Heel and toe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzeselko
    Classic
    • 2016
    • 22
    • Octavia I combi (1U5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    Heel and toe

    Mihau, dziadostwo i chamstwo. Ja też mam lekkie przygniecenie i obcierkę na prawych drzwiach. Niby leciutkie, ale widać jednak. Jakiś kacap w markecie na parkingu pewnie z rozmachem otworzył drzwi w swojej furze obok, albo porostu przyrysował zakręcając jakimś dostawczakiem. Dopiero niedawno zauważyłem i nie wiem nawet kiedy mi naruszyli gnoje renatę, mało widoczne, ale jak można być takim imbecylem to nie wiem też :evil:
  • doctorwhooves
    Drive
    • 2013
    • 78

    #2
    Heel and toe

    Wie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Nie wiem na 100% jak jest w OIII, ale w OII i OIIFL jeśli tylko przyciśniesz hamulec to gaz przestaje reagować więc tej techniki raczej nie zastosujesz. Można redukować normalnie ( bez międzygazu ) ale trzeba to dobrze poćwiczyć ( żeby nie wystrzelić silnika w kosmos ) no i na pewno w takiej opcji dużo bardziej dostają przeguby i skrzynia.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • ketivv
        L&K
        • 2011
        • 1155

        #4
        jak podwyższasz obroty silnika to właśnie nie dostają

        zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem, że VW będzie to instalował do aut celem zabezpieczenia zrywania przyczepności osi napędzanej w warunkach słabej przyczepności

        Komentarz

        • doctorwhooves
          Drive
          • 2013
          • 78

          #5
          Kurcze szkoda, trzeba będzie sobie radzić inaczej.

          zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem
          To by była super sprawa, nie rozumiem czemu nie jest to bardziej popularne.

          Komentarz

          • ketivv
            L&K
            • 2011
            • 1155

            #6
            automaty nie pomogą za bardzo przy redukcji jednorazowej o 2 biegi w dół

            ale jakim VW obecnie produkowanym i jak często trzeba to robić


            MSR - Motor-Schleppmoment-Regulung (system przeciwdziałający blokowaniu kół napędowych podczas hamowania silnikiem) - tak to się nazywa w VW

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              Zamieszczone przez ketivv
              jak podwyższasz obroty silnika to właśnie nie dostają
              To oczywiste. Problem w tym, że w VAG albo hamujesz, albo dodajesz gazu, nie ma opcji, żeby zrobić przygazówkę, gdy masz wciśnięty hamulec, więc przy ostrych redukcjach przeniesienie napędu dostaje mocno w d..ę.

              zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem, że VW będzie to instalował do aut celem zabezpieczenia zrywania przyczepności osi napędzanej w warunkach słabej przyczepności
              MSR jest chyba w standardzie z ESP, ale działa on bardziej w kierunku chwilowego utrzymania bieżących obrotów ( po wciśnięciu sprzęgła, lub puszczeniu gazu ) niż w kierunku przygazowania, przynajmniej takie miałem odczucie w 1,9 BXE. Teraz przy DSG słychać wyraźnie, jak przy redukcjach ECU używa "międzygazu".
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • ketivv
                L&K
                • 2011
                • 1155

                #8
                Bienvenue chez Volkswagen. Découvrez tous les modèles, nos offres, notre réseau partenaire Volkswagen ainsi que l'ensemble de nos services et financements.


                "The MSR control unit receives the necessary information from the wheel speed sensors and the engine or transmission control unit via the data bus. If the control unit identifies slipping of the driven wheels, MSR sends a signal via the data bus to the engine management. The engine speed is increased slightly until the driven wheels are once more rotating as fast as the road speed."


                sądzę, że dotyczy to redukcjo o 1 nie o 2 biegi na raz, nie wiem jak to działa z manualem ale w przypadku DSG 2 biegi w dół zrzucam błyskawicznie

                ogólnie jak się z obecnego auta Vag-a (zresztą nie tylko) przesiądzie do czegoś starszego bez systemów wspomagających to dopiero widać, że coś tam cały czas w tle pracuje ;-)

                natomiast wszystkie te systemy mają być pomocne w "cywilnej" jeździe codziennej a nie "chwilowej' wyczynowej

                Komentarz

                • Zorr
                  RS
                  • 2011
                  • 2110

                  #9
                  Re: Heel and toe

                  Zamieszczone przez doctorwhooves
                  Wie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?
                  jeżeli pedał gazu jest w O3 ulokowany tak samo głęboko jak w O2 to ciężko to będzie wykonać ...
                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                  Komentarz

                  • ketivv
                    L&K
                    • 2011
                    • 1155

                    #10
                    pedał gazu jest głębiej od hamulca ale jest to chyba mniejsza różnica jak w OII
                    co ważne obydwa pracują w tą samą stronę a nie naprzemiennie jak w OII

                    Komentarz

                    • Scirocco2
                      Classic
                      • 2009
                      • 37

                      #11
                      Problem z jednoczesnym hamowaniem i dodawaniem gazu w Vagach mozna rozwiazac u pierwszego lepszego tunera (koszt 150zl-500zl) zalezy od tunera. Po prostu programowo w Ecu wylacza sie to zabezpieczenie (oczywiscie nie da rady vas,vag,vcds) trzeba zgrac soft z Ecu poprawic i uploadowac do Ecu spowrotem.

                      Komentarz

                      • Skfarek
                        RS
                        • 2010
                        • 4795
                        • Octavia I (1U2)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        Inna sprawa że "blokada" działa od pewnych prędkości dopiero i przy mocniejszym wciśnięciu hamulca (w jedynce da się leciutko - przy skoku pedału parę mm, podciąć na lewej auto). Doświadczenia z O2 ani O3 nie mam - natomiast w jedynce da się i czasami stosuję heel and toe. Pedał gazu też u mnie jest trochę niżej dlatego wiele zależy od obuwia - z mocno wąską podeszwą nie poszalejesz, kolejna sprawa że klasycznie czyli pietą nie dam rady - bardziej prawy bokiem podeszwy kopię gaz, a wówczas lewa strona podeszwy naciska hamulec - wymaga wytrenowania by się nie zsuwała.
                        Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                        6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                        Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                        Komentarz

                        • Zorr
                          RS
                          • 2011
                          • 2110

                          #13
                          Skfarek, a może po prostu założyć wysokie obcasy ;-)
                          Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                          Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                          Komentarz

                          • Skfarek
                            RS
                            • 2010
                            • 4795
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            Zorr, wysokie i z dość szerokim słupkiem :diabelski_usmiech Tylko czy robią takie w rozmiarach czterdzieści i więcej :twisted:
                            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                            Komentarz

                            • Zorr
                              RS
                              • 2011
                              • 2110

                              #15
                              Zamieszczone przez Skfarek
                              Zorr, wysokie i z dość szerokim słupkiem :diabelski_usmiech Tylko czy robią takie w rozmiarach czterdzieści i więcej :twisted:
                              45/46 na wysokim obcasie znalazłem,
                              DuzeButy.info oferuje duże rozmiary butów damskich XXL wykonanych z naturalnej skóry. W naszej ofercie znajdują się szerokie, tęgie buty, obuwie dostosowane do haluksów, buty na szeroką i nietypową stopę, buty na zamówienie, a także buty na tęgą stopę. Dysponujemy rozmiarami od 42,43,44,45,46, w tym czółenka, baleriny, sandały, szpilki, botki, kozaki, mokasyny, sztyblety, sneakersy, pantofle oraz klapki. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie butów na szeroką stopę, tęgą stopę, tęgą łydkę oraz butów na indywidualne zamówienie z dopasowaniem tęgości. Proponujemy także obuwie na obcasie w rozmiarach 42-46, w tym buty ślubne, wieczorowe i wizytowe. Nasze buty dostępne są w tęgościach H i K, co jest idealne dla osób z haluksami lub o dużych stopach. Oferujemy unikatowe buty w dużych rozmiarach, buty na wymiar oraz buty XXL. Specjalizujemy się w eleganckich butach damskich na obcasie, które są dostępne w rozmiarach 42-46

                              Buty mogą pasowac na szeroką , tęgą stopę w rozmiar 45
                              a także na szczupłą, normalną stopę w rozmiar 46


                              to beżowej tapicerki jak znalazł
                              :szeroki_usmiech
                              Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                              Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                              Komentarz

                              • Skfarek
                                RS
                                • 2010
                                • 4795
                                • Octavia I (1U2)
                                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                #16
                                Zorr, to ja muszę jednak czarnych poszukać :diabelski_usmiech

                                PS. Rozmiar na podeszwie 45/ ale buty wypadają generalnie większe - wypadają? szewcowi spod ręki czy z tira :twisted:
                                Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                Komentarz

                                • doctorwhooves
                                  Drive
                                  • 2013
                                  • 78

                                  #17
                                  Właśnie głównie chodziło mi o położenie pedałów, teraz w Focusie mk1 mam tak jak napisałeś, że pedał gazu jest niżej i trzeba mocno deptać hamulec, żeby to fajnie wyszło co w normalnej jeździe nie zdaje egzaminu.

                                  Komentarz

                                  • Skfarek
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 4795
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                    #18
                                    doctorwhooves, jak pisałem temat przy odpowiednim obuwiu i treningu do ogarnięcia :wink:

                                    Zorr, tak sobie pomyślałem po czasie że szpile u mnie nie zdadzą egzaminu bo w O1 gaz jest wiszący a nie stojący jak w O2 :twisted:
                                    Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                    6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                    Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                    Komentarz

                                    • perfex
                                      L&K
                                      • 2005
                                      • 1117

                                      #19
                                      Re: Heel and toe

                                      Zamieszczone przez doctorwhooves
                                      Wie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?
                                      Patrząc na to co sie dzieje na naszych drogach nie sądzę by ten problem nurtował więcej niż jakieś 0,00000000001% użytkowników Skody :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                                      Pozdrawiam
                                      perfex

                                      Octavia HTP

                                      Komentarz

                                      Pracuję...