z tira :twisted:
                                Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                Komentarz


                                • #17
                                  Właśnie głównie chodziło mi o położenie pedałów, teraz w Focusie mk1 mam tak jak napisałeś, że pedał gazu jest niżej i trzeba mocno deptać hamulec, żeby to fajnie wyszło co w normalnej jeździe nie zdaje egzaminu.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    doctorwhooves, jak pisałem temat przy odpowiednim obuwiu i treningu do ogarnięcia :wink:

                                    Zorr, tak sobie pomyślałem po czasie że szpile u mnie nie zdadzą egzaminu bo w O1 gaz jest wiszący a nie stojący jak w O2 :twisted:
                                    Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                    6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                    Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Re: Heel and toe

                                      Zamieszczone przez doctorwhooves
                                      Wie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?
                                      Patrząc na to co sie dzieje na naszych drogach nie sądzę by ten problem nurtował więcej niż jakieś 0,00000000001% użytkowników Skody :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                                      Pozdrawiam
                                      perfex

                                      Octavia HTP

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X