honda :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kosaG
    Classic
    • 2010
    • 26

    honda :)

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Chetnie bym Was nagrodzil przez klikniecie "Pomogl", ale jakos osleplem i jedyne co mi pod myszke podlazi to "Zglos do Admina"

    Jak widze, w tym "glosowaniu" faworytami staja sie:
    - U Szwejka (rzut kamieniem od Polibudy i tu pewnie pojde)
    - Kompania Piwna na ul. Podwale (sporo trzeba dojechac)

    Myslalem takze o zamawianiu u kogos z dowozem, albo wizycie w ktoryms z fastfoodow. No nic, powoli namierzam knajpy na mapie i zobaczymy na miejscu.


    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez lisek1981
    Ciezko jakos w to uwierzyc
    błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli :szeroki_usmiech
    Zamieszczone przez Morgoth
    Zamieszczone przez lisek1981
    Slyszalem, ze o 8:00 rano w dni robocze jedzie sie 1,5h z Nadarzyna do centrum Wa-wy ? Ciezko jakos w to uwierzyc
    Masz rację, zdecydowanie za szybko 1,5 h jedzie się z Raszyna
    Chlopaki, nie dobijajcie Co tam powoduje takie korki ? Zawsze jak jezdzilem (sobota 9 rano) to byl pelen chill. Spodziewalem sie co prawda, ze w dni robocze wiecej ludzi bedzie jezdzilo do pracy i ruch bedzie mniej plynny, no ale bez przesady...


    Zamieszczone przez hotrain
    lisek1981, podaj mniej więcej jakie masz fundusze przeznaczone na michę. Koledzy Ci podali niezły rozstrzał cenowy. Mniej więcej tak jakbyś porównywał Pastelową z La Scalą
    Ogolnie to potrzebuje zjesc cos cieplego w czasie godzinnej przerwy. We Wrocku zestawy korporacyjne dowoza za 15-20zl, pizza to tez 20-25zl. W Wa-wie wiadomo bedzie drozej, ale powiedzmy 30-40zl to chyba realna cena i w tych okolicach celuje. Jakby mialoby byc nawet ciut drozej to przez te pare dni nie zbankrutuje. Liczy sie, aby cos normalnego zjesc i sie nie zatruc, cena to sprawa drugorzedna.


    Zamieszczone przez Morgoth
    A na wtorkowy spot się nie wybierasz?
    Jesli ten wtorek to 7.09 i bedzie jakos wieczorem, to chetnie wpadne.


    P.S. Po ostatnim artykule w Wybiorczej, temat kebabow jest raczej chwilowo nieaktualny
  • rkb
    RS
    • 2008
    • 2152
    • Rapid Spaceback (NH1)
    • CYVB 1.2 TSI 110 KM

    #2
    1.8 TSI jest malo bo to juz jest inna polka cenowa, za to mozna miec civica 1.8 wyposarzonego troszke lepiej od ambiente, do tego dochodzi kwestia serwisu i podejscia do klienta, rok dłuższa gwarancja. o takicg rzeczach jak prestiż marki czy wygląd i jakość auta nie wspominam bo to kwestia indywidualna
    Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

    Komentarz

    • Yarek
      Elegance
      • 2005
      • 992

      #3
      Zamieszczone przez rkb
      1.8 TSI jest malo bo to juz jest inna polka cenowa, za to mozna miec civica 1.8 wyposarzonego troszke lepiej od ambiente, do tego dochodzi kwestia serwisu i podejscia do klienta, rok dłuższa gwarancja. o takicg rzeczach jak prestiż marki czy wygląd i jakość auta nie wspominam bo to kwestia indywidualna
      Silnik 1.8 w Civicu w porównaniu z 1.8TSI to kupa pod każdym względem. I piszę to bez żadnego przesadzania - kultura pracy, osiągi, nawet spalanie - pod każdym względem TSI wygrywa. Polecam pojeździć trochę takim Cifem - ja jestem fanem Hondy, ale ten silnik to jakaś porażka.
      . pzdr Jarek
      aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

      Komentarz

      • rastajan
        Drive
        • 2009
        • 93

        #4
        Silnik 1.8 w Civicu w porównaniu z 1.8TSI to kupa pod każdym względem. I piszę to bez żadnego przesadzania - kultura pracy, osiągi, nawet spalanie - pod każdym względem TSI wygrywa. Polecam pojeździć trochę takim Cifem - ja jestem fanem Hondy, ale ten silnik to jakaś porażka.
        _________________
        Zgadza się, ale niestety statystyczny kierowca dalej postrzega Skodę jako markę mniej prestiżową a przez to mniej godną uwagi. Jak powie sąsiadom, że ma Hondę 1,8 to będzie WOW, a jak powie że Skode 1,8 to powiedzą aha.. Bo nie wiedzą że taka Honda dostanie po łapach od Skody w niejednej kategorii testowej.

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez rastajan
          1,8 to będzie WOW
          jakie tam WOW, fajne autko z tym silnikiem dla zamulającej dziewczyny do miasta.
          Ola jest zadowolona
          a ja szczerze mówiąc zaskoczony osiągami in+ ops:
          ale auto wybrane bardzo dokładnie, wiec trudno, żeby nie była zadowolona, każdemu wg. potrzeb
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • rkb
            RS
            • 2008
            • 2152
            • Rapid Spaceback (NH1)
            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

            #6
            mi tam 8.9 do 100 by wystarczylo, teraz mam 8.4 a np dla mnie gdzie jezdze tylko po miescie w kolo komina taka opcja bez turbiny to strzał w dyche. dodatkowo mam zone ktora powedziala ze skoda jest za duza i nia jezdzic nie bedzie a w kwestiach gustu nie ma co sie klocic, jednemu podoba sie to drugiemu tamto - mi sie podoba bardziej civic i nie robcie flame wars

            a tutaj sprint 0-100



            moim zdaniem nie jest zle a silnik fajnie mruczy
            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

            Komentarz

            • Yarek
              Elegance
              • 2005
              • 992

              #7
              Zamieszczone przez szkoda
              a ja szczerze mówiąc zaskoczony osiągami in+ ops:
              Ja po przejażdżce takim Cifem 1.8 też byłem zaskoczony osiągami, ale na minus... :|
              Honda kojarzy mi się raczej z silnikami 1.6 które dają osiągi conajmniej zadowalające (w wersji VTI bardzo dobre) i 1.8 (np. Integra) dającymi osiągi świetne. Nie wspominając mistrzowskiego 2.0 VTECa 200KM.

              Silnik 1.8 140KM to imho krok wstecz Hondy - w praktyce taki Cif ma ponad 9s do setki, elastyczności którą zawsze dawał VTEC za bardzo nie zauważyłem. Dźwięk Hondy na wysokich obrotach po prostu kocham - niestety, tutaj jest kibel, powyżej 3.500 robi się wręcz nieznośnie.

              Sorry za mały OT, ale NMSP.
              . pzdr Jarek
              aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                Zamieszczone przez Yarek
                Ja po przejażdżce takim Cifem 1.8 też byłem zaskoczony osiągami, ale na minus...
                :szeroki_usmiech
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • rkb
                  RS
                  • 2008
                  • 2152
                  • Rapid Spaceback (NH1)
                  • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                  #9
                  Wiadomo ze jak sie wsiadzie z doladowanego 1.8 do 1.8 wolnossaka to bedzie padaka, tak sie nie robi, to z góry bedzie ptyś bez kremu

                  moje szczescie w nieszczesciu bede pol roku bez auta :evil:
                  Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                  Komentarz

                  • Yarek
                    Elegance
                    • 2005
                    • 992

                    #10
                    Zamieszczone przez rkb
                    Wiadomo ze jak sie wsiadzie z doladowanego 1.8 do 1.8 wolnossaka to bedzie padaka, tak sie nie robi, to z góry bedzie ptyś bez kremu
                    Akurat wtedy to wsiadłem do tego Cifa z doładowanego 2.0 które robiło setkę w 4.8s :szeroki_usmiech ale staram się oceniać obiektywnie. Porównanie z innymi Hondami mam (np. CTRem), może stąd moje niezadowolenie, bo wiem że Honda potrafi lepiej.
                    . pzdr Jarek
                    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      Zamieszczone przez Yarek
                      może stąd moje niezadowolenie, bo wiem że Honda potrafi lepiej
                      jasne, muszę powiedzieć, że na tyle mi się podoba, że chodzi mi trochę po głowie Type R, wiem, wiem, tego z kolei Misiek skopał :szeroki_usmiech
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • rkb
                        RS
                        • 2008
                        • 2152
                        • Rapid Spaceback (NH1)
                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                        #12
                        Widziałem jeden odcinek TOP GEARA gdzie zjechali TYPE R... po prostu dostal solidne baty na torze od TYPE R.... poprzedniej generacji
                        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                        Komentarz

                        • adriand
                          Drive
                          • 2008
                          • 85

                          #13
                          Zamieszczone przez rkb
                          1.8 TSI jest malo bo to juz jest inna polka cenowa, za to mozna miec civica 1.8 wyposarzonego troszke lepiej od ambiente, do tego dochodzi kwestia serwisu i podejscia do klienta, rok dłuższa gwarancja. o takicg rzeczach jak prestiż marki czy wygląd i jakość auta nie wspominam bo to kwestia indywidualna
                          Oj zgodzę się z tobą. Zaufanie do serwisu Hondy jest naprawdę dość duże. Można w ciemno walić i wiesz, że będzie okej. A ja za to serwis do Skody wybierałem z kilka dnia. Do tego koszty. Ktoś mówił, że skoda tania a 1 przegląd Accord jest sporo tańszy :-)

                          Komentarz

                          • Yarek
                            Elegance
                            • 2005
                            • 992

                            #14
                            Zamieszczone przez szkoda
                            Zamieszczone przez Yarek
                            może stąd moje niezadowolenie, bo wiem że Honda potrafi lepiej
                            jasne, muszę powiedzieć, że na tyle mi się podoba, że chodzi mi trochę po głowie Type R, wiem, wiem, tego z kolei Misiek skopał :szeroki_usmiech
                            No niestety, nowy CTR już nie jest taki fajny jak poprzedni model... kolejny znak, że Honda się cofa w rozwoju
                            . pzdr Jarek
                            aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #15
                              Zamieszczone przez Yarek
                              kolejny znak, że Honda się cofa w rozwoju
                              byleby się nie psuła, reszta (jak na razie) mnie nie interesuje

                              ale nowy CTR mi się po prostu podoba, trochę gejowo, ale co tam
                              (no ale jak mówiłem mi się ten zwyklak też podoba )
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • Maicroft
                                Moderator
                                S_OCP MemberModeratoRS
                                • 2004
                                • 25757
                                • Audi

                                #16
                                Zamieszczone przez Yarek
                                Nie wspominając mistrzowskiego 2.0 VTECa 200KM.
                                2.0 czy 2.2 Vtec montowany np w Preludzie ??
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz

                                • Yarek
                                  Elegance
                                  • 2005
                                  • 992

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  Zamieszczone przez Yarek
                                  Nie wspominając mistrzowskiego 2.0 VTECa 200KM.
                                  2.0 czy 2.2 Vtec montowany np w Preludzie ??
                                  2.2 VTEC w Prelude na rynek europejski miał chyba 190KM
                                  . pzdr Jarek
                                  aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                  Komentarz

                                  • Mati79
                                    Classic
                                    • 2009
                                    • 15

                                    #18
                                    chodzi zapewne o K-serie 2.0 i-VTEC 200 koni produkowaną od 2001 roku w civicu typeR (i integra typeR tylko na Japonie 220 koni )
                                    12,6 ET @ 1,1 bara Street FWD

                                    13,1 ET @ Street RWD N/A

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratoRS
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Yarek, Tak, ale sa jeszcze JDM-y On tez mial wlasnie 200KM
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • rkb
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 2152
                                        • Rapid Spaceback (NH1)
                                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                        #20
                                        TypeR bym przytulil, nawet w starej budzie :P no ale moze bedzie 1.8TSI to po programie bedzie tez fajnie :diabelski_usmiech
                                        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                        Komentarz

                                        • Coke
                                          Elegance
                                          • 2010
                                          • 771
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                          • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Yarek
                                          Zamieszczone przez rkb
                                          1.8 TSI jest malo bo to juz jest inna polka cenowa, za to mozna miec civica 1.8 wyposarzonego troszke lepiej od ambiente, do tego dochodzi kwestia serwisu i podejscia do klienta, rok dłuższa gwarancja. o takicg rzeczach jak prestiż marki czy wygląd i jakość auta nie wspominam bo to kwestia indywidualna
                                          Silnik 1.8 w Civicu w porównaniu z 1.8TSI to kupa pod każdym względem. I piszę to bez żadnego przesadzania - kultura pracy, osiągi, nawet spalanie - pod każdym względem TSI wygrywa. Polecam pojeździć trochę takim Cifem - ja jestem fanem Hondy, ale ten silnik to jakaś porażka.
                                          jako emerytowany hondziarz mogę potwierdzić, 1,8 140 KM to porażka, wogóle nie jedzie. 1,8 TSI przy nim to formuła 1

                                          Generalnie jak w każdej marce i honda miała udane jak i mniej udane silniki jeżeli chodzi o osiągi.
                                          Jeździłem civem 1,4 90 KM to jak na tą pojemnośc batożył spokojnie na 1/4 mili np reno 19 1,7 czy golfa 3 1,6 100 km poprzez scenicka 1,9 dci 130 km lub też bmw e36 1,8 113 km.
                                          Ale rakieta to nie była

                                          pojeździłem preludą 2,0 134 KM to to padaczka była, civ 1,8 140 km vtec też bida.
                                          Dopiero pralina 2,3 160 KM jakotako się odpychała ale to z kolei nieudany silnik więc nie warto o nim wspominać.
                                          Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                                          Komentarz

                                          • Mati79
                                            Classic
                                            • 2009
                                            • 15

                                            #22
                                            silnik 1.8 140 koni w civicu nie ma byc silnikiem o super osiagach ma łaczyc przyzwoitą dynamikę z stosunkowo niskim zapotrzebowaniem na paliwo co w miarę sie udało a jak ktos chce szalec to tylko TypeR 2.0 200 koni i tez najlepiej po odetkaniu dolotu i wydechu oraz strojeniu bo wtedy juz bedzie ok 230 koni i 230 niuta i bedzie latało lepiej niz MPS :wink:
                                            12,6 ET @ 1,1 bara Street FWD

                                            13,1 ET @ Street RWD N/A

                                            Komentarz

                                            • Yarek
                                              Elegance
                                              • 2005
                                              • 992

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Mati79
                                              silnik 1.8 140 koni w civicu nie ma byc silnikiem o super osiagach ma łaczyc przyzwoitą dynamike z stosunkowo niskom zapotrzebowaniem na paliwo
                                              No to szkoda że Honda nie zostawiła któregoś z silników 1.6 VTEC - moc i osiągi były dobre, a spalanie pewnie mniejsze niż w tym nowym 1.8
                                              . pzdr Jarek
                                              aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                              Komentarz

                                              • szkoda
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 22543

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Yarek
                                                No to szkoda że Honda nie zostawiła któregoś z silników 1.6 VTEC - moc i osiągi były dobre, a spalanie pewnie mniejsze niż w tym nowym 1.8
                                                w ogóle bzdurny jest ten przeskok 1,4 -> 1,8, ale pali toto mało pod damską nóżką
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz

                                                • Mati79
                                                  Classic
                                                  • 2009
                                                  • 15

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Yarek
                                                  Zamieszczone przez Mati79
                                                  silnik 1.8 140 koni w civicu nie ma byc silnikiem o super osiagach ma łaczyc przyzwoitą dynamike z stosunkowo niskom zapotrzebowaniem na paliwo
                                                  No to szkoda że Honda nie zostawiła któregoś z silników 1.6 VTEC - moc i osiągi były dobre, a spalanie pewnie mniejsze niż w tym nowym 1.8
                                                  tamte silniki sa starymi konstrukcjami i coraz bardziej rygorystyczne normy spalin wymuszają nowe konstrukcje, poza tym moc od 6000-8000 tysiecy jaka oferowały tamte silniki zmuszałaby kierowce do ciagłego krecenia silnika co wizaże sie ze zwiększeniem zapotrzebowania na paliwo a 1.8 to zawsze 200 cm pojemności wieecej wiec w srednim zakresie obrotów (czyli własnie na codzien w miescie) napewno daje lepsza elastycznosc i podobne zapotrzebowanie na paliwo
                                                  12,6 ET @ 1,1 bara Street FWD

                                                  13,1 ET @ Street RWD N/A

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...