Hej.
Jechałem kiedyś BMW 328i xDrive i ... moim zdaniem poziom wyciszenia jest gorszy niż w RSce. Podobnie i komfort jazdy.
Ciekawi mnie jak RS wypada na tle Audi
Ktoś ma porównanie?
Jechałem kiedyś BMW 328i xDrive i ... moim zdaniem poziom wyciszenia jest gorszy niż w RSce. Podobnie i komfort jazdy
miałem 328xi 2011, nadal mam inne BMW 4x4, mam a4 quattro i RSa- nie ma porównania pomiędzy BMW, Audi a Skodą
zarówno jeśli chodzi o poziom wygłuszenia jak i właściwości trakcyjne
i tyle w temacie
nie doszukuj się na siłę wyższości Skody nad BMW czy Audi bo to nie ta liga
zarówno jeśli chodzi o napęd/zawieszenie jak i o kulturę pracy silników czy jazdy, że nie wspomnę o wykończeniu
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Ciekawe czemu ludzie na forum BMW w temacie nowej 3 jki piszą , że jest głośniejsza od O3 , sam sie zastanawiałem zamiast RSa, jednak tyle płacić i dostać sredniej klasy produkt nie ma sensu. Z tego co wyczytałem na forum kilka osób pojechało do serwisu z problemem głośności we wnętrzu, odpowiedzieli im , że jak chcą mieć cicho , niech sobie kupią BMW 7.
328i jest głośna i tyle - przejedź się nią i nową OIII. I to nie chodzi o jakieś "dowartościow2anie się", bo nie mam 18 lat, aby się zachowywać jak g...rz.
Zależy mi na odpowiedzi kogoś, kto jeździ nową A4 zwłaszcza, bo chcę wiedzieć, co dostaną płacąc za auto zamiast 120 tys ... 200 "z ogonkiem".
Nie jechałem RS. Zaś o A3 mogę sie wypowiedzieć. Wyciszenie bardzo dobre,drogi trzyma sie jak przyklejona,nie poddaje sie bocznym podmuchom wiatru, koła duże i szeroki bo 17tki,tłumi nierówności bardzo dobrze,nie przenosi drgań na karoserie.
Bmw e60 np nie było tak ciche .
Dla mnie trochę jałowa dyskusja rodem z piaskownicy. Jeśli ktoś "kocha" Audi, to jego podejścia nie zmieni żaden fan RSów i odwrotnie.
Poza tym te samochody to zupełnie różne światy. Skoda jest produkowana dla innej grupy odbiorców niż Audi i BMW.
Nie ma co drzeć szat o takie oczywistości.
@trasat23 - nie miałem Audi, ani BMW przed tym, jak kupiłem RSa.
Ciekawy jestem opinii "nie nacechowanej zamiłowaniem" do którejś z tych marek.
Decyzje zakupowe podejmuję świadomie
Po tym jednak, jak jechałem i 328i i 530d zastanawia mnie na ile widać te róznice w codziennym życiu - życiu, gdzie częściej jeździmy do 140 km/h a nie więcej.
Śmiem powiedzieć, że do tej prędkości nie ma różnicy między RSem i tymi dwiema BMkami. Szukam więc opinii kogoś, kto jeździ Audi - a jak nie to się pofatyguję pewnie na jazdę próbną jakimś S4, chociaż ... w sumie Audi to już "prawie jak SKoda"...
Sebastian75, dla przykładu sąsiad ma e60 320d, nie jechałem nią ale środek tandetnie wygląda szczególnie ze wstawkami ala drewno, w dodatku na biegu jałowym kultura diesla dwu litrowego bmw też szału nie robi, buda się trzęsie gdzie w mojej octavii tak nie ma.
Szczerze, wole wykończenie x5 e53 niż e60 mimo że też są plastiki, zraziłem się do e60, taka jakaś tandetna a wydawało by się że inna liga niż jakiś tam kompakt skody, do skodziny wsiadam już od ponad 5lat i dalej morda się cieszy
P.S. s4 na kompresorze i 333PS w serii zrobi robotę :diabelski_usmiech
Ja przyznam, że o RSie nie myślałem - "myśli" chodziły wokół bardziej Mazdy 6, tej nowej, ale jak się przejechałem to powiedziałem dziękuję. Wcześniej CItroen DS5 też się podobał - ale w realu masakra jakaś.
Volvo v60 było na tapecie tuż przed Skodą - jednak poziom wyciszenia to jakaś abstrakcja - przy 100 jest już głośno. A potem wsiadłem do OIII TDI 150 koni i ... szok.
Passat był jednak na tapecie i powiem, że OIII jest jak Passat. Tylko A4/S4 nie jeździłem - i wszystko wskazuje na to, że będę musiał się pofatygować do salonu przy okazji bo BMW mi kilku znajomych wychwalało, a wyszło, jak sam napisałeś - nawet F11tką jeździłem, jak pisałem, 530d - może (na pewno) przy prędkościach ponad 150 jest cichsza - ale ja głównie będę jeździł poniżej - a moim zdaniem przy prędkościach do 150 (co sprawdziłem empirycznie) jest bardzo podobnie...
sew1981 - jechałem Superbem, mimo, że mi się nie podoba, bo jest mega brzydki (ten po liftingu jest lepszy, ale i tak nie dla mnie)
W moim odczuciu stary Superb jest podobnie wyciszony jak nowa OIII.
Ciekawy jestem SUperba, co wejdzie na rynek podobno koniec 2015 i ma być "mega" - takie info mam z dwóch salonów od osób, co widzieli bryłę koncepcyjną - jak mówią robi duże wrażenie
Sebastian75, nie jestem przywiązany do marki
może nowa "3" jest gorzej wykończona- w tej 2011 było cicho(poza dźwiękiem silnika- ale to było stare 2,8 a nie 2,0 "zrobione" na 2,8 :wink: )
jeździłem nową O3 i dla mnie poza kiepskim wykończeniem i halasem deprymująca jest podatność na boczne podmuchy wiatru i słabo precyzyjny układ kierowniczy
wytłumienie w mojej A4 ma okolo 20cm gąbki(podłoga), drzwi maja podwójne panele, wykladzina jest zrobiona ze sztywnego materiału, pod podłoga są dodatkowe panele plastikowe
żeby osiągnąć podobny efekt w mojej O2 zacząłem wygłuszac auto profesjonalnymi matami :roll:
Zamieszczone przez mirek_p11
można cały czas coś modzić i mieć fun
dokladnie- RS jest cały czas modzony :wink:
Audi zresztą też- chodzi o fun
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Zamówiłem RSa mimo, że byłem nastawiony na Lexusa IS300H. Przewaga lexusa IS wobec Octavii to wyciszenie oraz spalanie w mieście. Wykończenie nie jest najlepsze (szczególnie pseudo skóra na drzwiach, o kierownicy nie wspomnę, bo wygąda tragicznie). Osiągi gorsze, mniejszy w środku (mam 190cm i było mi niewygodnie). Mimo szczerych chęci nie mogłem się zmusić, żeby zapłacić ok 60-80 tyś więcej, aby mieć porównywalne wyposażenie co skoda.
Skoda Octavia 1.9 BXE 146KM
Toyota Hilux 3.0 D4D 171KM
Komentarz