Ja natomiast nie wiem czemu miałem być dzisiaj skilowany kilka razy przez NewBeetle, co się gościu napocił to jego - potem pojechał w bok i pewnie się ciężko zastanawiał co taki kapeloszowóz na kołpakach i z hakiem z nim zrobił :lol: a kolega jakiś zacięty i lansujący się mocno i głośno (oznaczeń brak zatem nie wiem co mi bzyczało z tyłu )
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Volkswagen Beetle 1.8T: 1999r.
1264 kg
0-100km/h 8.70s
0-Quarter-mile 16.40s
Top speed 203 km/h
Fuel Consumption 11.0/6.4/8.1 l/100kmA6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalAle przyspieszenie ma niczego sobie...A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
pozdrawiam sympatycznego zapewne pana, ktory Golfem V 2.0 TDI postanowił mnie nie wpuścić z kończącego się pasa... pewnie do końca pierwszego biegu nawet myślał że mu się to uda, a później wrzuciłem dwójkę i złapałem trochę przyczepności :diabelski_usmiech
uprzedzając uwagi o kończącym się pasie, tak jest skonstruowany skręt z modlinskiej przy urzedzie, ze skrecaja dwa pasy i jeden zaraz sie konczy :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonMisiekWAW, miazga :?: :diabelski_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Dawno nic tu niepisałem, mimo, że ciągle coś się dzieje, to jakoś nic fajnego...
A dzisiaj ciekway przypadek, w Łomiankach na siodemce coś mi na światłach usiadło, więc ja ogień i na prawy pas, na dwójce a potem kolejnych biegach dystans się nie pomniejszał , ani nie powiększał - wreszcie wpusiłem przed siebie auto i patrzę..O2 :wink: no to ogień za nią, i taka sama sytuacja, w zasadzie do 170-180 łeb w łeb, potem kolega zjechał na stację a ja pojechałem dalej.
I mam pytanie może to ktoś z forum?Mimo,że naklejki nie widziałem, ale jakaś inna wlepa nie "nasza" chyba była - O2 jakiś ciemny kolorek, na WX?
Może kolego odwiedza forum, bo chętnie się dowiem co to za silnik?Gdyby był dłubany 2.0TDi to bym raczej dostał (chyba , że lekko na jakieś 170kucy )ale jeśli seria to trochę moja fura by chyba nie domagała :cry:
O2 to raczej diesel bo z lekka przykopcił jak dał ognia, no chyba, że jakis 1.9 zchipowany i tak dawał radę :wink:
Liczę ,że kolega tutaj zajrzy i mnie oświeci
Komentarz
-
-
poleglem
Rzecz cala miala miejsce calkiem niedawno bo dzisiaj we wczesnych godzinach popoludniowych:
Lece sobie z predkoscia patrolowa Radzyminska od Centrum Wilenska w strone rubiezy wschodnich, silniczek mruczy zalotnie dajac do zrozumienia aby mu dolac altimejta :szeroki_usmiech niestety moja pilotka gdera niemilosiernie wiec jade spokojnie aby nie dac jej pretekstu do kolejnych wynurzen
Zatrzymujemy sie na swiatelkach na prawym pasie, ale moj zoladek zaczyna sie dziwnie zachowywac (cholera jakis dziwny niepokoj - albo mnie zbiera do kibla albo cos sie bedzie dzialo - trudno stwierdzic - za malo objawow), ale nagle wszystko staje sie jasne, slysze nadlatujaca maszyne, patrze w lusterko i widze szybko zblizajace sie xenony. Ryk silnika nie pozostawia zludzen pod maska stado wscieklych rumakow made by VAG.
Zdziwilem sie ze kierownik tak szybko goni skoro i tak ma czerwone, ale po tym jak sie shamowal ostro tuz przed linia warunkowego zatrzymania wiedzialem ..... ON przybyl tu by pokazac takim leszczom jak ja co znaczy dobra fura i ogarniajacy kierownik.
Kropelki potu wstepuja na moje czolo .... probuje nawiazac kontakt wzrokowy z oponentem ale ON skoncentrowany jest na sygnalizatorze, rytmicznie przegazowywuje swoje srebrne Audi TT, katem oka widze dumnie wyeksponowana naklejke Znanego Warszawskiego Tunera na boku bolidu - juz ona powoduje dreszczyk podniecenia, sadze ze wielu ta naklejka sprowadzila na ziemie i nawet nie probowali. Z obu rur wydechowych dobiega fantastyczny dzwiek rewelacyjnego silnika 1.8T, z pod maski slychac z kolei chrapliwy dzwiek zasysanego powietrza - pewnie siedzi tam jakis stozek K&N .....
Mimowolnie przegazowywuje furaka, blow off nie pozostawia watpliwosci ze zalapalem o co cho i bede probowal swoich sil z NIM moja druga polowa kipi z wscieklosci nie mniej niz moj Blow Off - syczy przez zeby "sprobuj tylko!!!" :twisted:
ON jest juz gotow, patrze ukradkiem na JEGO fure i to jak pewnie sie czuje, siedzi na odchylonym do tylu skorzanym fotelu (moze mial wczesniej BMW), lewa reka w obowiazkowej pozycji za dwie dwunasta, prawa na lewarku zmiany biegow,
cholera ON jest sam a ja mam w sumie dwojke pasazerow ..... szanse spadaja ale skoro powiedzialo sie A (demonstrujac bov-em gotowosc) to trzeba bezie powiedziec B ....
spogladam nerwowo na sygnalizator, silnik wchodzi na wyzsze obroty.... pomaranczowe ruszam (cholera niezgodnie z zasadami stritrejsingu) aby choc na chwile zdobyc przewage, ON czeka jak prawdziwy twardziel na zielone - bo ON zna zasady, rusza delikatniej niz myslalem ale szuka trakcji, po chwili jednak wystrzeliwywuje do przodu jak rakieta V1 :shock:, ja zostaje z tylu jakies 10 moze 15 dlugosci (trudno ocenic bez okularow) :roll:
Na kolejnych swiatlach skreca w lewo - bo ON spelnil swoja misje, dokopal temu frajerowi w bialym subaru (chwilowo koloru burego), teraz rusza szukac kolejnej ofiary.
Ciekawy jestem co moglo siedziec u niego pod maska (tzn ile kucy tam mial) bo szedl ladnie....
PS
Mam nadzieje ze spotkam go na miescie jak bede jechal bez ciezarnej dziewczyny i bede wkrecal auto wyzej niz do 3 tys obr/m :diabelski_usmiechnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Chlopaki, nie spodziewalem sie takich komentarzy, raczej:
o stary fajny kill, szacun za odwage do przyznania sie do porazki,
jednak wiadomo ze wkladka miesna liczy sie najbardziej,
oooo zepsules start a potem opory w 4x4 nie pozwolily dojsc TT-ki ktora dzieki Haldexowi przy duzych predkosciach idzie jak oska,
wiedzialem ze Subaru jest do d.. ,
eeee od poczatku nie miales szans dobrze dlubniety 1.8T skopie dupe prawie kazdemu - no moze GT2 moglby powalczyc... ,
znam to TT to DzordzDzordzowski - ma tam mocno nagrzebane i ogarnia jak nikt, zreszta kreci na bemowie niskie 13 na cwiare - ile ty robisz??nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975Chlopaki, nie spodziewalem sie takich komentarzy, raczej:
o stary fajny kill, szacun za odwage do przyznania sie do porazki,
jednak wiadomo ze wkladka miesna liczy sie najbardziej,
oooo zepsules start a potem opory w 4x4 nie pozwolily dojsc TT-ki ktora dzieki Haldexowi przy duzych predkosciach idzie jak oska,
wiedzialem ze Subaru jest do d.. ,
eeee od poczatku nie miales szans dobrze dlubniety 1.8T skopie dupe prawie kazdemu - no moze GT2 moglby powalczyc... ,
znam to TT to DzordzDzordzowski - ma tam mocno nagrzebane i ogarnia jak nikt, zreszta kreci na bemowie niskie 13 na cwiare - ile ty robisz??Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSNie przypominam sobie takich komentarzy na OCP.
Zamieszczone przez MisiekWAWMariusz, podeślij mi namiar na Twojego dealeranasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greszczynZamieszczone przez MisiekWAWMariusz, podeślij mi namiar na Twojego dealera :lol: :lol: :lol: :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWniezly stuffnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975Zamieszczone przez MisiekWAWniezly stuffTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz