A przypadkiem to, czy nie każda Skoda ma Servotronic?
Pakiet Dynamic+sportowe zawieszenie z XDS = RS?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez sebkochZamieszczone przez Basik_RS ma coś, ala servotronic w bmw, ile jest dokładnie obrotów to nie wiem
1N3 L LEN Speed-related variable steering assist (Servotronic)
Czyżby 1.8 miało też progresywny układ kierowniczy?Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez sebkochZamieszczone przez Basik_RS ma coś, ala servotronic w bmw, ile jest dokładnie obrotów to nie wiem
1N3 L LEN Speed-related variable steering assist (Servotronic)
Czyżby 1.8 miało też progresywny układ kierowniczy?
Komentarz
-
-
Ja jeszcze swojej nie mam. Na jeździe próbnej nie widziałem różnicy pomiędzy golfem 6 więc chyba jest. Pytanie dlaczego we wszystkich materiałach reklamowych o RS cisną że ma układ progresywny jak chyba wszystkie mają...Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Komentarz
-
-
No to kolejne odgrzanie tematu:
1. czy miał ktoś porównanie normalnego vs sportowe w podobnej konfiguracji? Sportowe może być OK ale czy jest lepsze od normalnego na nasze drogi?
2. Jak się ma "stałe" obniżone sportowe do adaptacyjnego? (w O3 do tej pory nie było ale było w superbie i może ktoś testował)?
3.Czy to 15mm nie przeszkadza przy krawężnikach, etc?
Ja osobiście lubie sztywne (nie mylić z twarde) samochody, które pozwalają poczuć na kierownicy co jest pod kołami. Problem jest taki, że w wielu nowych samochodach (nie wiem jak w Skodzie) sportowe zawieszenie oznacza tylko tyle ze na tyłku bardziej czujesz a kierownica jest tak samo beznamiętna i nie masz pojęcia po czym jedziesz a uślizg kół poznajesz po lampce kontroli trakcji czy pulsowaniu ABSu.
Standardowa O2 FL jaką trochę jeździłem była całkiem udanym kompromisem choć jeśli sportowe zawieszenie pozwoli zwiększyć informację zwrotną to będzie to dobra inwestycja.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 22Tomaszz Zobacz wpisAd. 2
Sportowe zawieszenie ma taką samą wysokość jak DCC, innymi słowy DCC jest lekko obniżone względem standardowego zawiasu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przybysz86 Zobacz wpisNo to kolejne odgrzanie tematu:
1. czy miał ktoś porównanie normalnego vs sportowe w podobnej konfiguracji? Sportowe może być OK ale czy jest lepsze od normalnego na nasze drogi?
2. Jak się ma "stałe" obniżone sportowe do adaptacyjnego? (w O3 do tej pory nie było ale było w superbie i może ktoś testował)?
3.Czy to 15mm nie przeszkadza przy krawężnikach, etc?
Standardowa O2 FL jaką trochę jeździłem była całkiem udanym kompromisem choć jeśli sportowe zawieszenie pozwoli zwiększyć informację zwrotną to będzie to dobra inwestycja.
http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...by-adamb/page9
Tu widać jak wygląda i na stronie wcześniej
Ostatnio edytowany przez AdamB; 2174.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Na pewno sport w DCC w octavi jest trochę sztywniejszy od sport w DCC w superbie. To porównywałem.
Zwykłych sprzężenia sport w octavi do DCC nie miałem okazji porównać. Sprawdzałem tylko wysokość.
Na sporty u mnie jest dość sztywno i fajnie, zdecydowanie mniej buja, ale jest to mniej sztywne niż bilstein b6 z seryjnym sportowymi sprężynami w passacie B5FL.
przez większość czasu i tak na comfort latam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 22Tomaszz Zobacz wpisNa pewno sport w DCC w octavi jest trochę sztywniejszy od sport w DCC w superbie. To porównywałem.
Zwykłych sprzężenia sport w octavi do DCC nie miałem okazji porównać. Sprawdzałem tylko wysokość.
Na sporty u mnie jest dość sztywno i fajnie, zdecydowanie mniej buja, ale jest to mniej sztywne niż bilstein b6 z seryjnym sportowymi sprężynami w passacie B5FL.
przez większość czasu i tak na comfort latam
Komentarz
-
-
Na początku miałem brać też sprężyny sport, później nagle w MY2017 pojawiło się DCC i to był dla mnie must have.
Jeżdżę na comfort, bo po prostu jest , jak mam ochotę to przerzucam sobie na sport - na którym oczywiście można jeździć non stop, ale mając wybór jednym kliknięciem wybieram comfort.
Zresztą to DCC w pewnych okolicznościach to i na comfort potrafi się usztywnić np. jak jedzie się po równej drodze i wpada się w pierwszą dziurę to jest twardo, w następnych jest już miękko.
Policz sobie też tak, że DCC to tak naprawdę 3000 zł, a nie 4000 ponieważ, nie bierzesz sprężyn sportowych za 600 zł i nie musisz wybierac wyboru profilu jazdy za 400 zł bodajże
Jakbym miał brać bez DCC to na sport...
Komentarz
-
-
Wg mnie są lepsze, bo mają ciutkę dłuższe siedzisko pod kolanami, są głębsze więc lepiej trzymają w zakrętach. Jeśli chodzi o wygląd to mi się dużo bardziej podobają niż zwykle w style. Do style dynamicy pasują wyśmienicie, tylko najlepiej wziąć do tego kierownicę sport czyli spłaszczoną.
jedyny minus to brak możliwości zamówienia ich w skórze i z elektryczną regulacją.
Komentarz
-
Komentarz