endryu, aaa no widzisz bo cię nie zrozumiałem. . Co do paliwa. ..taaak no to mam problem bo jutro przed będę tankował. .zwykle to wygląda tak że biorę pistolet ten który bliżej. . w Superbie robiłem pod 95..a tu się waham. .. :szeroki_usmiech
bob_best, teoretycznie 140KM..obstawiam 147/152.. na pewno moment w serii jest wyższy niż podają kwity. .
Nie widziałem jaki masz w golfie, ale skoro CHPA to jestem żywo zainteresowany wynikami serii i tym co uda im się osiągnąć. Ja bym zdecydowanie robił program na paliwo 95
Nie widziałem jaki masz w golfie, ale skoro CHPA to jestem żywo zainteresowany wynikami serii
Przedwczoraj hamowałem swoją O3, żeby sprawdzić serię i wyszło coś około 151KM i około 290Nm. Dokładnie nie pamiętam. Jak znajdę dziś czas to wrzucę wykres na forum.
Skoda O3 5E 2014 1.4TSI DSG Combi od 2014.04 Audi A3 8L 2001 1.9TDI MG5 5D od 2007.04 do 2014.07
A dlaczego na 95 a nie na 98? albo jakimś Verva/Ultimate/V-Power ?
Pytam, bo ja bym pewnie robił na którymś z tych "uszlachetnionych", ale może chcę iść złą drogą??
JacekRS, Nie chcę robić OT na temat benzyn, ale takie 98 octan jest mniej kaloryczne on 95. Jak jeżdzimy na wyższych obrotach, to warto iść w 98 bo większe bezpieczeństwo dla spalania stukowego. Ale jak jeżdzimy spokojnie, a tak jeżdżą kobiety to szkoda robić program na 98, później tankować droższe paliwo, a i tak z niego nie korzystać. Lepiej dograć do benzyny 95 i koszystać z tego na codzień w przedziale typowych obrotów 1,5-3 tys obr.
Ciekawe co wyjdzie, na ile by poszło, a na ile bezpiecznie zestroją program.
Wojtek mówił że jeszcze można by dołożyć ale nie wiadomo jak będzie z tymi silnikami (awaryjność )wiec lepiej bezpiecznie.. pracy bite 8 h właśnie wróciłem. .
andriu21tg, Pieknie no to teraz nasuwa się kolejne pytanie. Jak teraz auto idzie ?? jakie są odczucia w stosunku do serii i oczywiście 1.8 TSI. :szeroki_usmiech Bo wiadomo, że seria 1.8 TSi ma gifty do 200KM, ale po programie, wyniki 1.4TSi są przynajmniej papierowo zbliżone jak dla 1.8TSi.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wg. odczucia twojego czy tunera, silnik ładnie przyjmuje program, czy są jakieś problemy i trzeba dużo korygować ? Wykres jest ładny, bez hopków, ale czy przychodzi to naturalnie, czy z jakimiś korektami ?
Jak okaże się, że silniki ładnie znoszą taki przyrost mocy, to nie wiem, czy będzie sens wydawać 8 tys zł na wersje 1.8 TSi, jeśli komuś na wielowachaczu nie zależy.
Gift pierwsza klasa
ale po programie widzę że 1,4 może rzeczywiście zaskoczyć
1,8 seria ma 200 KM i 297 Nm
ale w 1,4 TSI Nm spadają już od 3tys gdzie w 1,8 są płaskie do 4,5 tys, a max HP jest przy 4,9 tys a w 1,8 przy 6,3 tys
Mój 1.8 miał 176 zamiast 152... po programie 215.. co do 1.4 każdy kto robił auto u Wojtka (ja już 3 cie)wie że maniany nie odstawia. ..auto robił od 10 do 18 bite 8 h .. pracy było b. Dużo widać że chciał zrobić profi .. nie szedł na skróty. . Ale każdy kto go zna wie ze ma dewizę albo porządnie albo wcale! Wiadomo z pojemności 1.4 uzyskamy mniej niż z. 1.8 Czy 2. 0.. jak zrobi kolejne 10 aut myślę że powyżej 180 zrobi bez problemu. . Jak dam stwierdził że zrobić 180KM żaden kłopot ale muszą wszystkie parametry grać nie tylko MOC..
[ Dodano: Pią 24 Paź, 14 21:06 ] Dig Dug, ja w 1.4 mam wielowachacz co do przyjmowania wirusa. . Nie jest to prawie gotowiec jak O2 1.9Tdi....
andriu21tg, Dzięki za odpowiedź na drugie pytanie, rozumiem, że o wrażeniach opowiesz jak trochę pojeździsz ??
I jeszcze jedno, to o ile dobrze pamiętam, to w G7 belka tylko dla 1.2TSi i 1.6TDi ??
lubek24, Z tego co piszesz wynika, że 1.8TSi ma lepiej z mocą, ale przy wyższych prędkościach obr, a momentu ma trochę mniej, ale dłużej dostępnego. Stąd teoretycznie może to chodzić niewiele gorzej od 1.8TSi. A to byłoby coś, gdyby np. 1.4TSi po programie było ledwo o 0,5 sec wolniejsze w wyprzedzaniu na trasie od 1.8TSi seria. A jeśli za tym szła by trwałość, to dla mnie miodzio
PS. Jak widzę dobry dzień był na modzenie, bo temepratura dość niska
Komentarz