Prezes52, Będzie :zastrzelic
dyno
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez andriu21tgbob_best, teoretycznie 140KM..obstawiam 147/152.. na pewno moment w serii jest wyższy niż podają kwity. .Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
JacekRS, Nie chcę robić OT na temat benzyn, ale takie 98 octan jest mniej kaloryczne on 95. Jak jeżdzimy na wyższych obrotach, to warto iść w 98 bo większe bezpieczeństwo dla spalania stukowego. Ale jak jeżdzimy spokojnie, a tak jeżdżą kobiety to szkoda robić program na 98, później tankować droższe paliwo, a i tak z niego nie korzystać. Lepiej dograć do benzyny 95 i koszystać z tego na codzień w przedziale typowych obrotów 1,5-3 tys obr.
Ciekawe co wyjdzie, na ile by poszło, a na ile bezpiecznie zestroją program.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
andriu21tg, Nic nie napisałeś :evil: W amerykańskich serialach przynajmniej powiedzą " w nastepnym odcinku....." a ty zostawiłeś nas bez zapowiedzi :P
Pisz waść, nerwów oszczędź
PS. Jak dobrze wyszło, to może inni koledzy skuszą się do upgrade-u w swoich O3 :szeroki_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
andriu21tg, Pieknie no to teraz nasuwa się kolejne pytanie. Jak teraz auto idzie ?? jakie są odczucia w stosunku do serii i oczywiście 1.8 TSI. :szeroki_usmiech Bo wiadomo, że seria 1.8 TSi ma gifty do 200KM, ale po programie, wyniki 1.4TSi są przynajmniej papierowo zbliżone jak dla 1.8TSi.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wg. odczucia twojego czy tunera, silnik ładnie przyjmuje program, czy są jakieś problemy i trzeba dużo korygować ? Wykres jest ładny, bez hopków, ale czy przychodzi to naturalnie, czy z jakimiś korektami ?
Jak okaże się, że silniki ładnie znoszą taki przyrost mocy, to nie wiem, czy będzie sens wydawać 8 tys zł na wersje 1.8 TSi, jeśli komuś na wielowachaczu nie zależy.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Gift pierwsza klasa
ale po programie widzę że 1,4 może rzeczywiście zaskoczyć
1,8 seria ma 200 KM i 297 Nm
ale w 1,4 TSI Nm spadają już od 3tys gdzie w 1,8 są płaskie do 4,5 tys, a max HP jest przy 4,9 tys a w 1,8 przy 6,3 tysO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Mój 1.8 miał 176 zamiast 152... po programie 215.. co do 1.4 każdy kto robił auto u Wojtka (ja już 3 cie)wie że maniany nie odstawia. ..auto robił od 10 do 18 bite 8 h .. pracy było b. Dużo widać że chciał zrobić profi .. nie szedł na skróty. . Ale każdy kto go zna wie ze ma dewizę albo porządnie albo wcale! Wiadomo z pojemności 1.4 uzyskamy mniej niż z. 1.8 Czy 2. 0.. jak zrobi kolejne 10 aut myślę że powyżej 180 zrobi bez problemu. . Jak dam stwierdził że zrobić 180KM żaden kłopot ale muszą wszystkie parametry grać nie tylko MOC..
[ Dodano: Pią 24 Paź, 14 21:06 ]
Dig Dug, ja w 1.4 mam wielowachacz co do przyjmowania wirusa. . Nie jest to prawie gotowiec jak O2 1.9Tdi....
Komentarz
-
-
andriu21tg, Dzięki za odpowiedź na drugie pytanie, rozumiem, że o wrażeniach opowiesz jak trochę pojeździsz ??
I jeszcze jedno, to o ile dobrze pamiętam, to w G7 belka tylko dla 1.2TSi i 1.6TDi ??
lubek24, Z tego co piszesz wynika, że 1.8TSi ma lepiej z mocą, ale przy wyższych prędkościach obr, a momentu ma trochę mniej, ale dłużej dostępnego. Stąd teoretycznie może to chodzić niewiele gorzej od 1.8TSi. A to byłoby coś, gdyby np. 1.4TSi po programie było ledwo o 0,5 sec wolniejsze w wyprzedzaniu na trasie od 1.8TSi seria. A jeśli za tym szła by trwałość, to dla mnie miodzio
PS. Jak widzę dobry dzień był na modzenie, bo temepratura dość niskaByła O1 jest F2.
Komentarz
-
Komentarz