Jaki dostawczak?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Samiec
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4287
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    Zamieszczone przez megon
    Samochód z salonu w Polsce
    Moglbys cos skrobnac jak wyglada ta procedura zmiany 5T na 3,5T?
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz

    • megon
      Rider
      • 2009
      • 303

      #27
      zamawiasz w salonie i auto jest odciążone

      w linku scan ze specyfikacją i podanym kodem odciążenia x16


      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #28
        Zamieszczone przez megon
        zamawiasz w salonie i auto jest odciążone

        w linku scan ze specyfikacją i podanym kodem odciążenia x16


        http://www.megon.pl/sprinter_2.jpg
        No wlasnie, bo kolega kupil nowy, ale juz zarejestrowany ktory stal 2 lata. Wiec dlatego pewnie sie nie dalo.
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • mbart20
          Drive
          • 2009
          • 90
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • BGU 1.6 MPI 102 KM

          #29
          Witam
          Mamy w firmie Opla Vivaro z 2004 roku 1.9 CDTI, przebieg 186 tyś km serwisowany do 160 tyś. Wersja 9 osobowa bez jakiego kol wiek wyposażenia - ale to dobrze Auto jeździ u nas dwa lata. Prowadzi się sympatycznie zupełnie jak osobówka. Silnik trochę słaby ale daje rade. Jeżeli chodzi o awaryjność to typowa renówka Zepsuć się może wszystko co może się zepsuć. Średnio jedna awaria na dwa miesiące. Od początku wymieniono już: stacyjkę, urwała się rura wydechowa zaraz za turbiną, poluzowła się kierownica!!!, wymieniono węże od nagrzewnicy nagrzewnicy, zaworki zwrotne przy filtrze paliwa i inne których już nie pamiętam. Nie liczę części eksploatacyjnych typu tarcze klocki i elementy zawieszenia Do tego szykuje się awaria skrzyni biegów bo na trzecim i czwartym biegu dochodzą z niej odgłosy z piekła rodem Jeżeli chodzi o korozje to z zewnątrz jej nie ma ale we wnętrzu pod wykładzinami już gorzej ale to wina bardzo bardzo cienkiej pokrywy lakierniczej. Generalnie do auta nie mam zaufania bo nie wiadomo kiedy stanie. Drugie nasze auto To Tranisit z 96 roku 2.5 D. Muł bagienny ale jak już odpali to zawsze jedzie. Główna wada to korozja zjadająca wszystko co się da. Auto proste i nie do zajechania
          www.kalt.net.pl - klimatyzacja, chłodnictwo

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #30
            tez mam transita tylko z 94 2.5D, rdza go juz prawie całego zjadła ale jak odpali to nie ma bata, zawsze dojedzie, kursuje po całej polsce i w przeciągu kilku lat nigdy nie stanął, przejechane ma pewnie z pół miliona albo lepiej tego nie wie nikt
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • mbart20
              Drive
              • 2009
              • 90
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
              • BGU 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Zamieszczone przez piramida
              tez mam transita tylko z 94 2.5D, rdza go juz prawie całego zjadła ale jak odpali to nie ma bata, zawsze dojedzie, kursuje po całej polsce i w przeciągu kilku lat nigdy nie stanął, przejechane ma pewnie z pół miliona albo lepiej tego nie wie nikt
              .
              ....zapomniałem nasz Transit raz stanął - brakło paliwa :diabelski_usmiech
              www.kalt.net.pl - klimatyzacja, chłodnictwo

              Komentarz

              • Sarrazin
                Ambiente
                • 2008
                • 151

                #32
                U mnie w firmie mamy VW LT 28 2,5TDI, raz przedłużony, niski. Przelatane jak narazie 200tysięcy, poza padniętą dwumasą nic się nie działo. Blacha kiepska ale bardzo dobrze się tym jeździ. Jest to wersja Combi z dwoma rzędami siedzeń, jednakże na potrzeby transportowe kanapa została wyrzucona. Średnio spala 8-9l/100km. Ma szybki most i inne niż w wersji typowo dostawczej przełożenia skrzyni biegów. Najszybciej udało mi się nic lecieć 170km/h (z tego powodu założyłem dodatkowe światła dalekosiężne do zwalniania lewego pasa) Więc całkiem szybko da się tym jeżdzić, przyczepność na pusto potrafi jeszcze stracić na drugim biegu. Tyle, że ładowność to tylko niecałe 800kg ale w firmie wozimy praktycznie tylko powietrze więc więcej nie potrzeba. Szczerze polecam eLTeka
                1.9 TDi ASV - seria, Φ 5,5l/100km

                Komentarz

                Pracuję...