Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Laickie pytanie-jak to jest z licencjami na oprogramowanie ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Laickie pytanie-jak to jest z licencjami na oprogramowanie ?

    ja mam zamiar nawet jutro podjechac koło mnie, zobacze tylko dzisiaj przez szybę czy mają
    "Lepiej 5 minut później niz 50 lat za wcześnie"

    Pozdrawiam

    w0wacik

  • #2
    Laickie pytanie-jak to jest z licencjami na oprogramowanie ?

    Witajcie,mam do Was pytanie z innej beczki :wink: Mianowicie jakies 2,5 roku temu zakupilem do firmy oryginalnego Office'a 2003 za jakies 350zł,finalnie jednak nie byl on w ogole uzytkowany,tzn w ogole nie zostal ani zarejestrowany,ani w ogole wyciagany z pudelka.
    Pytanie brzmi czy mogę normalnie go teraz sprzedac ? Czy licencja dalej na nim jest i moge go sprzedawac jako nowy ? Wydaje mi sie ,ze tak i wiem,ze moje pytania moga byc smieszne ,ale jestem totalnym laikiem a nie chcialbym wprowadzac kogos z allegro w bład.

    Pozdrawiam
    252/555

    Komentarz


    • #3
      mozesz sprzedac jesli jest to wersja box, nawet jak ja uzywales.
      w momencie sprzedazy licencja przechodzi na nowego wlasciciela.

      nie mozna sprzedac w ten sposob oprogramowania w wersji OEM - licencja jest przypisana do konkretnego sprzetu i tylko z nim mozesz sprzedac oprogramowanie.

      pozdr
      http://dobryprojekt.org

      stage 1 - 250 / 370
      stage 2 - 287 / 394

      Komentarz


      • #4
        Jest to wersja OEM,ale ja go NIE UŻYWAŁEM a oprogramowanie kupiłem osobno(na allegro z faktura),zatem ?
        252/555

        Komentarz


        • #5
          Your request has been blocked. This could be due to several reasons.

          poczytaj, a jak zrozumiesz to Ci stawiam flaszkę....

          Komentarz


          • #6