Dzisiaj na autobahnie najpierw golfik 6 combi probowal, niestety bez zadnych oznaczen,
a pozniej bmw 520D te przedostatnie produkowane do 2010, niestety tez bez skutku, ten 2-gi podchodzil pare razy, ale od 130 do 200 dosc znacznie dostawal :diabelski_usmiech
Chyba o niewiarygodności . To, że gtech jest do to ja dobrze wiem, a pisałem, że wiarygodny to jest Racelogic.
Można wiedzieć dlaczego?
Wielu moich znajomych przygotowujących auta strikte do 1/4 mili chwalą sobie g-techa. A przekłamania są w każdym programie i innych bajerach które coś tam nam mogą zmierzyć
Auto-shop4x4
Klinika4x4.com
NOWE OPONY WSZYSTKICH MAREK! Okazyjne ceny! info PW.
Dzisiaj miałem okazję się zmierzyć z Bravo MultiJet. Nie wiem ilu konny ale szedł ładnie. Na światłach był o pół maski przede mną ale udało mi się wyjść na prowadzenie. Jako że mi się kończył pas to Pan zwolnił i mnie wpuścił za co mu podziękowałem. Ale i tak byłem o pół długości do przodu.
Chyba o niewiarygodności . To, że gtech jest do to ja dobrze wiem, a pisałem, że wiarygodny to jest Racelogic.
Można wiedzieć dlaczego?
Wielu moich znajomych przygotowujących auta strikte do 1/4 mili chwalą sobie g-techa. A przekłamania są w każdym programie i innych bajerach które coś tam nam mogą zmierzyć
Mój g-tech pokazał, na zawodach, czas o 1,5 s lepszy niż urządzenia pomiarowe sss i wst, co raczej dobrze o nim nie świadczy ale może mój egzemplarz jest wyjątkowy
A mało to było jaj na zawodach na 1/4. Ich sprzet to już wgl. z dupy jest wzięty. Czytałęm tyle opini na temat zjechanych aparatur pomiarowych na profesjonalnych wyścigach, że mozna książke napisac Niczemu nei można wierzyć
Auto-shop4x4
Klinika4x4.com
NOWE OPONY WSZYSTKICH MAREK! Okazyjne ceny! info PW.
Chyba o niewiarygodności . To, że gtech jest do to ja dobrze wiem, a pisałem, że wiarygodny to jest Racelogic.
Można wiedzieć dlaczego?
Wielu moich znajomych przygotowujących auta strikte do 1/4 mili chwalą sobie g-techa. A przekłamania są w każdym programie i innych bajerach które coś tam nam mogą zmierzyć
Kilka lat temu pojawiła się moda na gtecha i wiele osób robiło pomiary różnych samochodów (ja również). Wyniki wychodziły kosmiczne i mało powtarzalne. Dochodziło do sytuacji gdy samochód z lepszym wynikiem na gtechu wyraźnie przegrywał start równoległy z samochodem osiągającym gorszy rezultat na gtechu. Po początkowej euforii zapał wszystkim opadł, a gtech stał się ciekowostką. Zresztą wynik podany kilka postów wyżej wybitnie świadczy o jakości pomiaru (niespełna 160KM i ok. 7s do setki w Octavii ).
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Nexia 150koni robi jakieś 7 do stu :P
Ogólnie ja nie wierze w takie rzeczy jak Gtech itp. etc. itd.
Hamownia tak samo, Hamownia, hamowni nie równa A pomiary to najlepiej stoper, gtech, navi, wyciągnać jakąś średnią z tego
Auto-shop4x4
Klinika4x4.com
NOWE OPONY WSZYSTKICH MAREK! Okazyjne ceny! info PW.
patrzac po czasie sesika na 1/4 to stawiam na niskie 6, w zależności od trakcji
jak by tak nad startami popracować to było by miło
starty się poprawią jak się sprzęgło poprawi :szeroki_usmiech bo teraz niestety ale mam specyficzny start na którym dużo tracę co widać po czasach 60ft
Małe ganianko z BMW 3 Combi, model ten po E46. Nie mam pojęcia co to był za silnik, miał pojedynczą lekko spłaszczoną prostą końcówkę wydechu chromowaną.
A zaczęło się tak że zobaczyłem engel eyesy w lusterku, puściłem przodem po czym siadłem na zderzak wyraźnie dając do zrozumienia że jego odejście nie robi na mnie wrażenia
Dojechaliśmy do sygnalizacji, on stął jako pierwszy ja za nim, ruszył bez mielnia jak z procy, ja niestety troche pomieliłem i już na 2ce go goniłem, trzeci bieg dochodze go powoli i mu jakiś łach drogę zajechał. Minęliśmy typa i kolejne czerwone. Ustawił się za mną zapewne żeby przeczytać co jest u mnie na klapie, podejrzewam że to co zobaczył wywołało szok ;P Zielone i ja but lekko mieląc, dwójka już go odstawiam i bidok niestety skręcał a ja poleciałem dalej.
Ciekaw jestem jaki miał silnik bo ładnie się odpychał, prawie tak jak moja
EDIT:
Sprawdziłem osiągi katalogowe i zdjęcia tyłów takich bmek combi e90 :] Werdykt? Była to albo 2,0 benzyna 170 KM lub 2,0 diesel 177 KM :]
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Serwus, miałem dziś (a właściwie- wczoraj pod wieczór) małą okazję z Volvo S80 (buda chyba nowy wzór)- start spod świateł (deszcz jak z cebra...) i zostałem o długość z tyłu- zobaczyłem: 4x4 - aha- jasne.. Ale po dalszych parunastu sek. gość był już trochę za mną.
Nie odniosłem wrażenia, żeby kiero- ok 23-25 lat chciał odpuścić- lekkie zdziwko było jak się zrównaliśmy... :wink: Co miał pod machą- nie wiem- z tyłu było tylko S80 i 4x4....
Fajnie mieć szkodnika.... Miny zrolowanych gości- niezapomniane...
patrzac po czasie sesika na 1/4 to stawiam na niskie 6, w zależności od trakcji
Chyba trochę to zbyt optymistyczny wynik. Skoro Twoja (seryjna) 260-konna Mazda ma katalogowo 6,1 do setki to słabo widzę niską 6-kę w 230-konnej Octavii. Bardziej bym obstawiał 6,8-7,0.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
patrzac po czasie sesika na 1/4 to stawiam na niskie 6, w zależności od trakcji
Chyba trochę to zbyt optymistyczny wynik. Skoro Twoja (seryjna) 260-konna Mazda ma katalogowo 6,1 do setki to słabo widzę niską 6-kę w 230-konnej Octavii. Bardziej bym obstawiał 6,8-7,0.
Mazda ma też 14,5 na 400 według testów z USA i 6.1 ale często do 60mph :P a Octavia jest lżejsza od Mazdy.
Ja jak jeździłem ojca Felicja 1.3 MPI wygrałem z Audi A6 C4 (2.5TDI - 140KM) i Volvo S60 D5 więc też nie słabe - fakt na prostych dostawałem bata sporego to w zakrętach zwalniali do 0. Facet z Audi podziękował za wyścig, pokazując OK a młody pan w volvo pieklił się i odpuścił jak go po zakrętach brałem.. Wiem niemożliwe ale mam świadka który jechał ze mną
Oba samochody były na Warszawskich blachach, ja pochodzę z Węgorzewa więc jak ktoś był wie jakie tam kręte drogi
Octavią odniosłem trzy mocne porażki.
BMW 118D (trasa Mrągowo-Olsztyn) przy 180 widziałem jak się znacznie zbliża, potem go zwolnili i bał się wyprzedzać chyba, więc był mój.. nadrobił i mocno mnie zawstydził, zrównał się ze mną przy 180 i pokazał Okejke i ruszył mocno dalej.
Mazda 323F po Olsztynie, samochód był głośny. 1,2 i wygrywałem ale potem nie miałem szans.
No i historia nie z tej ziemi, wracałem o 3 w nocy do Olsztyn od strony Mrągowa (nowa droga) jechałem z 3 osobami i bagażami. Jadę 150-160 i widzę, że coś dużego się do mnie zbliża, więc but dobiłem do 180 i wyprzedza mnie terenówka ( do tej pory nie wiem co to) odpuściłem jej, wyprzedziła i włączyła szperacze, jechałem za nią 210 i zderzak w zderzak.
Komentarz