Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pakiet Dynamic+sportowe zawieszenie z XDS = RS?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    A przypadkiem to, czy nie każda Skoda ma Servotronic?

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez sebkoch
      Zamieszczone przez Basik_
      RS ma coś, ala servotronic w bmw, ile jest dokładnie obrotów to nie wiem
      Właśnie sobie przeglądałem kody wyposażenia "mojej" 1.8 TSI i mam coś takiego:

      1N3 L LEN Speed-related variable steering assist (Servotronic)

      Czyżby 1.8 miało też progresywny układ kierowniczy?
      u mnie w 1.4 też jest taki wpis - czyli wynika, że każda O3 ma progresywne wspomaganie?
      Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez bob_best
        Zamieszczone przez sebkoch
        Zamieszczone przez Basik_
        RS ma coś, ala servotronic w bmw, ile jest dokładnie obrotów to nie wiem
        Właśnie sobie przeglądałem kody wyposażenia "mojej" 1.8 TSI i mam coś takiego:

        1N3 L LEN Speed-related variable steering assist (Servotronic)

        Czyżby 1.8 miało też progresywny układ kierowniczy?
        u mnie w 1.4 też jest taki wpis - czyli wynika, że każda O3 ma progresywne wspomaganie?
        Czy każda ma to powinniście sami wiedzieć Wraz ze wzrostem prędkości układ kier się usztywnia.

        Komentarz


        • #29
          Ja jeszcze swojej nie mam. Na jeździe próbnej nie widziałem różnicy pomiędzy golfem 6 więc chyba jest. Pytanie dlaczego we wszystkich materiałach reklamowych o RS cisną że ma układ progresywny jak chyba wszystkie mają...
          Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj

          Komentarz


          • #30
            Bo to jest już chyba standard od dłuższego czasu.
            Nie jestem pewien, czy już Golf 5 nie miał tego w standardzie.

            Komentarz


            • #31
              No to kolejne odgrzanie tematu:
              1. czy miał ktoś porównanie normalnego vs sportowe w podobnej konfiguracji? Sportowe może być OK ale czy jest lepsze od normalnego na nasze drogi?


              2. Jak się ma "stałe" obniżone sportowe do adaptacyjnego? (w O3 do tej pory nie było ale było w superbie i może ktoś testował)?

              3.Czy to 15mm nie przeszkadza przy krawężnikach, etc?

              Ja osobiście lubie sztywne (nie mylić z twarde) samochody, które pozwalają poczuć na kierownicy co jest pod kołami. Problem jest taki, że w wielu nowych samochodach (nie wiem jak w Skodzie) sportowe zawieszenie oznacza tylko tyle ze na tyłku bardziej czujesz a kierownica jest tak samo beznamiętna i nie masz pojęcia po czym jedziesz a uślizg kół poznajesz po lampce kontroli trakcji czy pulsowaniu ABSu.
              Standardowa O2 FL jaką trochę jeździłem była całkiem udanym kompromisem choć jeśli sportowe zawieszenie pozwoli zwiększyć informację zwrotną to będzie to dobra inwestycja.

              Komentarz


              • #32
                Ad. 2
                Sportowe zawieszenie ma taką samą wysokość jak DCC, innymi słowy DCC jest lekko obniżone względem standardowego zawiasu.
                Ad. 3 w niczym to nie przeszkadza, szczególnie jak się nie ma chlapaczy

                Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez 22Tomaszz Zobacz wpis
                  Ad. 2
                  Sportowe zawieszenie ma taką samą wysokość jak DCC, innymi słowy DCC jest lekko obniżone względem standardowego zawiasu.
                  a miałeś okazję przetestować jak to ma się do sztywności i ogólnego prowadzenia?

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez przybysz86 Zobacz wpis
                    No to kolejne odgrzanie tematu:
                    1. czy miał ktoś porównanie normalnego vs sportowe w podobnej konfiguracji? Sportowe może być OK ale czy jest lepsze od normalnego na nasze drogi?

                    2. Jak się ma "stałe" obniżone sportowe do adaptacyjnego? (w O3 do tej pory nie było ale było w superbie i może ktoś testował)?

                    3.Czy to 15mm nie przeszkadza przy krawężnikach, etc?


                    Standardowa O2 FL jaką trochę jeździłem była całkiem udanym kompromisem choć jeśli sportowe zawieszenie pozwoli zwiększyć informację zwrotną to będzie to dobra inwestycja.
                    Wielkiej różnicy nie ma. Auto jest niższe i prowadzi się jak gokart na ostrych zakrętach, nie przechyla się. Z krawężnikami nie którymi trzeba uważać, ale problemów jakiś wielkich nie mam z zawadzaniem zderzakiem. W stosunku do OII/OIIFl (którą wcześniej miałem) jest zdecydowanie sztywniej. W porównaniu do SIII z DCC w ustawieniu sport to jest sztywniej w OIII ale różnicy wielkiej nie wyczułem. Może dlatego, że za krótko SIII jeździłem (Jazda testowa).

                    Octavia Club Polska

                    Tu widać jak wygląda i na stronie wcześniej



                    Ostatnio edytowany przez AdamB; 2174.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz


                    • #35
                      Na pewno sport w DCC w octavi jest trochę sztywniejszy od sport w DCC w superbie. To porównywałem.

                      Zwykłych sprzężenia sport w octavi do DCC nie miałem okazji porównać. Sprawdzałem tylko wysokość.

                      Na sporty u mnie jest dość sztywno i fajnie, zdecydowanie mniej buja, ale jest to mniej sztywne niż bilstein b6 z seryjnym sportowymi sprężynami w passacie B5FL.
                      przez większość czasu i tak na comfort latam
                      O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez 22Tomaszz Zobacz wpis
                        Na pewno sport w DCC w octavi jest trochę sztywniejszy od sport w DCC w superbie. To porównywałem.

                        Zwykłych sprzężenia sport w octavi do DCC nie miałem okazji porównać. Sprawdzałem tylko wysokość.

                        Na sporty u mnie jest dość sztywno i fajnie, zdecydowanie mniej buja, ale jest to mniej sztywne niż bilstein b6 z seryjnym sportowymi sprężynami w passacie B5FL.
                        przez większość czasu i tak na comfort latam
                        u mnie DCC odpada (cena) więc albo normal albo sport na stałe i choć fajnie mieć samochód, który sztywno bierze zakręty, itd ale jednak większość czasu będzie to normalne użytkowanie i pytanie czy sport na co dzień jest spoko czy jednak jest to dość mocny kompromis. Mówisz, że używasz comfort - czy mam rozumieć, że do normalnej eksploatacji sport jest zbyt sztywny?

                        Komentarz


                        • #37
                          Na początku miałem brać też sprężyny sport, później nagle w MY2017 pojawiło się DCC i to był dla mnie must have.
                          Jeżdżę na comfort, bo po prostu jest , jak mam ochotę to przerzucam sobie na sport - na którym oczywiście można jeździć non stop, ale mając wybór jednym kliknięciem wybieram comfort.

                          Zresztą to DCC w pewnych okolicznościach to i na comfort potrafi się usztywnić np. jak jedzie się po równej drodze i wpada się w pierwszą dziurę to jest twardo, w następnych jest już miękko.

                          Policz sobie też tak, że DCC to tak naprawdę 3000 zł, a nie 4000 ponieważ, nie bierzesz sprężyn sportowych za 600 zł i nie musisz wybierac wyboru profilu jazdy za 400 zł bodajże

                          Jakbym miał brać bez DCC to na sport...
                          O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                          Komentarz


                          • #38
                            jak weźmiesz pod uwagę ze masz 10% rabat to z 3000 zrobi Ci się 2700 a to tlyko ledwo 100 miesięcznie przez 2 lata a masz opcje komfortu kiedy chcesz a keidy chcesz sport..
                            SewerWa

                            Komentarz


                            • #39
                              22Tomaszz, Sewerwa

                              dzięki - brzmi to jak plan. Przegapiłem oczywisty fakt, że DCC zawiera tryb wyboru jazdy. Wszystko to zaczyna mieć sens ale dalej muszę to skonfrontować z budżetem bo 100 tu i tam i się zrobi 1000

                              Komentarz


                              • #40
                                Mam pytanie o pakiet dynamic, czy te fotele są lepszę niż standardowe dla wersji style?, Jak w ogóle to pasuje do wnętrza wersji style?

                                Komentarz


                                • #41
                                  Wg mnie są lepsze, bo mają ciutkę dłuższe siedzisko pod kolanami, są głębsze więc lepiej trzymają w zakrętach. Jeśli chodzi o wygląd to mi się dużo bardziej podobają niż zwykle w style. Do style dynamicy pasują wyśmienicie, tylko najlepiej wziąć do tego kierownicę sport czyli spłaszczoną.

                                  jedyny minus to brak możliwości zamówienia ich w skórze i z elektryczną regulacją.
                                  O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    No właśnie ta kierownica mi jakoś nie pasuje do tej wersji, dodatkowo w konfiguratorze nie mogę jej wziąć bo gryzie się z pakietem amazing?!

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Sportowa kiera nie pasuje Ci do sportowych foteli?

                                      W O3 po FL sportowa kiera nie może być Podgrzewana, więc tu może leżeć problem z konfiguratorem.
                                      O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Nie pasuje mi właśnie ta kierownica podgrzewana z pakietu amazing, ale chyba musi tak być bo wg dealera nie mogę zamówić sportowej kierownicy do style + amazing, trudno.

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X