Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Dziś wciągnąłem Peugeota 307 HDi. Niebieski, w środku trzech kolesi, zerkanie na światłach te rzeczy. Jechaliśmy Powstańców w kierunku Człuchowskiej od świateł do świateł. Na poprzednich koleś wyszedł jako pierwszy i prowokacyjnie wjechał na mój (lewy) pas. Kulturalnie zmieniłem na prawy i podjechałem na równo do drugich świateł. Zielone, pozwoliłem mu odejść te 5 metrów, później pełna łycha. Zapiszczało, zaświeciło ASRem i było po zawodach. Na następnych światłach kolesie z zaciętym wyrazem twarzy mineli mnie ale już bez prowokacji. Strasznie lubię swoją Octę za takie akcje
. Pewnie, że nie było to starcie równorzędne, takie 307 HDi mają do 136 km, ale jak jakiś Francuz startuje do Octy to trzeba mu pokazać, że ta Pani jest z innej bajki.
Hanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
-
to sie nazywa kopanie leżącego :szeroki_usmiechZamieszczone przez Hanz2kDziś wciągnąłem Peugeota 307 HDi. Niebieski, w środku trzech kolesi, zerkanie na światłach te rzeczy. Jechaliśmy Powstańców w kierunku Człuchowskiej od świateł do świateł. Na poprzednich koleś wyszedł jako pierwszy i prowokacyjnie wjechał na mój (lewy) pas. Kulturalnie zmieniłem na prawy i podjechałem na równo do drugich świateł. Zielone, pozwoliłem mu odejść te 5 metrów, później pełna łycha. Zapiszczało, zaświeciło ASRem i było po zawodach. Na następnych światłach kolesie z zaciętym wyrazem twarzy mineli mnie ale już bez prowokacji. Strasznie lubię swoją Octę za takie akcje
. Pewnie, że nie było to starcie równorzędne, takie 307 HDi mają do 136 km, ale jak jakiś Francuz startuje do Octy to trzeba mu pokazać, że ta Pani jest z innej bajki.
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
hmm, Jeep Grand Cherokee 5.7L V8 HEMI, chyba 5 prób i... był minimalnie szybszy, praktycznie równo (biorac pod uwagę start skopany przeze mnie za kazdym razem) :roll: :roll: :roll:
myslalem, ze to powinno zrobić ze mnie wiatraka...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
wedlug danych ma 7.4 do setki wiec IMHO powinien Ci dokopac :roll:
ciekawy natomiast jest SRT8... 5.1 do 100km/h :shock:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
e, no to szału nie ma, wrazenie zrobil na mnie napis 5,7HEMI, ale to rzeczywiscie musi byc cholernie ciezkie, kiewrownik w kazdym razie na pewno napinal sie na maksa.Zamieszczone przez MisiekWAWwedlug danych ma 7.4 do setki wiec IMHO powinien Ci dokopac :roll:
[ Dodano: Wto 07 Sie, 07 00:18 ]
niezle, taki kloc :shock:Zamieszczone przez MisiekWAWciekawy natomiast jest SRT8... 5.1 do 100km/h :shock:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Cook, chyba ostro dałeś w palnik koreańczykowi :szeroki_usmiechZamieszczone przez cookDziś z rana w drodze do pracy padło na mietka Vito
ledwo dałem radę :szeroki_usmiech
Nas wczoraj (dobregogrzesia, xekona i mnie) złoiło szybkie i wściekłe, kurduplaste dełuuuu lanos na sport wydechu z kolesiem ostro przechylonym ku środkowi, laska kurduplasta obok, mieliśmy dobry humor w związku z tym a gość był wniebowzięty!
Dajcie się nacieszyć innym koledzy!
A nie tak wszystko pod siebie 8)aczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
jechałem ostatnio za takim na drodze do Budapesztu (od granicy ze Słowacją)Zamieszczone przez MisiekWAWwedlug danych ma 7.4 do setki wiec IMHO powinien Ci dokopac :roll:
ciekawy natomiast jest SRT8... 5.1 do 100km/h :shock:
jak się brał za wyprzedzanie to... odchodził mi i to wyraźnie
ops:
już jak się zbliżałem za pierwszym razem do niego to przykuły moją uwagę 2 podwójne rury z tyłu umieszczone centralnie.. pomyślałem wtedy, ze to może być to :diabelski_usmiech
Ciąąągnie bestia :twisted: Ale w teren to się tym nie wjedzie :roll: niższy prześwit, niskroprofilowe opony :roll:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
ostatnio wciągnąłem na Zakopiance ze świateł dwa Ople: Omegę 2.5 24V kombi (170KM) i Calibrę 2.0 16V (150KM). Tylko z Calibrą był fun, - ruszałem za nią, zmieniłem pas jak zobaczyłem że gość daje w palnik i również przycisnąłem. Przy 120 się z nim zrównałem (czyli nadrobiłem 1.5 długości) a przy 150 byłem jakieś 2 długości z przodu (podjazd pod górę). Koleś sam, ja w dwie osoby, walka w miarę wyrównana a więc emocjonująca :diabelski_usmiech .Omega słabo, nuda...ciężka krowa, to musi mieć 3.0 24V by jechało :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Z Calibrą walczyłem w Krakowie jadąc do Chorwacji załadowany po brzegi :lol: :lol: :lol: Jechał jakiś taki oklejony plastikiem kibel i strasznie hałasował :szeroki_usmiech Stanęliśmy obok niego na światłach a w krótkofalówce na zmianę KarolZ z Danem podpuszczali do wyścigu :lol: Po zapaleniu żółtego światła i hałaśliwym starcie Calibry w krótkofalówce był już tylko śmiech bo hOpel zebrał straszne baty :szeroki_usmiechZamieszczone przez Garretostatnio wciągnąłem na Zakopiance ze świateł dwa Ople: Omegę 2.5 24V kombi (170KM) i Calibrę 2.0 16V (150KM). Tylko z Calibrą był fun, - ruszałem za nią, zmieniłem pas jak zobaczyłem że gość daje w palnik i również przycisnąłem. Przy 120 się z nim zrównałem (czyli nadrobiłem 1.5 długości) a przy 150 byłem jakieś 2 długości z przodu (podjazd pod górę). Koleś sam, ja w dwie osoby, walka w miarę wyrównana a więc emocjonująca :diabelski_usmiech .Omega słabo, nuda...ciężka krowa, to musi mieć 3.0 24V by jechało :wink:
A z dzisiejszej drogi do pracy pozdrawiam pana z bordowej Nubiry który wpadł na pomysł że wjedzie przede mnie ze ślepego prawego :shock: :lol: :lol: :lol: Walczył przez pierwszy bieg a kilka skrzyżowań dalej bardzo dziwnie sie przyglądał szarej :szeroki_usmiech
k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Ja tak kiedyś zrobiłem 8- zaworową 115KM z wiadrem zamiast tłumika :lol:Zamieszczone przez MisiekWAW
Z Calibrą walczyłem w Krakowie jadąc do Chorwacji załadowany po brzegi :lol: :lol: :lol: Jechał jakiś taki oklejony plastikiem kibel i strasznie hałasował :szeroki_usmiech Stanęliśmy obok niego na światłach a w krótkofalówce na zmianę KarolZ z Danem podpuszczali do wyścigu :lol: Po zapaleniu żółtego światła i hałaśliwym starcie Calibry w krótkofalówce był już tylko śmiech bo hOpel zebrał straszne baty :szeroki_usmiech .....
Z tą 16V to już walka była sensowniejsza, no ale moja niebieska ma sporo mniej pod maską od Twojej szarej :roll:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Około godz. 11.40 zmasakrowałem Volvo XC90 2.5D AWD. U mnie 2 osoby u niego też i do tego koleś miał pecha bo sprzęgło na żadnym biegu mi się nie poślizgnęło :twisted: potem jakby został przypalony gorącym metalem bo strasznie zaczął świrować
czyżby urażona duma :lol:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
W sumie nie ma się czym chwalić, ale....
stoję wczoraj nocą na swiatłach na alejach a tu podjeżdża takie zwyczajne clio, ruszam ze świateł, widzę że gość się ostro spina i piłuje, wyskoczył na długość przede mnie, pusta droga przede mną, myślę czemu nie i w palnik. Wziąłem go , ale do 130 zrobiłem go tylko na jedną długość :shock: Do 150 już odległość sie zwiększyła, potem ja skręcałem a klient pognał prosto. 1a w diwe osoby klient sam. Nieźle to zapinało, takie małe :roll: Tak sobie myślę, że to musiało być 1.6 16V, to ma chyba 110KM w lekkiej budzie, mocniejszych chyba nie ładowali :roll: W sumie mocno się zdziwiłem :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
w cywilnych wersjach bylo 2.0 16V od chyba 176KM do 182 w zależnosci od rocznika, ale takie Clio jest szybsze od szarej :twisted:Zamieszczone przez Garretmiecz, nie no jassne, chodziło mi o zwykłe, "cywilne" wersje :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
sory za OT ale większość z was twierdzi że moja czeszka kopci :P to co można powiedzieć o tym BMW :shock: które bierze się z Clio :twisted:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
no ze kopci prawie jak Twoja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Zamieszczone przez dobrygrzeswawasory za OT ale większość z was twierdzi że moja czeszka kopci :P to co można powiedzieć o tym BMW :shock: które bierze się z Clio :twisted:
http://pl.youtube.com/watch?v=NuxfcN5ixJ4Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Lansujemy się z Duśką wieczorem niebieską po mieście :szeroki_usmiech inaczej mówiąc jedziemy z kina na spontona OCP w maksraczce na Połczyńskiej ale chłopaki przekładają godzinę :P Skręcamy sobie zatem z Powstańców w Górczewską i jedziemy spokojnie w stronę Toruńskiej.
Na pierwszych światłach za Powstańców czerwone, zmienia się na zielone, my mając jeszcze conajmniej 100 metrów do tych światełl słyszymy ryk czegoś co spod nich wystartowało :shock: Wychylam się i widzę tylko oddalające się swiatła :roll: Zagęszczam ruchy żeby by zwiększyć szanse spotkania :szeroki_usmiech Przy Wola Parchu jak na złość same zielone, ale przy Księcia Janusza łapie nas czerwone i odnajdujemy tam też sprawcę niesamowitego hałasu... Złoty Chevy Camaro, o rocznik mnie nie pytajcie
ops: pod spodem widać nowe, błyszczące rury, rejestracja W1 CHEVY. Przyblokowany na lewym pasie, my nie niepokojeni przez nikogo na prawym odjeżdżamy sobie spokojnie. Z tyłu ryk :shock: Przy Deotymy my przyblokowani na lewym :lol: Chevy przejeżdża prawym :wink: jedziemy spokojnie dalej.
Przy Toruńskiej robi sie jak na złość zielone, kolejne też, już jedziemy równo, dźwięk Subru ginie kompletnie w niesamowitym gulgocie Chevy'ego
ops:
Przy Potockiej czerwone :twisted: Miga zielone dla pieszych, z boku słyszę zwiększone obroty będzie się działo :twisted: Tym razem odrobiłem lekcję startu Subaru :diabelski_usmiech Żółte odpycham się z 4500 z lekkim piśnięciem 4 łap i pedał dno :twisted: 7000RPM :twisted: z tyłu słyszę ryk i pisk chevy walczy z trakcją :twisted: zapinam ostrożnie 2ke 7000RPM ryk sie zbliża :twisted:
zapinam 3kę gaz cały czas do deski, licznik pokazuje mniej więcej 120km/h Chevy mija mnie bez wysiłku
Przezajebiste auto
Odpuszczam co się będę wygłupiał :szeroki_usmiech
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
No to chyba, własnie na Górczewskiej, kolo KS. Janusza, Was widziałemLansujemy się z Duśką wieczorem niebieską po mieście
Zastanawialem się tylko: "Co to subaru się tak wygłupia, nie może spokojnie spod swiateł ruszyć ? Pewnie jakiś gówniarz się dorwał do dobrego auta i szpanuje, ulica prawie pusta" (Sorki za bezpardonową ocenę
) Cheviego nie widzielismy
, niestety.
Takie są i tak najpiekniejsze...
Komentarz
-

Komentarz