Rozrząd 1.0 DLAA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gibon130
    Drive
    • 2014
    • 43
    • Octavia IV (NX3)

    Rozrząd 1.0 DLAA

    Witam! Byłem z moją octavia z końca 2020r. w ASO zapytać o koszty wymiany rozrzadu. Otrzymałem informację że w tym silniku jest kevlarowy pasek rozrządu i producent przewiduje sprawdzenie jego stanu po 300tys km. I odradzano mi jego wymianę. Co o ty sądzicie?
  • MAndrzej
    Ambiente
    • 2018
    • 134
    • Octavia IV (NX3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    Taka twierdzą, ale ASO zawsze przesadza. Trzeba było spytać czy dadzą pisemną gwarancję na ten pasek do 300 tyś. km. Ja bym wymienił przy 150 tyś. km

    Komentarz

    • gibon130
      Drive
      • 2014
      • 43
      • Octavia IV (NX3)

      #3
      Z jednej strony można i wymienić po 90 tyś. tylko po co. Zastanawiam się czy ktoś robił takie przebiegi i może to potwierdzić. Raczej serwis starałby się wcisnąć wymianę rozrządu bo to dla nich pieniądze niż odradzać. Sam nie wiem co o tym myśleć.

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14887
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        O tym kevlarowym pasku podobnie mówią w O III przy silniku 1.2 105 KM. Też miałem taką informację, że tylko wizualna kontrola stanu paska przy bodajże 210.000 km.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • gibon130
          Drive
          • 2014
          • 43
          • Octavia IV (NX3)

          #5
          No ja jednak zdecydowałem się wymienić. Części już idą. Jak mechanik rozbierze porobię zdjęcia jak to wyglądało po przebiegu 172tys. W 3 lata.

          Komentarz

          • MAndrzej
            Ambiente
            • 2018
            • 134
            • Octavia IV (NX3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            super czekamy na materiał

            Komentarz

            • gibon130
              Drive
              • 2014
              • 43
              • Octavia IV (NX3)

              #7
              Rozrząd wymieniony. Generalnie rolka i napinacz w bardzo dobrym stanie chodziły jeszcze jak nowe, pasek również minimalne ślady zużycia spokojnie dolatało by do 250tys. Tak samo pasek wielorowkowy I jego napinacz, ale wszystko wleciało nowe. Paski na 1 montaż wyprodukowane przez contitecha, rolka i napinacz wielorowkowego Litens, jedynie napinacz rozrządu Gates co najlepsze z polskim łożyskiem. Wleciały paki Contitech a rolka i napinacze INA. Nie mogę zamieścić zdjęć, coś nie tak z rozmiarem. Pozdrawiam

              Komentarz

              • ik26
                Classic
                • 2024
                • 18
                • Superb II (3T4)

                #8
                Musisz zmniejszyć wagę zdjęć. Możesz użyć np programu online Easy Resize

                Komentarz

                Pracuję...