Ryjeks to ja się zastanawiam, gdzie Ty jeździsz
bo my po polskich drogach i miastach.
90 tysięcy ....masakrycznie długo..Filtr powietrza przeważnie wymieniam co 15 tkm, no maks co 30 tkm (wtedy jest już konkretnie zasyfiony). warto, żeby silnik miał swieże powietrze jednak, tymbardziej, że przecież to powietrze idzie do turbiny też tamtędy.....
z kabinówką też tak zwlekasz długo?
Karel i dobrze robisz
Oczywiście wymiana oleju co 30 tkm to kolejny absurd, żeby auto się wywaliło tuż po gwarancji. Warto wymianiać olej co 15 tkm, bo zwyczajnie się starzeje i silnik dostaje w d.... ostro razem z podzespołami..a LL to mit. Zainteresowanych odsyłam do wątków o olejach. To nie przesada
pierwsza lepsza lektura:

90 tysięcy ....masakrycznie długo..Filtr powietrza przeważnie wymieniam co 15 tkm, no maks co 30 tkm (wtedy jest już konkretnie zasyfiony). warto, żeby silnik miał swieże powietrze jednak, tymbardziej, że przecież to powietrze idzie do turbiny też tamtędy.....
z kabinówką też tak zwlekasz długo?
Karel i dobrze robisz
Oczywiście wymiana oleju co 30 tkm to kolejny absurd, żeby auto się wywaliło tuż po gwarancji. Warto wymianiać olej co 15 tkm, bo zwyczajnie się starzeje i silnik dostaje w d.... ostro razem z podzespołami..a LL to mit. Zainteresowanych odsyłam do wątków o olejach. To nie przesada

Komentarz