Maicroft, tym sie nie przejmuje Przewaznie leje do pełna i rzadko kiedy schodze ponizej 1/4 baku (zdarzy sie w długiej trasie, gdy startowałem z ponad polowa baku, ale jakos nie ma kiedy stanac na tankowanie)..
Fakt, instrukcja mowi o 1800-2500, ale sdze ze przy wiekszych nie ma problemu z odpowiednia temp do wypalania.. Szczegolnie ze olej byl ponad 110stopni cały czas, a przy 1800obrotow do takiego wyniku nie dobije...
To wypalanie co ~ 500km by moglo pasowac... choc troche dziwi, bo przy 80-90% przelotow po autostradach, to nie bardzo kiedy DPF ma sie jak zapchac..
Fakt, instrukcja mowi o 1800-2500, ale sdze ze przy wiekszych nie ma problemu z odpowiednia temp do wypalania.. Szczegolnie ze olej byl ponad 110stopni cały czas, a przy 1800obrotow do takiego wyniku nie dobije...
To wypalanie co ~ 500km by moglo pasowac... choc troche dziwi, bo przy 80-90% przelotow po autostradach, to nie bardzo kiedy DPF ma sie jak zapchac..
Komentarz