fernando, żeby Misiek trafił na takiego to tak jak w totka wygrać
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
bardzo ciekawe ale i trochę za wolne 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
dobrze wiedzieć że nie mam co wyjeżdżać z gtechem :zlosnik: w takim razie ide po winko :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWdobrze wiedzieć że nie mam co wyjeżdżać z gtechem :zlosnik: w takim razie ide po winko :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
nie chce mi sie czekac :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
A z moich najlepszych wyścigów to(parę lat temu) Nysą :!: objechałem cinqcento :lol: pewnie 700 ale śmiałem się do popłakania.Cinq był robiony na sportinga :diabelski_usmiech Heh to było kiedyś ale do dzisiaj z tego śmiejemy się z kolegą bo robiłem mu przeprowadzkę 8)
[ Dodano: Sob 27 Mar, 10 21:05 ]
dodam tylko,że wyścig był z kulanego miałem już zapięta 2 (skrzynia 4 żartów nie było) gość jechał z dziewczyna jak pokazał mi faka i myślał,że mnie objedzie :lol: :lol: :lol: mina bezcenna też pokazałem mu faka jak zapinałem 4 i zostawał z tyłu :lol: :lol: :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shokA z moich najlepszych wyścigów to(parę lat temu) Nysą :!: objechałem cinqcento :lol: pewnie 700 ale śmiałem się do popłakania.Cinq był robiony na sportinga :diabelski_usmiech Heh to było kiedyś ale do dzisiaj z tego śmiejemy się z kolegą bo robiłem mu przeprowadzkę 8)
[ Dodano: Sob 27 Mar, 10 21:05 ]
dodam tylko,że wyścig był z kulanego miałem już zapięta 2 (skrzynia 4 żartów nie było) gość jechał z dziewczyna jak pokazał mi faka i myślał,że mnie objedzie :lol: :lol: :lol: mina bezcenna też pokazałem mu faka jak zapinałem 4 i zostawał z tyłu :lol: :lol: :lol:
z podobnych akcji to do dzisiaj pamiętam wyjazd ze Starymi, 126p, 2+2 na pokładzie, wylot na Gdańsk, dwupasmówa, pusto, Stary grzeje 102km/h i wyprzedza Syrenkę jadącą 99km/h
widać facetowi w Syrenie żyłka drgnęła, bo pełny ogień i grzeje za nami, Stary już ma vmax więc zero ruchu, a Syrena z prędkością 102,01km/h nas wyprzedza, to było najdłuższe wyprzedzanie jakie widziałem ever :lol:
ale dał radę :kciukgora
naprawdę pamiętam jakby to było wczorajsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Dziś rano w drodze z Gdyni do Gdańska, trochę padało było mokro prawie pusto, gość widząc mojego szkodnika ze spojlerkiem i zderzakiem od RSa w pasku 1.9TDI po wiejskim tuningu, buda czarna maska jasna, sprzedawał mi looka na każdych światłach. Ja spokojnie 2 pierwsze razy nie wystartowałem (niedogrzany olej) a gościu pełny ogień i urósł cały z dumy jak mnie zostawił. Na trzecich światłach mu się micha jarzy nie dośc że look to jeszcze zęby mi pokazał. No tego już nie wytrzymałem. Klima na OFF spokojnie na jedynce żeby nie stracić trakcji 2 but 3but :twisted: i gościa nie ma. Na kolejnych już nie startował.
Komentarz
-
-
Ze starych historii to kiedyś w Gdańsku objechałem Golfa II. Nie wiem co miał pod maską, ale miał za to wiejski tuning - mega szerokie kapcie, wyjątkowo pierdzący wydech oraz dresiarską ekipę, która wyzwała mnie "lookiem" na pojedynek spod świateł. No cóż mina bezcenna, kiedy robiło ich seryjne Tico :twisted:
Komentarz
-
-
Spotkanie z paskiem B5 napewno TDI,ale nie zwrocilem uwagi czy mial jakies czerwone literki jak dojezdzalem do ronda w Jabłonnie kolo OBI kierunek Legionowo,wiec zatrzymalem sie na czerwonym kolo owego paska czarny combi,ale widze ze kierownik looka na mnie i zaczyna sie zlowieszczo szczezyc,zapala sie zielone ruszamy,ja w miare spokojnie a kierownik paska sie napiol i widze ze idzie ostro po wewnetrznym pasie,wiec ja docisnolem troszke co by za bardzo nie odszedl,wyszlismy z ronda na prosta zrownalem sie z panem i w tym momencie wpiolem 3 oraz bezczelnie zajzalem panu do auta i z ironicznym pol usmieszkiem but....ale mi humor poprawil widok jego rosnacych :shock: ... w koncowym rozrachunku byly po miedzy nami 2 inne auta a ze pan nie mial ich jak wyminac to tylko wygladal za mna przy osi jezdni,pozniej podjol jeszcze nie udolna próbe dojscia mnie na wiadukcie w Legionowie (teraz tam sa dwa pasy) ale mu nie wyszlo... :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodakażdy jedzie czym się da, zabawa najważniejsza
z podobnych akcji to do dzisiaj pamiętam wyjazd ze Starymi, 126p, 2+2 na pokładzie, wylot na Gdańsk, dwupasmówa, pusto, Stary grzeje 102km/h i wyprzedza Syrenkę jadącą 99km/h
widać facetowi w Syrenie żyłka drgnęła, bo pełny ogień i grzeje za nami, Stary już ma vmax więc zero ruchu, a Syrena z prędkością 102,01km/h nas wyprzedza, to było najdłuższe wyprzedzanie jakie widziałem ever :lol:
ale dał radę :kciukgora
naprawdę pamiętam jakby to było wczoraj
Komentarz
-
-
Witam...wyścig ustawiony wczoraj przez koleżankę z jej znajomym..auto to Seat Leon 1.9 TDI (BXE) zrobiony ponoć na 148 KM i 385 Nm w Alta Racing...(nie wiem skąd wziął się taki moment)...miejsce wyścigu to Piastów Ślaskich...kolega w Leonie z koleżanką na pokładzie,a ja sam...pierwszy bieg wysunąłem się na około długość auta, drugi bieg jakieś dwie długości,po włączeniu trójki dystans zwiększał się...kolega zaproponował jeszcze jeden przejazd i wynik podobny...Turbo ARL = 186KM / 382Nm
Komentarz
-
-
P_iotrek,
ładnie, w podpisiku też sporo KM i Nm.
OT: jakie masz spalanie przy tych ustawieniach? Też chcę się kierować w stronę OII 1.9 + mod. I generalnie jakie są twoje wrażenia po wstawieniu turbo ARL?Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
ok tydzien temu kulam sie ok 60-70 na trojce, podjezdza obok mnie bmw 730d, koles zaczyna sie spinac, to docisnelem pedal, wbijam 4 i patrze na BolidMlodziezyWiejskiej przez lusterko wsteczne, kolesia spotkalem 2 swiatla pozniej, mina kierownika bezcenna
przedwczoraj, jakis dresik w golfie 4 zaczal sie napinac na swiatlach, jako ze 100m dalej byly kolejne, dalem mu spokojnie odjechac, kolejne swiatla, 1, kapcie zapiszczaly bo jeszcze zimowki siedza, 1 o dlugosc maski dla mnie, na 2 patrzylem na niego w lusterku, przy 3 zostal z tylu o ok dlugosc auta, pozniej go puscilem bo skrecalem
kolejny przypadek, jechalem tym razem autobusem a6 c5 2,5tdi kolegi, swiatla, po prawej stronie vectra, koles spina na maksa, ja delikatnie, start na + dla niego, na 2ce sie zrownalem, 3, wysunelem sie o ok pol dlugosci auta i tak do 130km/h bylem troche z przodu, pozniej kolega zaczal systematycznie odstawacOctavia I Elegance 1.9TDi
Komentarz
-
-
dwa razy seryjna 3 MPS z rolowanego :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
P_iotrek, pytanie do twojego podpisu: czy samo wstawienie suszarki z ARL + program/korekta dały takie rezultaty ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWdwa razy seryjna 3 MPS z rolowanego :zlosnik:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
znajomy z forum mazdaspeed ale po założeniu FMICa moja jakby nieco zwolniła więc ciekawi byliśmy konfrontacji z serią. szkoda tylko że nie mieliśmy okazji wcześniej się zmierzyć więc nie wiemy czy jest gorzej i o ile :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerP_iotrek, pytanie do twojego podpisu: czy samo wstawienie suszarki z ARL + program/korekta dały takie rezultaty ?Turbo ARL = 186KM / 382Nm
Komentarz
-
-
po zrobieniu dolotu doładowanie w peaku dochodziło do 1.3 bara w tej chwili wróciło do seryjnego 1,1 ale przynajmniej efektywność całości powinna być nieco stabilniejsza i odporniejsza na wzrost temperatury otoczenia, bo na seryjnym TMICu to był dramat no i teraz po zrobieniu programu powinno być git :zlosnik: wydech jest, dolot jest, FMIC jest, czas to zestroić :diabelski_usmiech
prawdę mówiąc spodziewałem się sporo większego laga niż w serii a dzisiaj w porównaniu równoległym że tak powiem ( :zlosnik: ) praktycznie nie było żadnej zwłoki :shock:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz