Mihau, dziadostwo i chamstwo. Ja też mam lekkie przygniecenie i obcierkę na prawych drzwiach. Niby leciutkie, ale widać jednak. Jakiś kacap w markecie na parkingu pewnie z rozmachem otworzył drzwi w swojej furze obok, albo porostu przyrysował zakręcając jakimś dostawczakiem. Dopiero niedawno zauważyłem i nie wiem nawet kiedy mi naruszyli gnoje renatę, mało widoczne, ale jak można być takim imbecylem to nie wiem też :evil:
Heel and toe
Zwiń
X
-
Nie wiem na 100% jak jest w OIII, ale w OII i OIIFL jeśli tylko przyciśniesz hamulec to gaz przestaje reagować więc tej techniki raczej nie zastosujesz. Można redukować normalnie ( bez międzygazu ) ale trzeba to dobrze poćwiczyć ( żeby nie wystrzelić silnika w kosmos ) no i na pewno w takiej opcji dużo bardziej dostają przeguby i skrzynia.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvjak podwyższasz obroty silnika to właśnie nie dostają
zresztą nawet nie wiem czy nie ma takiej opcji wbudowanej w oprogramowanie kiedyś czytałem, że VW będzie to instalował do aut celem zabezpieczenia zrywania przyczepności osi napędzanej w warunkach słabej przyczepnościJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Bienvenue chez Volkswagen. Découvrez tous les modèles, nos offres, notre réseau partenaire Volkswagen ainsi que l'ensemble de nos services et financements.
"The MSR control unit receives the necessary information from the wheel speed sensors and the engine or transmission control unit via the data bus. If the control unit identifies slipping of the driven wheels, MSR sends a signal via the data bus to the engine management. The engine speed is increased slightly until the driven wheels are once more rotating as fast as the road speed."
sądzę, że dotyczy to redukcjo o 1 nie o 2 biegi na raz, nie wiem jak to działa z manualem ale w przypadku DSG 2 biegi w dół zrzucam błyskawicznie
ogólnie jak się z obecnego auta Vag-a (zresztą nie tylko) przesiądzie do czegoś starszego bez systemów wspomagających to dopiero widać, że coś tam cały czas w tle pracuje ;-)
natomiast wszystkie te systemy mają być pomocne w "cywilnej" jeździe codziennej a nie "chwilowej' wyczynowej
Komentarz
-
-
Re: Heel and toe
Zamieszczone przez doctorwhoovesWie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Problem z jednoczesnym hamowaniem i dodawaniem gazu w Vagach mozna rozwiazac u pierwszego lepszego tunera (koszt 150zl-500zl) zalezy od tunera. Po prostu programowo w Ecu wylacza sie to zabezpieczenie (oczywiscie nie da rady vas,vag,vcds) trzeba zgrac soft z Ecu poprawic i uploadowac do Ecu spowrotem.
Komentarz
-
-
Inna sprawa że "blokada" działa od pewnych prędkości dopiero i przy mocniejszym wciśnięciu hamulca (w jedynce da się leciutko - przy skoku pedału parę mm, podciąć na lewej auto). Doświadczenia z O2 ani O3 nie mam - natomiast w jedynce da się i czasami stosuję heel and toe. Pedał gazu też u mnie jest trochę niżej dlatego wiele zależy od obuwia - z mocno wąską podeszwą nie poszalejesz, kolejna sprawa że klasycznie czyli pietą nie dam rady - bardziej prawy bokiem podeszwy kopię gaz, a wówczas lewa strona podeszwy naciska hamulec - wymaga wytrenowania by się nie zsuwała.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zorr, wysokie i z dość szerokim słupkiem :diabelski_usmiech Tylko czy robią takie w rozmiarach czterdzieści i więcej :twisted:Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkfarekZorr, wysokie i z dość szerokim słupkiem :diabelski_usmiech Tylko czy robią takie w rozmiarach czterdzieści i więcej :twisted:
DuzeButy.info oferuje duże rozmiary butów damskich XXL wykonanych z naturalnej skóry. W naszej ofercie znajdują się szerokie, tęgie buty, obuwie dostosowane do haluksów, buty na szeroką i nietypową stopę, buty na zamówienie, a także buty na tęgą stopę. Dysponujemy rozmiarami od 42,43,44,45,46, w tym czółenka, baleriny, sandały, szpilki, botki, kozaki, mokasyny, sztyblety, sneakersy, pantofle oraz klapki. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie butów na szeroką stopę, tęgą stopę, tęgą łydkę oraz butów na indywidualne zamówienie z dopasowaniem tęgości. Proponujemy także obuwie na obcasie w rozmiarach 42-46, w tym buty ślubne, wieczorowe i wizytowe. Nasze buty dostępne są w tęgościach H i K, co jest idealne dla osób z haluksami lub o dużych stopach. Oferujemy unikatowe buty w dużych rozmiarach, buty na wymiar oraz buty XXL. Specjalizujemy się w eleganckich butach damskich na obcasie, które są dostępne w rozmiarach 42-46
Buty mogą pasowac na szeroką , tęgą stopę w rozmiar 45
a także na szczupłą, normalną stopę w rozmiar 46
to beżowej tapicerki jak znalazł
:szeroki_usmiechJeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zorr, to ja muszę jednak czarnych poszukać :diabelski_usmiech
PS. Rozmiar na podeszwie 45/ ale buty wypadają generalnie większe - wypadają? szewcowi spod ręki czy z tira :twisted:Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
doctorwhooves, jak pisałem temat przy odpowiednim obuwiu i treningu do ogarnięcia :wink:
Zorr, tak sobie pomyślałem po czasie że szpile u mnie nie zdadzą egzaminu bo w O1 gaz jest wiszący a nie stojący jak w O2 :twisted:Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Re: Heel and toe
Zamieszczone przez doctorwhoovesWie ktoś może czy rade to zrobić przynajmniej w miare wygodnie?Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
Komentarz