Jest jeszcze jedna ciekawa obserwacja - obrotomierz versus prędkość... co też może mieć wpływ na zużycie paliwa.
Oct3: przy 3000 obrotów na 6 biegu dochodzi się do prędkości autostradowej 140 km/h, choć gps pokazuje, że prędkość wynosi wtedy góra 133 km/h
Oct4: przy 2300-2400 obrotów na 6 biegu dochodzi się do prędkości autostradowej 140 km/h, a gps pokazuje, że prędkość wynosi wtedy 139 km/h
WNIOSEK: Przy tym samym silniku Oct4 osiąga wyższą prędkość na niższych obrotach w porównaniu z Oct3.
Zauważyłem, że Oct4 lubi prędkość drogi ekspresowej czyli 120 km/h (z gpsa - 119 km/h). Obrotomierz pokazuje wtedy 2000-2100 obrotów, a zużycie paliwa spada poniżej 6 l/100km
Oct3: przy 3000 obrotów na 6 biegu dochodzi się do prędkości autostradowej 140 km/h, choć gps pokazuje, że prędkość wynosi wtedy góra 133 km/h
Oct4: przy 2300-2400 obrotów na 6 biegu dochodzi się do prędkości autostradowej 140 km/h, a gps pokazuje, że prędkość wynosi wtedy 139 km/h
WNIOSEK: Przy tym samym silniku Oct4 osiąga wyższą prędkość na niższych obrotach w porównaniu z Oct3.
Zauważyłem, że Oct4 lubi prędkość drogi ekspresowej czyli 120 km/h (z gpsa - 119 km/h). Obrotomierz pokazuje wtedy 2000-2100 obrotów, a zużycie paliwa spada poniżej 6 l/100km
Komentarz