Witam,
proponuje i zwracam się z prośbą aby założyć wątek techniczny odnośnie zmiany zawieszenia tył. Pozbycia się belki skrętnej i zmiany jej na wielowahacz od chociażby najbardziej popularnego golfa, a zawieszenia takie już się znajdują na rynku wtórnym.
Proszę wrzucajcie zdjęcia, rysunki, potwierdzone opinie serwisów, może coś się uda.
dziękuję
Jest: O3 2.0 TDI - amayzing znaczy belka skrętna !!!!!! szkoda, że nie resory ...
Ze swojej subiektywnej strony dodam, że dla mnie wystarczyłoby żeby zawieszenie było po prostu normalne, tzn. bez stuków i podskoków na byle pofałdowaniu. Czyli może wystarczy zmienić amortyzatory albo wymienić jakiś element gumowy? Belka pozostanie, ale jazda będzie już zupełnie inna. Poza tym taka modyfikacja jest dużo prostsza i tańsza.
Ale jeżeli uda się komuś wrzucić wielowahacz - a obawiam się że nadwozie musi być do tego też przystosowane (mocowania, otwory) - to sam bym się skusił.
Ale jeżeli uda się komuś wrzucić wielowahacz - a obawiam się że nadwozie musi być do tego też przystosowane (mocowania, otwory) - to sam bym się skusił.
Mysle,ze karoseria jest uniwersalna...potrzebna tylko bedzie jakas belka do ktorej
przykrecone sa wahacze.
Wydaje mi sie,ze na etapie projektowania karoserii wzieto to pod uwage...bo jest
taniej,niz produkowac dwie rozne karoserie rozniace sie tylko mocowaniem dla tylnego
zawieszenia.
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
jedyne co na naszą niekorzyść to płat/tylny segment płyty podłogowej może być inny, choć wątpię jak teraz zaglądałem jest ogromna dziura i podcięcie nawet na quattro, do tego mnóstwo dziur i zaślepek więc podejrzewam, że jest szansa ...
jak sie sparuje to sie zobaczy
pozdr
Jest: O3 2.0 TDI - amayzing znaczy belka skrętna !!!!!! szkoda, że nie resory ...
filips: jak juz to haldexbo quattro to ma w swoich modelach Audi. Co do zawiasu to ty i inni nietestowaliscie tych aut przed zakupem ? Jaki jest sens teraz w wydaniu 10 tys zl na czesci i robocizne ?
filips: jak juz to haldexbo quattro to ma w swoich modelach Audi. Co do zawiasu to ty i inni nietestowaliscie tych aut przed zakupem ? Jaki jest sens teraz w wydaniu 10 tys zl na czesci i robocizne ?
Toteż sugeruję, że być może wystarczy małym kosztem wymienić amortyzatory albo jakieś elementy belki i wkurzające stukanie i podrygiwanie minie.
Miałem podobny problem w safrane po wymianie amortyzatorów. Następnego dnia wymienili mi na inne (dopłaciłem tylko za usługę wymiany) i problem zniknął.
Moze zacznijcie mniej inwazyjnie - najpierw przyjrzalbym sie zawieszeniu Golfa ale wlasnie w wersji z BELKA - i sprobowal bym wylapac roznice. Moze tam, ta sama belka jest juz calkiem cywilizowana i oba rozwiazania rozna sie jakimis specjalnie zdziadzionymi drobiazgami/detalami w stylu sprezyna, amortyzator czy odboje itd...
Ta droga powinna byc tansza, szybsza, i mniej inwazyjna. Nie sadze, zeby chocby do najtanszego golfa pozwolili sobie na wrzucenie takiej stukajacej tandety.
Komentarz