rafalagistri, Poszło
							
						
					Reklamacja
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Reklamacja
Obecnie auto ;
Touareg 7P
http://forum.golf6.pl/vw-inne-profil...ter-t2063.html
Golf VI Rline
http://forum.golf6.pl/vw-mk6-profil/...ter-t1060.html
No i nadal Octavia
BasterTagi: Brak
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Re: Reklamacja
czas rozpatrzenia reklamacji to zwykle do 2 tyg ale to pewne zależy i każdy w regulaminie/gwarancji sobie ustala.Zamieszczone przez progressowyCześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?
progressowy coś nie tak z audi ?
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Takie tam drobnostki. Byłem zgłosić w ubiegłą sobotę. Brak kołka chlapacza, brud pod folią ochronną,pofałdowana listwa czarna połyskująca drzwi-ta na słupku drzwi. Pracownik przyjął reklamacje,porobił fotki i mam czekać na tel. Już tydzień czekam. Czemu to tyle trwa...?Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Re: Reklamacja
Nie zależyZamieszczone przez Basik_czas rozpatrzenia reklamacji to zwykle do 2 tyg ale to pewne zależy i każdy w regulaminie/gwarancji sobie ustala.Zamieszczone przez progressowyCześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?
 Czas rozpatrzenia reklamacji, tak samo jak max. okres naprawy gwarancyjnej jest ściśle określony w przepisach. Co do naprawy to nie pamiętam, ale jeśli chodzi o samą reklamację, to w ciągu 14 dni klient ma dostać odpowiedź (jak gwarant wyśle to np. poleconym to nie decyduje data stempla tylko data odbioru). 
							
						
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Re: Reklamacja
Zamieszczone przez progressowyCześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?
progressowy to wszystko zależy co zgłaszasz w ASO
ASO po prostu wpisuje w system DISS zlecenie/reklamację (w systemie jest podział na segmenty/kategorie - tak jak masz w portalu aukcyjnym z częściami samochodowymi - i do każdej kategorii SAP ma określony czas na odpowiedź ASO)
generalnie czasem odpowiedź jest 'od ręki' ale czasem czeka się 24h i dłużej (ale nie 14dni...)kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Ja w pierwszej kolejności zlozylbym reklamację na piśmie w salonie gdzie kupiłem auto. Ważne żeby było to na pismie, a później wyzalil się centrali. Dane do kontaktu powinny być na stronie audi.plZamieszczone przez progressowyW Waszym przypadku jest SAP czyli Skoda Auto Poland. A w przypadku audi jak to się ma?
Auto kupione w Audi Fota Groblewski Gdańsk. Gdzie napisać pismo aby to przyspieszyli-zainteresowali się?
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Reklamację przesłałem mailem.
Pracownik zadzwonił i kazał przyjechać. W sobotę podjechałem. Porobił zdjęcia. Utworzył zlecenie dotyczące naprawy -zgłoszenia klienta. Posiadam kopie tego zgłoszenia. I tyle. Cisza z ich strony już tydzień. Zaczynam sie denerwować. Czyżby olewka? Chętnie bym wysłał opis usterek do kogoś wyżej. Tylko konkretnie do kogo?
W karcie pojazdu w rubryce wystawiajacy figuruje VW Group Polska sp. z o.o. Poznań. To tam wysłać opis usterek? Tylko,że na stronie audi.pl brak adresu e-mail do centrali.Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
cena ani marka nie grają roli. Ostatnio oglądałem w TVN Turbo "kamerę" i tam kobieta bujała się 2,5 roku z mercedesem amg za 800 000zł. Auto stało u polskiego dilera kilkanaście miesięcy. Diler twierdził, że za usterkę odpowiada importer samochodu. Importer z kolei twierdził, że usterka to problem salonu.Zamieszczone przez MaicroftMarka premium i takie braki 8)
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Napisałem wierszyk usterek na [email protected]
Dzis przesłali formularz reklamacyjny,wypełnic i odesłac.
[ Dodano: Wto 03 Cze, 14 21:07 ]
Mam odpowiedz z Fota Groblewski.
Mianowicie: reklamacja jest bezzasadna i nie zasługuje uwzględnienie. Pojazd został wydany w stanie całkowicie zgodnym z umową i odebrany bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Szczyt wszystkiego.Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
 - 
 
							
						
 
Komentarz