Ok. Ale bedziesz musiał na to chwile poczekać. i zapewne zmierzę bez programu i z programem. Bo jezeli juz- to to zrobie szybciej, niz zbiorę się w sobie i znowu będę kręcił podnośnikiem.;]
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Odświeże temat.
Ma ktoś zrobiony program w 1.8 i może sie podzielić wrażeniami?
Ogólnie to coś mało w sieci wykresów.
znalazłem na profilu ecuprojekt ale tam był niezły bonus w serii
Dziś jeździłem O3 2013 1.8 TSI dłubniętą na 225km - dokładnie >>> TĄ <<<. Z tego co wiem robiona była w >> 44tuning << jakieś 3 miesiące temu. Zbiera się całkiem fajnie (mam porównanie do cupry 280). Jest to program + jakieś ustrojstwo było dołożone koło akumulatora.
Skoro jest na gwarancji (nadal wg ogłoszenia) i było coś koło aku, to był to box, nie program (czego potwierdzeniem jest też w sumie niewielki przyrost mocy). No i 44tuning w necie ma bardzo różne opinie (dawno temu rozważałem coś u nich, po zgłębieniu tematu zrezygnowałem).
Skoro jest na gwarancji (nadal wg ogłoszenia) i było coś koło aku, to był to box, nie program (czego potwierdzeniem jest też w sumie niewielki przyrost mocy).
Gość tak to enigmatycznie tłumaczył i twierdził że to nie box, no ale jak faktycznie coś było to raczej jednak box. Co do mocy to powiedział także że była jeszcze rezerwa mocy 20 koni. Jest podany numer do gościa można zadzwonić
Zamieszczone przez greg505
lockin, chcesz wrocic do o3?
Przymierzam się do czegoś mocniejszego, może takiego > > Helmuta 211 kucy < < lub > > ST 250 < <. O3 1.8 też by mi wystarczyło (nawet 1.4 fajnie jedzie, choć cupra to nie jest)
[ Dodano: Pon 22 Cze, 15 13:53 ]
Zamieszczone przez maro rs
Skoro jest na gwarancji (nadal wg ogłoszenia) i było coś koło aku, to był to box, nie program (czego potwierdzeniem jest też w sumie niewielki przyrost mocy).
Dzwoniłem do 44tuning by się upewnić i jest to właśnie box, który oni nazywają Digital Power Pack (DPP), w razie wizyty w serwisie całkowicie wypinany przez użytkownika. Co ciekawe pytałem o cene tego ustrojstwa i gość powiedział że w zależności jaką wersję mam silnika 1.8 TSI, gdyż występują z wtryskiem bezpośrednim i pośrednim (ktoś coś wie o co kaman?) cena to ok 3k.
Wczoraj zmierzone racelogic'kiem 7,3 do paki. Wyłączony ASR, ale mimo to coś mnie lekko blokowało na dokręcaniu jedynki - nie próbowałem wyłączyć ESP, bo z wrażenia zapomniałem.
Jak będziecie mieli możliwość to sprawdźcie czy na pewno macie aktywowane XDS, bo mój mim rocznika 2015, nie miał.
Wczoraj na a2 jakiś matoł chcial się koniecznie ze mna ścigać x5 (ta poprzednia).
Debil jak sie przypychal lewy to mi podjezdzal na kilka metrow pod zderzak.
No więc 120+ taka x5 nie ma czego szukac. Za pierwszym razem to jeszcze redukowalem do czworki a potem to juz zostawialem na szostce. 120-200 to nawet bez redukcji zostawal kilkaset metrow z tyłu.
Nie wiem co to bylo po nie mialem okazji oglądać z tylu. Pewnie ten klekot 235KM. On ma cos kolo 8 do setki.
U mnie caly czas jeszcze seria (zanim podziękuję gwarancji to chce zalatwic problem szarpania przy zmianie 1-2)
Clip, wczoraj jeszcze próbowaliśmy z rolki. Konkurent to BMW E39 (piątka) 530d automat. Po programie na (nie mam pewności) ok 215 i w okolicach 500 niuta. Start przy 50 do 150. BMW zostało z tyłu ok 3-4 długości auta. Do 100 to samo - u niego 7.9, u mnie 7.3.
Muszę powiedzieć, że jestem bardzo miło zaskoczony. W krótkiej sprawnościówce połączonej z slalomem udało się wygrać - nie wiem czy pomogło aktywowanie XDS, ale na prawdę fajnie się to prowadziło i wyciągało z nawrotek przy dokręcaniu dwójki. Nie tylko ja byłem zaskoczony.
Clip, ja tam takich przepuszczam, niech jedzie
Generalnie - jak mnie ktoś dogania, to znaczy, że średnio jedzie szybciej niż ja, więc bez napinek przepuszczam. Każdy ma swoje tempo po prostu. A to, że Cię chciał przy okazji sprawdzić - przecież równie dobrze może powiedzieć ktoś z BMW M3 powiedzmy - jakiś debil chciał mnie sprawdzić Skodą.
Przecież pisze ze przede mną sie przypychalo. Tzn tir jadący 91km/h wyprzedzał drugiego jadącego 89km/h.
Ja za nimi ja a ten pajac wjeżdżał mi na zderzak.
Jak sie robiło pusto cisnalem i tego dotyczy opis
Nigdy takim cwiokom nie zjeżdżam i nigdy nie będę.
Potencjał jest różny. Ale są też problemy. Pozbyłem się boxa, zdecydowałem się na program. Seria wyszła mi... 234@6krpm. Z niedoborem niutona- do 4krpm trzymał stół 220nm, pozniej szedł w górę i max 275 przy 5,9. Po programie wydmuchał 247@5,9 i 306nm@5,2krpm (w zakresie 2,5-4 stół 280nm). Chwilowo jeżdzę na serii i będę starał się dojść o co chodzi. Bo żadnych ramek nie zamroziło, żadnych błędów nie ma. AFR trzyma idealnie, Temperatura katalizatora jest ok, a turbo dmucha jak ta lala i nie ma zwariowanych odczytów. Spala tyle samo...
Możliwe że takie dziwne rzeczy wyszły przez temperaturę? Było ponad 33*C tego dnia...
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Powyżej 4 tys Nm zaczynały rosnąć? I to w serii? Do tego seria z bonusem 50KM?
Pewien jesteś ze tuner umiał obsługiwać hamownie?
Możesz wrzucic wykresy?
Tuner już miał z tym silnikiem styczność, nawet był wspomniany w tym temacie i podszedł do tematu profesjonalnie. Wrzucę, jak ogarnę co jest NIE tak. Bo coś musi być- bo pomimo wiary w wiele rzeczy, rozum nakazywał by sceptycznie podchodzić do tematu.
Drogą eliminacji zostaje kilka rzeczy- w tym elektronika sprężarki. Ale gdyby to była prawda- wypierdział by nie te liczby, a notlaufa- a po chwili trzewia. Postaram się z pomocą współforumowicza zrobić logi i zobaczyć o co chodzi. Chyba, że okaże się, że cjsa puchnie w tropikach.
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
I efektem tego puchniecia jest ponad 50KM bonusa w serii?
Czujesz na dupohamownii ten skok momentu przy 4tys?
Bo to powinno być lepiej kopac niż vtec w type R.
Moim zdaniem nie ma wuja we wsi żebyś miał takiego bonusa i to przy upale. Ktoś nie umie obsługiwać hamownii.
A co do przebiegu momentu do jak czujesz na plecach to szukaj gdzie jest problem.
Jak nie to zmierz na innej hamownii.
Sęk w tym, że nie reprezentuję niczyich interesów, a z forum nie jestem od wczoraj. I nie zalezy mi na promowaniu, ani dyskredytowaniu niczyich kompetencji. Mógł bym pierdyknąć wielki elaborat na temat serii, serii z boxem, porównaniu z 2.0TDI CUPA i CJFA; bezpodstawnego porównania z Roomsterem 1.4mpi z LPG. Mógł bym porównać tez z ML270DE i japońskim 4a91. Tylko czy muszę?
W kompetencje tunera nie wejdę- dojdę przyczyny, zlikwiduję. I będę w stanie powiedzieć, co tu u licha się działo.
Ale tak po krótce- z perspektywy pasażera są dwa kopy- pierwszy przy ~2,3 i drugi powyżej 4krpm w serii (tak, coś a'la mivec). Jak rozgryzę- dam znać.
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Sęk w tym, że nie reprezentuję niczyich interesów, a z forum nie jestem od wczoraj. I nie zalezy mi na promowaniu, ani dyskredytowaniu niczyich kompetencji.
Ja tez nie dyskutuje o kompetencjach tunera którego nie widziałem na oczy na podstawie samochodu którego tez nie widziałem na oczy.
Jedyne co miałem na myśli to to ze przy tak dziwnym wyniku (50 pare koni bonusa) przy poszukiwaniu przyczyn nie wykluczał bym błędu pomiaru i sprawdził tez na innej hamowni.
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: OK 0000
A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000
A9-Struct. Borne Sound -- Status: OK 0000
No... To zaczyna się ciekawie robić. Bo błędów brak (no, może poza "usterką oświetlenia" nóg- zmieniłem na LED bez cana- świecić- świecą i nie wyświetlają błędów nigdzie poza VCDSem).
Jakoś na poczatku sierpnia pojadę drugi raz, jak będzie trochę chłodniej... I zobaczymy o co chodzi...
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Jak będziesz w trójmieście to możemy zrobić jakiś test. Mój CJSA nie ruszany, na racelogic'u wyszło 7,3 do setki (czyli katologowo). Muszą iść równo. Zawsze możemy pojechać na porządną hamownię w Gdańsku i zmierzyć oba w tych samych warunkach.
Co do błędu - nie znam się na tym, ale może wgranie "wszystkiego" z serii pomoże?
Ciekawy jestem rozwiązania sprawy, bo może jednak box nie jest taki "nieinwazyjny"
Komentarz