Zamieszczone przez Tomu
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Octavia III 1.4 TSI - opinie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez lukaszc2Wyczyść filtr ja u siebieZamieszczone przez lukaszc2U siebie po prostu filtr wytrzepałem i było git.
a trzepać to można dywan , ewentualnie...
nie radź kolegom takich bzdur.
taki filtr się wymienia i tyle.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Zamieszczone przez leszekmwyczyścić to można zęby nitką...
a trzepać to można dywan , ewentualnie...
nie radź kolegom takich bzdur.
taki filtr się wymienia i tyle.
Masz z jednym racje filtry powinno się wymieniać ale są sytuacje w których lepiej go wyczyścić niż nic nie zrobić.
Komentarz
-
Kolego w OIII jest tak że bezpośrednio pod filtrem jest wentylator obawiałem się, że jak zdemontuję filtr to liście będą leciały na wentylator a wiesz czym to może skutkować patrząc po ilości liści które były na górnej części filtra. Wolałem jeździć na starym filtrze niż słuchać odgłosu liści z wentylatora a potem go czyścić.
Komentarz
-
Zamieszczone przez leszekmwlukaszc2, jeżeli masz taka sytuację to po prostu trzeba filtr wyrzucić i pojeździć sobie bez filtra dzień czy dwa dopóki nie kupi się nowego..
Komentarz
-
Re: Octavia III 1.4 TSI - opinie
Zamieszczone przez zielarzlolZnajomy przymierza się do zakupu Octavii III z silnikiem 1.4 TSI.
Co sądzicie o tym samochodzie? Jak z tym silnikiem 1.4 TSI?
Komentarz
-
Zamieszczone przez sobol1500Nie sadze zeby w VII zmienilo sie cis w kwestii silnika
Począwszy od pojemności (o 5cm3 większa pojemność nowego silnika), przez skok tłoka, jego średnicę, stopień sprężania, sterownik silnika, moment obrotowy (maksymalny uzyskiwany już od 1400obr. , czyli o 100 obr. niżej), na pasku rozrządu (zamiast łańcucha) kończąc.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez sobol1500Nie sadze zeby w VII zmienilo sie cis w kwestii silnika
Począwszy od pojemności (o 5cm3 większa pojemność nowego silnika), przez skok tłoka, jego średnicę, stopień sprężania, sterownik silnika, moment obrotowy (maksymalny uzyskiwany już od 1400obr. , czyli o 100 obr. niżej), na pasku rozrządu (zamiast łańcucha) kończąc.
Komentarz
-
Zamieszczone przez metrotestZamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez sobol1500Nie sadze zeby w VII zmienilo sie cis w kwestii silnika
Począwszy od pojemności (o 5cm3 większa pojemność nowego silnika), przez skok tłoka, jego średnicę, stopień sprężania, sterownik silnika, moment obrotowy (maksymalny uzyskiwany już od 1400obr. , czyli o 100 obr. niżej), na pasku rozrządu (zamiast łańcucha) kończąc.
Komentarz
-
Dzięki za szybką odpowiedź, ale trochę to jest dziwne ta sama grupa silników VAG, a spalanie tak rożne, na podstawie użytkowników auto centrum ok. 0,5 l. Dylemat pozostał???
- na większej mocy,
- większym bagażniku
- lepszym wykończeniu wnętrza.
Taki mały rachunek zysków i strat i już będzie wiedział, w którym salonie zostawić pieniądze.
Komentarz
-
Re: Octavia III 1.4 TSI - opinie
Zamieszczone przez jarek343Zamieszczone przez zielarzlolZnajomy przymierza się do zakupu Octavii III z silnikiem 1.4 TSI.
Co sądzicie o tym samochodzie? Jak z tym silnikiem 1.4 TSI?[center:a5df0a9dad]
[/center:a5df0a9dad]
Komentarz
-
Na korzyść golfa przemawia jeszcze wielowahaczowe tylne zawieszenie w wersjach powyżej 105 km w odróżnieniu od skody gdzie wielowahacz jest dopiero powyżej 150 km. Nie wiem jak jest w seacie.
Różnica na papierze pomiędzy 122 km a 140 km jest wg mnie duża i osobiście brałbym tylko 140 km, chociaż niektórym 85 km też wystarcza.
Komentarz
-
W któryms temacie o rsce bodajże mignęła mi opinia że tym samochodem trzeba szybko przyspieszac a potem delikatnie operować gazem, czy dotyczy to wszystkich tsi?
Próbowałem tak jeździć i wydaje się że spalanie było ciut mniejsze niż normalnie do 2k/2k+ obrotów i zmiana.
I czy ktos sprawdzał ile da rade przejechac po tym jak komputer wskazuje zasięg 0?
Tak z ciekawosci just in case.
Komentarz
-
Dziękuję Wam za podpowiedzi.
Na pewno warto negocjować bo cena wyjściowa jest duża ale to fakt np Avensis wyjściowy to już 84 tys :-)
Co do niepochlebnych opinii to nie opierałem się na tym forum tylko z np tego artykułu:
Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami
Czytałem jeszcze na forum gazeta.pl te niepochlebne opinie, ale fakt silnik był jeszcze na łańcuchu obecnie jest na pasku z tego co się dowiedziałem.
Dzisiaj byłem na jeździe próbnej i jestem pozytywnie zaskoczony jakością skody.
To już nie jest trzeszczące autko tylko chyba nawet lepiej wykonane i lesze materiały niż w VW ! Dziwnie to może brzmi ale takie mam odczucia po kontakcie z tym autem.
Jechałem wersją 187 KM z DSG o ile moc ok o tyle skrzynia DSG hmm wg mnie średnio.
O ile tryb sportowy jest niezły o tyle standardowy to tragedia. Np chcąc szybko przyśpieszyć dobrych kilka sekund silnik się zbiera z reakcją ! Jak dla mnie w warunkach drogowych sytuacja nie do przyjęcia zupełne nieporozumienie.
Co do ceny to na razie wersja Ambition z podgrzewanymi fotelami z pakietem amazing, sportowym Dynamic i kolorem metalic wyszło 86500 zł silnik 1.4 140 KM kombi
Jak dla mnie to niestety dużo ale pomyślimy z żoną nad tym jeszcze. Fajnie, że można wydłużyć gwarancję do 120 tys i 4 lat oraz wziąć przeszklony dach to są fajne dodatki niestety kosztowne ;-) i jak do tej ceny się doliczy to już jest bardzo dużo kasy.
Jeszcze rozważymy zakup
Pozdrawiam
Rafał
Komentarz
-
Zamieszczone przez rafibossJechałem wersją 187 KM z DSG o ile moc ok o tyle skrzynia DSG hmm wg mnie średnio.
O ile tryb sportowy jest niezły o tyle standardowy to tragedia. Np chcąc szybko przyśpieszyć dobrych kilka sekund silnik się zbiera z reakcją ! Jak dla mnie w warunkach drogowych sytuacja nie do przyjęcia zupełne nieporozumienie.
Można? :wink:
Komentarz
-
Zamieszczone przez WoshoI czy ktos sprawdzał ile da rade przejechac po tym jak komputer wskazuje zasięg 0
- zapowietrzeniem układu paliwowego - koszt naprawy 300-500zł
- zassaniem przez pompę paliwa tzw. "brudnego" paliwa, czyli śmieci, które odkładają się na dnie baku
- brak smarowania i chłodzenia pompy paliwa, a w konsekwencji jej zatarcie - koszt nawet do kilku tysięcy złotych.
- zapchane wtryskiwacze (filtr paliwa nie wychwyci wszystkich zanieczyszczeń)
Komentarz
Komentarz