Reklamacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Baster
    Drive
    • 2010
    • 92

    Reklamacja

    rafalagistri, Poszło
    Obecnie auto ;
    Touareg 7P
    http://forum.golf6.pl/vw-inne-profil...ter-t2063.html
    Golf VI Rline
    http://forum.golf6.pl/vw-mk6-profil/...ter-t1060.html
    No i nadal Octavia
    Baster
  • progressowy
    Rider
    • 2008
    • 453

    #2
    Reklamacja

    Cześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?
    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

    Komentarz

    • Basik_
      Rider
      • 2013
      • 667

      #3
      Re: Reklamacja

      Zamieszczone przez progressowy
      Cześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?
      czas rozpatrzenia reklamacji to zwykle do 2 tyg ale to pewne zależy i każdy w regulaminie/gwarancji sobie ustala.

      progressowy coś nie tak z audi ?
      Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

      Komentarz

      • progressowy
        Rider
        • 2008
        • 453

        #4
        Takie tam drobnostki. Byłem zgłosić w ubiegłą sobotę. Brak kołka chlapacza, brud pod folią ochronną,pofałdowana listwa czarna połyskująca drzwi-ta na słupku drzwi. Pracownik przyjął reklamacje,porobił fotki i mam czekać na tel. Już tydzień czekam. Czemu to tyle trwa...?
        Już odebrane A3 TFSI limuzyna

        Komentarz

        • trasat23
          Rider
          • 2010
          • 417

          #5
          Ja żeby przyspieszyć sprawę w ASO wywaliłem maila do SAP przez ich stronę. W ciągu jednego dnia miałem odpowiedź z salonu i w następnym załatwioną sprawę z przeprosinami kierownika
          www.kawapelnaslonca.pl

          Komentarz

          • rafiki
            RS
            • 2012
            • 15975
            • Superb III (3V3)

            #6
            Re: Reklamacja

            Zamieszczone przez Basik_
            Zamieszczone przez progressowy
            Cześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?
            czas rozpatrzenia reklamacji to zwykle do 2 tyg ale to pewne zależy i każdy w regulaminie/gwarancji sobie ustala.
            Nie zależy Czas rozpatrzenia reklamacji, tak samo jak max. okres naprawy gwarancyjnej jest ściśle określony w przepisach. Co do naprawy to nie pamiętam, ale jeśli chodzi o samą reklamację, to w ciągu 14 dni klient ma dostać odpowiedź (jak gwarant wyśle to np. poleconym to nie decyduje data stempla tylko data odbioru).
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road

            Komentarz

            • LUKI
              RS
              • 2005
              • 5776

              #7
              Re: Reklamacja

              Zamieszczone przez progressowy
              Cześć. Ile czasu ma serwis na rozpatrzenie reklamacji od chwili przyjęcia zgłoszenia? Jak to wygląda teoretycznie,a jak jest w praktyce?

              progressowy
              to wszystko zależy co zgłaszasz w ASO

              ASO po prostu wpisuje w system DISS zlecenie/reklamację (w systemie jest podział na segmenty/kategorie - tak jak masz w portalu aukcyjnym z częściami samochodowymi - i do każdej kategorii SAP ma określony czas na odpowiedź ASO)

              generalnie czasem odpowiedź jest 'od ręki' ale czasem czeka się 24h i dłużej (ale nie 14dni...)
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz

              • progressowy
                Rider
                • 2008
                • 453

                #8
                W Waszym przypadku jest SAP czyli Skoda Auto Poland. A w przypadku audi jak to się ma?
                Auto kupione w Audi Fota Groblewski Gdańsk. Gdzie napisać pismo aby to przyspieszyli-zainteresowali się?
                Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                Komentarz

                • Basik_
                  Rider
                  • 2013
                  • 667

                  #9
                  Zamieszczone przez progressowy
                  W Waszym przypadku jest SAP czyli Skoda Auto Poland. A w przypadku audi jak to się ma?
                  Auto kupione w Audi Fota Groblewski Gdańsk. Gdzie napisać pismo aby to przyspieszyli-zainteresowali się?
                  Ja w pierwszej kolejności zlozylbym reklamację na piśmie w salonie gdzie kupiłem auto. Ważne żeby było to na pismie, a później wyzalil się centrali. Dane do kontaktu powinny być na stronie audi.pl
                  Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                  Komentarz

                  • progressowy
                    Rider
                    • 2008
                    • 453

                    #10
                    Reklamację przesłałem mailem.
                    Pracownik zadzwonił i kazał przyjechać. W sobotę podjechałem. Porobił zdjęcia. Utworzył zlecenie dotyczące naprawy -zgłoszenia klienta. Posiadam kopie tego zgłoszenia. I tyle. Cisza z ich strony już tydzień. Zaczynam sie denerwować. Czyżby olewka? Chętnie bym wysłał opis usterek do kogoś wyżej. Tylko konkretnie do kogo?

                    W karcie pojazdu w rubryce wystawiajacy figuruje VW Group Polska sp. z o.o. Poznań. To tam wysłać opis usterek? Tylko,że na stronie audi.pl brak adresu e-mail do centrali.
                    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Tak, bo to tak samo jak Skoda, Seat, VW w tej chwili.

                      SAP juz nie istnieje przeciez.

                      Marka premium i takie braki 8)
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • trasat23
                        Rider
                        • 2010
                        • 417

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Marka premium i takie braki 8)
                        cena ani marka nie grają roli. Ostatnio oglądałem w TVN Turbo "kamerę" i tam kobieta bujała się 2,5 roku z mercedesem amg za 800 000zł. Auto stało u polskiego dilera kilkanaście miesięcy. Diler twierdził, że za usterkę odpowiada importer samochodu. Importer z kolei twierdził, że usterka to problem salonu.
                        www.kawapelnaslonca.pl

                        Komentarz

                        • progressowy
                          Rider
                          • 2008
                          • 453

                          #13
                          Napisałem wierszyk usterek na [email protected]
                          Dzis przesłali formularz reklamacyjny,wypełnic i odesłac.

                          [ Dodano: Wto 03 Cze, 14 21:07 ]
                          Mam odpowiedz z Fota Groblewski.
                          Mianowicie: reklamacja jest bezzasadna i nie zasługuje uwzględnienie. Pojazd został wydany w stanie całkowicie zgodnym z umową i odebrany bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

                          Szczyt wszystkiego.
                          Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                          Komentarz

                          Pracuję...