Zamieszczone przez MisiekWAW
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez MisiekWAW- 3 MPS >300KM
Zamieszczone przez MihauZ zatrzymanego na starcie miazga. Lucas już na starcie miał jakieś 1,5 długości przewagi.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Widze, że niezła zabawa była wczoraj na C :twisted:
Żałuję, że nie wpadłem jednak :xByło, minęło:
RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KarqlPeugeotem 205 1.9D To to była maszynaMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Skfarekbo przy tym silniku ważył 880 kg a fabiszon koło 1000 kg będzie pewnie Mąż kuzynki miał 205 ale z 1.8 TD i bardzo fajnie to chodziło4-5 lat temu kupiłem go za 2k zł + dostałem drugiego takiego samego bez papierów jako części
96 rocznik i full opcja, wspomaganie, centralny, elektryczne szyby, szyberdach. Miodzio auto było, a przy tamtych cenach paliwa 3.6, czy go cisnąłem czy nie wychodziło mi spalanie 20 zł na 100km
Do tego jeszcze miał wysoki spód to nie było polnej drogi która nie przejechał
Dobrze wspominam ten samochód
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez MihauZ zatrzymanego na starcie miazga. Lucas już na starcie miał jakieś 1,5 długości przewagi.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
do tego dochodzi skrzynia tak krótka jak w klekotach
ja wczoraj nie miałem trakcji do końca 2ki tamTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, 13.974 tyle ostatnio zrobił na bemowo lukas a jego kumpel bez dsg 14.866
Widze że golf R tez dostał baty :!: :shock:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dziś odstawiłem na dwupasmówce jeepa grand cherokee (chyba 3.1 td (140 km) - miał napis turbo a na dole w pasku diesel), bo dość znacząco poległ (mysle ze crd 2.7 by nawiązał walkę), musiał grzecznie mi zjechać na prawy pasek. później go puściłem, bo nie miał szans i nie chciałem palić 100/100.
Poruszałem się wyjątkowo braciszkowym "autobusem" - chrysler town&country 2002 3.3 z lpg (180 km). To auto wyjątkowo sprawia, że nie chce się racingować, cicho fajnie, wolno, równo się tym jedzie. Ale Pan się napinał tym jeepem, a jak zobaczyłem że to nie 4.0 ani 5.2, to postanowiłem pokazać mu miejsce w szeregu (za "autobusem") :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaMisiekWAW, 13.974 tyle ostatnio zrobił na bemowo lukas a jego kumpel bez dsg 14.866
Widze że golf R tez dostał baty :!: :shock:
[edit]
ten objechany wczoraj Forester robi 13,6 a wczoraj dostał 2 razyTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez piramidaMisiekWAW, 13.974 tyle ostatnio zrobił na bemowo lukas a jego kumpel bez dsg 14.866
Widze że golf R tez dostał baty :!: :shock:
[edit]
ten objechany wczoraj Forester robi 13,6 a wczoraj dostał 2 razy
[ Dodano: Pią 29 Kwi, 11 22:17 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez piramidaMisiekWAW, 13.974 tyle ostatnio zrobił na bemowo lukas a jego kumpel bez dsg 14.866
Widze że golf R tez dostał baty :!: :shock:
[edit]
ten objechany wczoraj Forester robi 13,6 a wczoraj dostał 2 razysuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaMisiekWAW, 13.974 tyle ostatnio zrobił na bemowo lukas a jego kumpel bez dsg 14.866
Widze że golf R tez dostał baty :!: :shock:Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miguellono ta sroka lucasa nieźle pociska :roll:
tu z toledo 1.8T 333KM
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UrWgRZiofOI[/youtube]
[ Dodano: Sob 30 Kwi, 11 00:41 ]
Zamieszczone przez arturo_freestylZamieszczone przez piramidaMisiekWAW, 13.974 tyle ostatnio zrobił na bemowo lukas a jego kumpel bez dsg 14.866
Widze że golf R tez dostał baty :!: :shock:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
to toledo 333ps robi czas na cwiare na tym filmiku jak moja octa 230ps
ogólnie na bemowie w street - toledo - 7 , sciroko - 12 , ja 15trzeba dłubac
p.s.
sprawdziłem, ogólnie to toledo jedzie szybciej niż to sciroko, na tym filmiku cos mu nie poszło i to był jego najgorszy przejazd
toledo et 13,889
sciroko et 13,974Octavia FWD 370KM/460Nm + NX
ET 14,607 - Bemowo 2011
ET 13,482 - Ryki 2012
ET 13,014 - Ełk 2013
ET 12,939 - Ryki 2015
0-200km/h - 13,2s
2 v-ce Mistrz Polski FWD TURBO PROFI 2015 1/4Mili
Komentarz
-
-
czyli Best ET tego Toledo 333KM praktycznie identycznie jak moje w zeszłym roku przy 313KM - 13,887
Zamieszczone przez paweł2A trzebasobie zdac sprawe ze 0,5sek to na cwiartke przepasc.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Dziś na zlocie:
Ja vs Audi A4 Avant 1.9 TDI 110 KM na 18tkach - moja wygrana o długość, był jeszcze drugi wyścig ale audi zrobiło falstart mimo to przegoniłem go na trójce.
Ja vs Clio 1.4 75 KM - niewiem czy seria bo dość dobrze jechał ale i tak poległ o ponad długość
I jak wracałem do domu stanąłem na pasie który się kończył za jakieś 300 metrów. Na sąsiednim pasie podjechał Jaguar X-Type jak się okazało później 3.0 V6 231 KM, po dźwięku gdy przyspieszał słychać było że automat. No i na zielone obaj ogień, na jedynce byłem o maskę przed nim (wiadomo zanim mu się skrzynia zbierze, zastanowi to minie) na dwójce już się zrównał ze mną wrzóciłem trójkę ale był obok mnie i musiałem hamować żeby wjechać za niego i wtedy zobaczyłem dwie końcówki wydechu (po 1 na stronie) i napis 3.0. Podejrzewam że brzydko się zachował i o ile na jedynce nie spoedziewał się że lanos tak mknie to na dwójce jechał już równo na 3/4 gazu żeby mnie po prostu nie wpuścić............ cóż nie będę tego komentował, nie należę do ludzi którzy się napianają za kółkiem więc cieszy mnie sam fakt starcia z nim.
W domu sprawdziłem że takie coś ma 7,5 s do 100 więc gdybyśmy mieli dwa puste pasy przed sobą to pewnie dużo szybciej zobaczył bym te dwie rury wydechowe jego 3.0Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Śmieszna sytuacja- dziś zamieniłem się w wiatrak za sprawą A6 3.0TDI, chyba zachipowany, bo po krótkiej chwili stał się znikającym punktem na horyzoncie, do tego puszczał czarne bąki.
Sytuacja wyglądała tak, stoję sobie na światłach i czekam na zmianę, na lewy pas podjeżdża A6- nie przygazowywałem, nie robiłem niczego. Zmiana świateł- ruszyłem żwawo, bo dopóki paliwa ponad pół baku, PSJ nie uprawiam- do 4krpm pociągnąłem, i wysunąlem się o jakieś pół maski do przodu... Reszta to historia- nie zdążyłem zmienić na dwójkę, kiedy zostałem przerobiony na mielone.
Cóż- zrobiło wrazenie...Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
Komentarz