6 000km i jest nadal w normie, te silniki są już poprawione i nie biorą oleju w takich ilościach jak poprzednie. Od wymiany do wymiany czyli 15 000km poziom może spaść około 1 l na miarce to jest połowa podziałki, i nie trzeba nic dolewać
Panowie ktoś wie czym sie różni wersja 1.4 140KM a 1.4 150KM? Poza tymi 10 konikami coś tam majstrowali? Pozatym jak wkońcu z tym zawieszeniem ? Jedni piszą twardo drudzy ze komfortowo. Jeżdżę z żoną i dzieckiem i zależy mi raczej na komforcie.
Ja bym powiedział, że zawieszenie jest akurat. Ani miękkie, ani twarde. Mam porównanie z citroenem C4 II, które uznawane jest za auto "miękkie" i uważam, że jest na prawdę dobrze. Komfortowo przewieziesz tym małżonkę, dzieci i co tylko zapragniesz.
Co do zawieszenia - ja uważam, że jest za miękkie - panowie w ASO mówią "komfort" wg mnie za miękko co czuje na każdym rondzie czy szybkiej krętej szosie - tak się składa że mam trasę którą śmigam często od pewnie 20 lat...różnymi samochodami - pewnie stąd moje SUBIEKTYWNE odczucie pontonem mi zalatuje - PODKREŚLAM wg. mnie
No i ta belka... @ dawcio - wiem wiem
Mam na oku ogólnie Golfa 1.4 122km i Octavie 1.4 140km co ciekawe cena jest taka sama. Myślę tak od kilku tygodni i właściwie nie mam faworyta co chyba jest komplementem dla Škody .. .. tak mi się wydaje. Na pewno jest duuuużo większa i ma super silnik, teraz pytanie czy cała reszta jest na korzyść Golfa?
Spotkałem się z opinią że w VW po 100.000 w środku dalej cisza a Skoda zaczyna skrzypieć, ktoś coś? Cena nowych praktycznie taka sama, podłoga taka sama. Fotele chyba lepsze w Skodzie dla wiekszych facetow, ja mam 190cm ponad 100kg, w Golfie kiedyś siedziałem na tych fotelach ergo powiem super ale tak na styk się zmieściłem, mogły być szersze. W Skodzie chyba sa sporo szersze. Drogi w moim mieście średnie zwłaszcza studzienki które wystają co 20m sprawiają ze obecne auto (Fiat bravo2) skacze jak królik, jest twardo i raczej szukam czegoś do tłumienia tego syfu miejskiego. Dużo osób narzeka na układ jezdny w Skodzie i tego się najbardziej obawiałem. Jakie macie spalanie przy normalnej jezdzie miejskiej?
W o3 z tym silnikiem jest zawieszenie takie samo jak w bravo 2, a w golfie powinno być inne - znacznie bogatsze i bardziej komfortowe w mieście. Ale dla pewności zajrzyj pod golfa i sprawdź naocznie (bo dziadostwo się rozprzestrzenia w okamgnieniu).
A tam zaraz na wszystko - belka zawieszenie szum odbicia światła reset spalania. (celowo nie stawiam przecinków) - ale generalnie jestem zadowolony i to bardzo.
P.s. Jak mówiłem Tobie dawcio - przy większym budżecie teraz mądrzejszy to by 1.8 było ze mną - i wtedy bym na spalanie marudził ))
O widzisz, skoro zawias jest ten sam to dziękuję bardzo. Ale sama belka chyba nie świadczy o tym że zawieszenie jest twarde/miękkie? Na wielowahaczu też potrafi być twardo, zależy jak zestroją reszte.
Poczytaj i pooglądaj jak buda reaguje na wpadnięcie tylnego koła w dziurę z belką i z wielowahaczem. Na wystających nierównościach poprzecznych też jest różnica.
ja mogę za kolegę bo znam jego problemy....
Bolero się resetuje(spalanie,km itd)-u mnie na 10kkm też 2 razy miałem reset
turbina mu świszczy jak schodzi z obrotów.... nie wiem nie ma tego u mnie
Komentarz