Pomoc starszym, nie smiecic , dzien dobry powiedziec, nie wrzeszczec w nocy na balkonie...
Są jeszcze miejsca na tym świecie gdzie świat nie stoi do góry nogami Jednak ludzie którym ktoś wpoił do głowy, że liczą się tylko oni a reszta to ch.j niestety tak podchodzą do życia.
Zamieszczone przez robreg
Chyba około pierwszego woodstocku to się chyba zaczęło psuć i zaczęliśmy kroczyć w dół, bo "rodzice" zaczęli być zgredami bez autorytetu.
Rodzice zaczęli wychowywać egoistów, pępków świata - to jest przyczyna.
Zamieszczone przez Alonzo_
Powstrzymali się od "grzybów" w czasie zimnej wojny a nie raz było o włos.
Putin głupi nie jest, ale powiedział otwarcie niedawno w temacie ataku że "w dwa dni jest w Kijowie, Rydze, Wilnie czy Warszawie." Ma zamiar "zaskoczyć Zachód naszymi nowymi rozwiązaniami w kwestii ofensywnej broni jądrowej o której jeszcze nie mówimy". Może blefuje kto wie, nie wydaje się.
Biorąc pod uwagę swoje pozytywne wrażenia z jazdy O3 RS TDI /poza osiągami/ opisane TU zastanawiam się nad silnikiem 1.8 TSI: znacznie tańszym a jednocześnie z lepszym przyśpieszeniem; ewentualnie 2.0 TSI jak rzeczywiście będzie miał "to coś".
Jeśli do O3 1.8 TSI Elegance dołożymy 1/ pakiet Dynamic /sportowe fotele+sportowa kierownica/ oraz 2/ zawieszenie sportowe z XDS to jakie będą różnice w prowadzeniu .
W RS pozostaje "szybsza" kierownica - 2 obroty między skrajnymi położeniami oraz mocniejsze hamulce natomiast pozostałe elementy dot. prowadzenia powinny być te same /w tym wielowahacz z tyłu/.
Czy pomijając względy estetyczne /RS jest ładniejszy/ to oba auta prowadzić się będą b. podobnie?
Ale bedzie kombi, bedzie DSG i bedzie 70Nm mniej niz w RS lub 30Nm wiecej niz w osce - Chcialem to wczoraj napisac o 4x4, ale stwierdzilem, ze niech ktos inny bedzie pierwszy bo uslysze ze skrzywiony jestem :lol:
To sportowe zawieszenie bierzesz pod uwagę z felgami 18'? Gość z salonu opowiedział mi historie pewnego pana co miał w Superbie 18 i wymienił przez 1,5 roku 7 kompletów opon ponadto mówił ze na tym sportowym to telepać będzie strasznie... Nie wiem co robić też bo chciałem żeby choć trochę wyglądem przypominała RS (żona się śmieje ze mnie )
Panowie wczoraj odebrałem RS na felgach 17cali i oponach 225/45 i jedzie sie bardzo przyjemnie i nawet na nierownosciach nie jest tak zle i prawde mowiac jest komfortowo. Na lato mam fabryczne 18 ale nie jezdzilem na nich wiec nie wiem jak to bedzie
RS liftback - 2.0TSI - DSG - chrom - skóra - i pare innych
Panowie wczoraj odebrałem RS na felgach 17cali i oponach 225/45 i jedzie sie bardzo przyjemnie i nawet na nierownosciach nie jest tak zle i prawde mowiac jest komfortowo. Na lato mam fabryczne 18 ale nie jezdzilem na nich wiec nie wiem jak to bedzie
Czekamy na fotki auta w showroom i opis z wrażeń z jazdy, i użytkowania, napisz co Ci się nie podoba, a co jest fajne w aucie.
Napisz, napisz wrażenia z jazdy 8) Jazda testowa RS-em zwłaszcza w wersji TSI jest jak historia z Yeti. Wszyscy wierzą w istnienie, ale nikt widział :evil:
Gdybyś potrzebował przykładu to opis RS TDI już jest ... :P TU
No i co z pytaniem
Jeśli do O3 1.8 TSI Elegance dołożymy 1/ pakiet Dynamic /sportowe fotele+sportowa kierownica/ oraz 2/ zawieszenie sportowe z XDS to jakie będą różnice w prowadzeniu.
jesli chodzi o odp na pytanie o 1.8 TSI z XDS itd to nie znam odp bo nie jezdzilem czyms takim ani nawet nie wiem jak wyglada pakiet dynamic do zwykłej octavi.
Zdjecia zrobie w weekend i zamieszcze w show roomie bo teraz to rano jade do pracy i nie ma czasu a jak z pracy wychodze to juz ciemno i nic nie widac. Co do wrazen z jazdy to jak narazie zrobiłem tylko 70km i to na autostradzie czy drodze expersowej ale cos juz tam wiem;
Wybrałem wersje z pełną skóra i czerwonymi dodatkami i wygląda to super a co do samych siedzeń to jak dla mnie nie są to pełne kubełki co ma zalete bo są wygodne i na pewno na dłuższą trasę będą ok i troche trzymaja w zakrętach.
dołożyłem rownież ten dodatek do wyboru trybu jazdy sport, normal, econ, indyvidual i powiem wam ze to jest jedyny słuszny wybór bo widać różnice w każdym trybie np:
w trybie normal auto pracuje spokojnie i według mnie zbiera sie troche lepiej niż 1.8TSI, dzwiek jest ok tak jak na TSI, W trybie econ auto jest zupełnie wyciszone i jedzie tak jak 1.8TSI a za to w trybie sport budzi sie do zycia to znaczy zmienia sie barwa brzmienia i mój jeden koleg stwierził ze brzmi jak V8 i z daleka słychać że jest to auto szybkie no i wtedy zapier.... tak ze jak zone dzisiaj przewiozłem po S11 to swierdziłą ze z nia to mam jeździć w trybie econ bo ona sie boi. Wczoraj zrobilismy test z kolegą któŸy ma Renault Megane RS dłubnięte na 290 koni. Jechaliśmy równolegle z prędkością ok 80km/h i na znak but w podłogę. przez pierwsze 5 sek byłem z przodu ale poźniej mnie dopadł i zaczł lekko wyprzedzać ale nie było to wiecej niż długość auta. Dodam iż ja mam DSG a kolega w manualu.
Auto zamówiełm na felgach 18 cali ale od razu założyłem 17 cali z zimowymi oponami i co do komfortu to wygląda to tak iż na poznańskich drogach jedzie komfortowo i nie ma czego się czepiać. Mam kawałek drogi z płyt betonowych to tam wtedy troche nerki odbija ale da sie przeżyć.
narazie wiecej wrażeń nie mam bo za mało km no i nie mam co opisywać wnętrza itd bo to jak w innych.
Jesli ktoś by chciał zobaczyć mojega RS bo sie zastanawia nad kupnem to chętnie pomoge i pokaże jak to jedzie ale nie dam jeździć
do końca tygodnia jestem poznan/skórzewo pozniej do 6 stycznia w Trzciance a po 6 poznań
RS liftback - 2.0TSI - DSG - chrom - skóra - i pare innych
Odgrzewam temat. Zapewne teraz juz niektorzy będą w stanie podzielić sie swoja wiedza dot zawieszenia sportowego. Zastanawiam sie nad dorzuceniem go do 2,0 TDI kombi. Czy jest dużo mniejszy komfort niż na standardowym zawiasie? Ile faktycznie jest auto nizej?
pzdr
Odgrzewam temat. Zapewne teraz juz niektorzy będą w stanie podzielić sie swoja wiedza dot zawieszenia sportowego. Zastanawiam sie nad dorzuceniem go do 2,0 TDI kombi. Czy jest dużo mniejszy komfort niż na standardowym zawiasie? Ile faktycznie jest auto nizej?
pzdr
Ja mam zawieszenie sportowe i nie mogę jakoś powiedzieć żeby było za twarde na nasze drogi, dla mnie jest OK, ale lubię twardsze zawieszenia, swoje pewnie też robią felgi 16" i opony zimowe, na wiosnę/lato mam 17" i pewnie komfort trochę spadnie. Ogólnie jak dla mnie jest OK, autko dobrze się trzyma na szybciej pokonywanych zakrętach. Co kto lubi/woli.
Obniżenie jest może ze 2 cm, ale poprawia się odbiór optyczny auta, z kolei krawężniki jakby wyższe teraz były
Komentarz