Octavia RS 2.0 TSI CHHB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • looker
    RS
    • 2008
    • 1886
    • Octavia II (1Z3)
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #76
    Na hamownię warto podjechać. Zawsze pokaże czy dostałeś to za co zapłaciłeś i czy nie ma zagrożenia dla jakiegoś elementu osprzętu ustawionymi parametrami. W końcu to nie soft pisany na rolkach.
    A cyferek oczywiście też jesteśmy ciekawi :diabelski_usmiech
    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

    Komentarz

    • maro rs
      Elegance
      • 2014
      • 948

      #77
      Zamieszczone przez gmtb
      No Panowie, w czwartek będę w Bielsko-Białej to podjadę do CS i ich wypytam co i jak
      Zapytam się też o ewentualną zniżkę grupową :P
      I jak, byłeś?
      "k..., aleś pan tu bestię postawił"

      Komentarz

      • AKa
        Rider
        • 2008
        • 572
        • Mercedes-Benz

        #78
        Pull na 3ce- 30-130km/h ±10 sekund. 80-120- ±4 na oko.

        W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


        Na hamownię wybiorę się w przyszłym miesiącu. Póki co- mam inne wydatki.
        Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

        Seat Leon FR 1.8TSI 2013

        Komentarz

        • adamwo
          Rider
          • 2011
          • 359

          #79
          Coś słabo to idzie, od 30 kilku (nie równe 30) do 100 idzie 7 sek , w mniej powinien iść do 100 od 0 km/h po chipie (mam na myśli 1,8tsi).
          RS Stage 2 335/450

          Komentarz

          • AKa
            Rider
            • 2008
            • 572
            • Mercedes-Benz

            #80
            Em... Nie wiem czy zauważyłeś, ale to było robione na trzecim biegu. I tak- mam 1.8TSI.
            Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

            Seat Leon FR 1.8TSI 2013

            Komentarz

            • adamwo
              Rider
              • 2011
              • 359

              #81
              rzeczywiście racja, najlepiej powtórzyć tak jak należy od 0 , lub jak nie ma trakcji z niższego biegu.
              RS Stage 2 335/450

              Komentarz

              • AKa
                Rider
                • 2008
                • 572
                • Mercedes-Benz

                #82
                Będzie problem przez duże P w tym momencie... Na dwójce choinka... Generalnie- jestem bardzo zadowolony. I trochę przestraszony- nie chciał bym zmielić skrzyni/sfurać sprzęgła w kilka dni po montażu.
                Poza tym- pomimo tego, że długi czas byłem przeciwnikiem boxów- plusem jest możliwość odłączenia, a program... Mógł by już być overkillem.
                Może jakoś się zbiorę kiedyś do startu na jak najszybsze ruszenie, ale jeszcze muszę się oswoić z charakterystyką- i generalnie, ultragripy8 nie trzymają najlepiej pod słońcem.

                Edit: Mała prośba do Moderatora... Mozna by przenieść moze dyskusję od postu (bodajże 1398697) do tematu o boxie do 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=77374 ? Było by czytelniej, bo jednak to nie to samo.
                Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

                Seat Leon FR 1.8TSI 2013

                Komentarz

                • gmtb
                  Classic
                  • 2014
                  • 35

                  #83
                  Zamieszczone przez maro rs
                  Zamieszczone przez gmtb
                  No Panowie, w czwartek będę w Bielsko-Białej to podjadę do CS i ich wypytam co i jak
                  Zapytam się też o ewentualną zniżkę grupową :P
                  I jak, byłeś?
                  Byłem, zobaczyłem, pogadałem
                  Spoko ekipa i pełna profeska. Zacznę od dobrych wieści. Nasze maleństwa mają seryjnie koło 245 koni. Po satege 0.5 uzyskuje się pomiędzy 280 a 290 koni z momentem 450. Na początku robili więcej ale trochę obniżyli zakres aby nie było problemów z ustawieniami, szczególnie dla samochodów z DSG. Box sprawdzony i spisuje się podobno świetnie. Pierwszy założyli jakiś rok temu i jak dotąd wszystko gra. Na serwisie też podobno po wypięciu nie da się wykryć że coś było.
                  Zła wiadomość to cena. 3,5 tys. i nic tu nie da się ugrać. Włożyli kupę kasy i wysiłku aby go zrobić i nie mają z czego spuszczać. Gdyby to był standardowy chip to można by było pogadać ale tu nie da rady.

                  W linku wykres od O3 po stage 0.5

                  Komentarz

                  • maro rs
                    Elegance
                    • 2014
                    • 948

                    #84
                    Fajnie że udało Ci się podjechać. Zatem nie będzie grupówki. Ale nic to, cena i tak nie jest jakaś zaporowa.
                    Ciekawe czy box dobrze się dogaduje z wyborem profili jazdy.
                    Serie tu na forum wychodzą od 230+ do 240+, pewnie sporo zależy od hamowni
                    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                    Komentarz

                    • gmtb
                      Classic
                      • 2014
                      • 35

                      #85
                      Pewnie tak, w CS większość wychodziła miedzy 243 a 247

                      Komentarz

                      • adamwo
                        Rider
                        • 2011
                        • 359

                        #86
                        Maro rs wybór profili jazdy ni jak sie ma do koni mechanicznych , jest to tylko szybsza rakcja przepustnicy i nic wiecej. Rozmawiałem o tym z chłopakami z CS i w każdym trybie tyle samo koni, tylko reakcja na gaz gorsza, z opóznieniem.
                        RS Stage 2 335/450

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #87
                          3500 za boxa, sporo, wolałbym olać gwarancje i zapodać konkretny stage raz a porządnie a nie box, następnie program, poźniej kolejne stage i kasa w błoto, od razu z grubej rury, nie ma sie co czaić :diabelski_usmiech
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • adamwo
                            Rider
                            • 2011
                            • 359

                            #88
                            Piramida, tak i nie, na forum gti (anglojęzycznym) jest wątek o wadliwych turbinach, ponoc vw wypuscila serie wadliwych turbin, są różne oznaczenia itp, niech taka walnie po programie np, bo było wiele przypadkow na forum gti, kasowo czlek w dupie. Wole boxa potstować jakies 40-50 kkm , może chlopaki go wezmą w rozliczeniu chociaż za 1-1,5 k i wrzucic stag 2 za 4,5 kola na 330-340 km.
                            RS Stage 2 335/450

                            Komentarz

                            • looker
                              RS
                              • 2008
                              • 1886
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                              #89
                              A ileż taka turbina może kosztować na wolnym rynku ? A jak nie ta to może być zawsze większa ;-)
                              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                              Komentarz

                              • marek106
                                Ambiente
                                • 2014
                                • 221

                                #90
                                Ja dzśi zrobiem wydech w MG. Bez klapek i pilota. Ogólnie auto fajnie gada, według mnie ciut żwawsze. Przez pierwsze 600 km wydech się układa i ma być cichszy w średnich obrotach, głośniejszy przy wysokich. I to by mi pasowało, bo teraz przy 3500 jest dość głośno. Ale jak coś można wyciszyć u nich na ostatniej puszce, szybki zabieg...

                                Ogólnie polecam. Pełna profeska, materiały,technologia, właściciel zna się na rzeczy. Widziałem tam wydechy do 911 gt 3,więc chłopcy naprawdę znają się na rzeczy.

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #91
                                  adamwo, w sumie racja, boxa zawsze mozna opchnąć lub zostawić w rozliczeniu przy kolejnym stage
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • adamwo
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 359

                                    #92
                                    Marek106 ile taki zabieg, bo jedynie wiem ile kosztuje prostowanie wydechu tytanowego do motocykla u nich bo robilem swego czasu ?
                                    RS Stage 2 335/450

                                    Komentarz

                                    • maro rs
                                      Elegance
                                      • 2014
                                      • 948

                                      #93
                                      piramida, z tą gwarancją wszystko niby fajnie, ale ja po to kupuję nowe auto, żeby mieć gwarę - inaczej bym pewnie teraz jakąś m3 upalał. Turbo jak się wysypie to może nie aż taki problem, bardziej chodzi mi o elektronikę - w 4 lata sporo się może posypać. I koszty mogą być dużo większe niż te 3,5 tysia.

                                      marek106, też jestem ciekawy ceny, no i szkoda że nie da się wykresów przed i po porównać. Kiedyś chciałem u nich robić wydech do bravo, ale ostatecznie odpuściłem - wtedy cena to było koło 2 tysi.
                                      "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                      Komentarz

                                      • S-3
                                        Drive
                                        • 2013
                                        • 79

                                        #94
                                        Zamieszczone przez maro rs
                                        Fajnie że udało Ci się podjechać. Zatem nie będzie grupówki. Ale nic to, cena i tak nie jest jakaś zaporowa.
                                        Ciekawe czy box dobrze się dogaduje z wyborem profili jazdy.
                                        Serie tu na forum wychodzą od 230+ do 240+, pewnie sporo zależy od hamowni
                                        Maro RS ja tam widziałem że tu na forum wykresy O3RS zaczynają się od chyba 202 km w serii.[hide:6d8041b051][/hide:6d8041b051][hide:6d8041b051][/hide:6d8041b051]

                                        Komentarz

                                        • maro rs
                                          Elegance
                                          • 2014
                                          • 948

                                          #95
                                          S-3, hehe, wiem, ale to jakiś dziwny ewenement był, zupełnie dla mnie niewytłumaczalny racjonalnie - przecież tamto auto w serii objechałbym focusem 1.6 z 2003.
                                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                          Komentarz

                                          • looker
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 1886
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                            #96
                                            Pytanie jeszcze: jaki jest koszt tradycyjnego programu przy tym silniku i jakie parametry osiągamy ? Pytam w kontekście porównania ceny i efektu w przypadku boxa vs. softu.
                                            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                            Komentarz

                                            • adamwo
                                              Rider
                                              • 2011
                                              • 359

                                              #97
                                              looker , moc na boxie 290-295 koni 450 nm, moc po programie 310-315 koni , ok 460 nm.
                                              Koszt boxa 3,5 k , nie znam kosztu samego programu ale stage 2 , czyli downpipe, dolot + program na 330 koni i 465 nm to koszt 4,5 k.
                                              RS Stage 2 335/450

                                              Komentarz

                                              • bolo81
                                                Ambiente
                                                • 2013
                                                • 249
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                #98
                                                Czy coś w CS wspominali o zużyciu paliwa po modyfikacjach? Tak pytam bo gdzieś czytałem że nie koniecznie musi wzrosnąć po zwiększeniu mocy\momentu.
                                                O3 RS TSI DSG

                                                Komentarz

                                                • gmtb
                                                  Classic
                                                  • 2014
                                                  • 35

                                                  #99
                                                  Zamieszczone przez bolo81
                                                  Czy coś w CS wspominali o zużyciu paliwa po modyfikacjach? Tak pytam bo gdzieś czytałem że nie koniecznie musi wzrosnąć po zwiększeniu mocy\momentu.
                                                  Rozmawiałem o tym. Może być tak że nawet zmaleje o jakiś litr W przypadku stage 0.5 oczywiście.

                                                  Komentarz

                                                  • maro rs
                                                    Elegance
                                                    • 2014
                                                    • 948

                                                    Coś mi się wydaje, że na wiosnę będzie wysyp 290 konnych O3
                                                    "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...