Zamieszczone przez szkoda
Masakra zakupowa - opony
Zwiń
X
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez MisiekWAWmam całą listę :lol: od której zacząć :?: :zlosnik:
Bridgestone RE-01R - niedostępna w Polsce
Kumho XS - niedostępna w Polsce
Falken Azenis RT-615 149$ w USA u nas 1147zł za sztukę :x
Hankook Z212 R-S2 - było 650zł jest praktycznie 700 za sztukę :roll:
Gdyby kursy nie zwariowały to bym sobie ściągnął Dunlopy a tak pewnie w ogóle sobie odpuszczę dopóki nie przerobię fabrycznych na slicki... czyli najpóźniej z końcem tego sezonu :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamówiłem komplet w niedzielę (przy okazji oceniam obsługę klienta sklepu salon-opon.com jako kiepską), chodziło o Dunlopy SP Sport Maxx TT
Opony mają notowania super, wyglądają super ale niestety.... Cały zeszły rok męczyłem się z biciem pionowym. Wymieniono mi wadliwą oponę (generalnie czekasz 2 tygodnie i Dunlop ma w doopie na czym będziesz jeździł) ale nowa ma to samo. Dla pewności 2 wulkanizatorów, zawsze sprawdzenie i niestety bicie pionowe takie że ułożeniem opony nie da się skorygować. Ja mam bicie ok 3 mm co obiawia się ciągłą wibracją a potem biciem kierownicy od 80 km/h. Odpowiedź sprzedawcy (podobno od producenta), norma dopuszcza do 5mm :shock: . Wywalam ten komplet na śmietnik (nikogo nie bedę ubierał w to g. i sprzedawał) i kupuje nowe INNE opony.
Na w/w komplecie od nowości przejechałem 8 tyś km i generalnie spieprzyły mi ubiegłoroczny wyjazd do Chorwacji. Jak jechałem autem to mi się z wściekłości wyć chciało.
PozdrawiamKonar
Była OI ASV- 143/327
powered by Master's
Jest Freetrack 170/350
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez konarGeneralnie życzę Ci więcej szczęścia z tymi oponami niż ja miałem.
bo PODOBNO efjedynki są i PODOBNO jutro będę je miał i PODOBNO są nawet już z tego roku i nawet mają niezmienioną cenę
zobaczymy jak dojadomsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002żeby tylko nie były Made in China :twisted:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkoda... a sam widziałem jak pan z GY mówił, że ich produkty, niezależnie od tego gdzie są produkowane, zawsze są najwyższej jakości :lol: :helm :los
Trzeba było brać "Tojki T1R" tam przynajmniej jest napisane Made in Japan :twisted:Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zebA co masz Szkoda do tych Ziex 512? Pytam bo od zeszlego sezonu na Ziex 912 pomykam i też mam mieszane uczucia.
BTW: 512 też tak zajebiście słodko pachniały?
kupiłem je w ciemno jako budżetowe na jeden sezon (trafiłem bardzo dobrą cenę) i w zasadzie spełniły swoją role, ale oceniem je jak najgorzej, oczywiście da radę jechać na wszystkim, ale ten model to jeden z najgorszych jakie miałem w życiu, cholernie GŁOŚNE, brak trakcji na zimnym, na gorącym, a to co się dzieje na mokrym to już po prostu dramat, opona jedzie jak na lodzie :idea: :idea: :idea:
dodatkowo straszne zużycie, co mozna przełknąć w sytuacji kiedy opony mają niesamowity grip - wiadomo, cos za coś, ale w sytuacji kiedy opony prawie w ogóle nie trzymają, to łysy przód po jakichś 30kkm to IMO lekka przesada :lol:
naprawdę, trzymajcie się od tego jak najdalej :!:
(nie pamiętam jaki miały zapach )saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
boki rzeczywiście sprawiają wrażenie miękkich, ale miałem okazje po prostu testować ten rozmiar przed zimą i mnie to nie przeszkadzało, zresztą w tych GDS3 (?) też jakoś nie, chociaż pamiętam jak DGW na nie narzekał.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, no ciekawe jak Ci się bedą sprawowały .. , nie sprzedawałem tego jeszcze..boję się bo gódjer ma tendencję do wybijania , ale w zasadzie to ostatnio wszystko ma ...
co się tyczy braków opon.. :twisted: ----opony są już dawno w centralnych magazynach , tylko nie sa sprzedawane przez producentów którzy czekają na ustabilizowanie się euro a potem sobie znów podniosą ceny... . dotyczy to głównie większych - droższych rozmiarów , niestety ceny zaczynają się robić astronomiczne , szczególnie na duże rozmiary.
dzisiaj szukałem klientowi 215/55/16 do paska cos i prawie nic nie było.
porównanie cenowe - dunlop fastrespons w tym rozmiarze w indeksie H podrożał już o około 60zł .
od 1 marca znów podwyżki :evil:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwod 1 marca znów podwyżki :evil:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez leszekmwod 1 marca znów podwyżki :evil:
jednak chyba dobrze było się spiąć i kupić :roll:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
to raz, a dwa - to nie ja stracę na takiej polityce cenowej :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, wiesz , w sumie to może jakoś to będzie , poszczególne firmy oponiarskie tez patrzą co robi konkurencja... , być może że zaczną obniżać ceny , choć w zasadzie po co by teraz tyle podnosili... , może maja w tym jakiś ukryty cel ?
co my prości ludzie możemy wiedzieć o takich biznesach... :roll:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz