Oplowskie silniki 1.9cdti 120/150KM- opinie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Yarek
    Elegance
    • 2005
    • 992

    #26
    Zamieszczone przez Big
    Tu nie chodzi o Borę kolegi ale ogólnie o nowoczesne silniki diesla i to niezależnie od producenta Po prostu te nowoczesne dielsle są niedopracowane !! Owszem są silne, elastyczne i mało palą, ale przy tym wszystkim sa też awaryjne !!!
    Ależ ja właśnie pisałem ogólnie o silnikach 1.9 TDI, a nie o jakiejś konkretnej Borze. :roll:
    1.9 TDI PD absolutnie nie jest niedopracowany ani awaryjny. Znam wiele przypadków tych silników przejeżdżających bezawaryjnie dystanse 200-300 tysięcy kilometrów. Wiele z nich jest mocno podkręconych. Moja była fabia RS jest wciąż w rodzinie, ma w tej chwili przebieg prawioe 100kkm i silnik jest bezawaryjny - przebieg niby nieduży, ale trzeba wziąć pod uwagę że jest dość mocno modowana, właściwie od nowości ma ponad 190KM.
    . pzdr Jarek
    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

    Komentarz

    • Udesky
      RS
      • 2007
      • 1692
      • Octavia I (1U2)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

      #27
      Zamieszczone przez Yarek
      1.9 TDI PD absolutnie nie jest niedopracowany ani awaryjny.
      Tak się składa, że kolega miał do czynienia w Borze z AJMem czyli pierwszym PD, który lubi cierpieć na choroby wieku dziecięcego. Ten sam silnik przerabia teraz mój kolega w G4 i okazało się, że te silniki mają czasem jakieś eksperymentalne wynalazki, które w następnych PD już nie były montowane. Nie pytajcie jakie bo nie wiem. Aczkolwiek mój ojciec ma ten sam silnik w Pasku B5 i jeździ bezproblemowo już od ponad 5lat, choć turbo zaczyna mu nie domagać z tym, że ma już 250 000km.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz

      • juri
        Rider
        • 2010
        • 349
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #28
        http://www.wykop.pl/ramka/273714/vw-...wdziwe-oblicze tu jest ciekawe oblicze 2.0 tdi choroba dziecięca
        Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          juri, Ten gosc sprowadzil sobie trupa z Niemiec i uwazal ze kupil okazje. Ciekawe czemu ktos sprzedal dobre auto za darmo. Zagladneli do silnika zobaczyli ze jest problem to go sprzedali :twisted:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • bzyq_74
            RS
            • 2008
            • 3467
            • Volkswagen
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
            • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

            #30
            Kolega miał Vectrę C z silnikiem 120 koni (rocznik 2006) + program w ASO podnoszący moc do 145koni.
            Przejechał nią 130 tys.
            Nic się nie działo, standardowe przeglądy w ASO.
            Możliwe, że przy większych przebiegach zaczęły by się schody.

            Teraz wziął Insignię ale w benzynie dwururkę 2,0 turbo.
            MARCIN
            Mój szkodnik

            Komentarz

            • shok
              RS
              • 2009
              • 2070
              • Octavia I (1U2)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

              #31
              A ja dodam tak od siebie.Wszystko zależy czy ktoś kupuje auto nowe czy używane.No bo do 100tyś wiekszośc aut jest ok.Problemy zaczynają sie po przekroczeniu 120-150 tyś bo mniej wiecej wtedy kończy sie gwarancja i wychodzą niedoskonałości. Zauważmy ,że najwieksze problemy z autami maja ludzie którzy kupują auto z drugiej ,trzeciej ręki....

              Komentarz

              • Bear.Paw
                Drive
                • 2009
                • 55

                #32
                Zamieszczone przez shok
                -padający dwumas (ponad przeciętnie)
                - klapki dolotu
                Wow. A który mocny turbodiesel ostro traktowany (bo po to te 150 km jak mniemam) nie ma problemów z dwumasą? :> To jest już reguła - mocny diesel, ostre traktowanie,padająca dwumasa.
                AUM sprzedany, sentyment do Was został...

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #33
                  z tego co czytalem to dwumasy zaczynaja sie odzywac kolo 70-80kkm - a w przypadku zafiry to 150KM po to aby to auto jechalo jak sie 7 osob wrzuci

                  Komentarz

                  • mariobros
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 551

                    #34
                    Zamieszczone przez shok
                    Zamieszczone przez makog
                    Przedewszystki to silniki Fiatowskie JTD montowane w Oplach jako CDTI, z tego co szłyszalem od mechanika to całkiem dobre jednostki, tylko że w tych 150 czesto padja kola dwumasowe.
                    Prawie takie same -a prawie robi wielką różnicę. Ogólnie do 1.9 tdi VW ma daleko...
                    Odpuść, proszę z tym "daleko". Fiat jak dotąd (o ile pamięam) nie ogłaszał żadnej akcji serwisowej dotyczącej 1.9JTD, czego o VAG-u powiedzieć nie można. Można też zapytać o trwałość kół dwumasowych w 1.9/2.0TDI, o trwałość głowic 2.0TDI, trwałość turbin 2.0TDI, i tak dalej. Nie piszę tego po to, aby się kłócić, ale po to, aby założyciel wątku miał szansę uzyskać rzetelną informację. Fiatowskie 1.9JTD to silniki na Common-Rail'u, jak jednak w przeciwieństwie do produkowanych równolegle przez innych producentów silników Common Rail, jednostki fiatowskie prezentują się wyjątkowo dobrze.
                    Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
                    Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

                    Komentarz

                    • tomil
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2008
                      • 1179

                      #35
                      Zamieszczone przez mariobros
                      Common Rail, jednostki fiatowskie prezentują się wyjątkowo dobrze.
                      Już pisałem w innym wątku, ale powtórzę. Będąc na wymianie rozrządu poprzednim autem (Stilo 1,9 JTD- 115 km) słyszę taką oto rozmowę pomiędzy klientem a gościem przyjmującym samochody:
                      Klient: Po jakim przebiegu należy się generalny remont silnika.
                      Serwisant: A co się dzieje.
                      Klient: bo trochę już zaczął olej brać.
                      Serwisant: trochę, to znaczy ile.
                      Kilent: no tak koło 1-1,5 litra.

                      Auto, które tak brało olej: Doblo 1,9 JTD 115 km z przebiegiem ponad 800 tys km. Po drodze dwa czy trzy razy robiona sprężarka (nie wiem jak dwumas, pewnie wymieniany jako część eksploatacyjna). Autko jeździ jako dostawczak w firmie i podobno praktycznie nie gaśnie.
                      It doesn't matter what we're losing
                      It only matters what we're going to find!

                      Komentarz

                      • mariobros
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 551

                        #36
                        Zamieszczone przez tomil
                        Auto, które tak brało olej: Doblo 1,9 JTD 115 km z przebiegiem ponad 800 tys km. Po drodze dwa czy trzy razy robiona sprężarka (nie wiem jak dwumas, pewnie wymieniany jako część eksploatacyjna). Autko jeździ jako dostawczak w firmie i podobno praktycznie nie gaśnie.
                        I wszystko na temat
                        Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
                        Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

                        Komentarz

                        • shok
                          RS
                          • 2009
                          • 2070
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez mariobros
                          Zamieszczone przez shok
                          Zamieszczone przez makog
                          Przedewszystki to silniki Fiatowskie JTD montowane w Oplach jako CDTI, z tego co szłyszalem od mechanika to całkiem dobre jednostki, tylko że w tych 150 czesto padja kola dwumasowe.
                          Prawie takie same -a prawie robi wielką różnicę. Ogólnie do 1.9 tdi VW ma daleko...
                          Odpuść, proszę z tym "daleko". Fiat jak dotąd (o ile pamięam) nie ogłaszał żadnej akcji serwisowej dotyczącej 1.9JTD, czego o VAG-u powiedzieć nie można. Można też zapytać o trwałość kół dwumasowych w 1.9/2.0TDI, o trwałość głowic 2.0TDI, trwałość turbin 2.0TDI, i tak dalej. Nie piszę tego po to, aby się kłócić, ale po to, aby założyciel wątku miał szansę uzyskać rzetelną informację. Fiatowskie 1.9JTD to silniki na Common-Rail'u, jak jednak w przeciwieństwie do produkowanych równolegle przez innych producentów silników Common Rail, jednostki fiatowskie prezentują się wyjątkowo dobrze.
                          Zacytowałeś mnie jednak piszesz o czymś innym.
                          1.Ja pisze o 1.9 CDTI a nie o 1.9JTD
                          2.Wymieniłeś same wady 2.0 Tdi. A ja porównałem 1.9Cdti / 1.9 tdi
                          3.Piszesz,że Fiat nie ogłaszał zadnej akcji serwisowej-a temat dotyczy Opla nie Fiata
                          A to ,że jakiś producent ogłasza akcje serwisowa = dbałość o klienta.A nie udawanie,iż problemu nie ma.Dotyczy to oczywiście wszystkich producentów.
                          Wiekszość taxi na zachodzie posiada 1.9 Tdi a nie 1.9 Cdti,czy 2.0 Tdi a wielkośc i klasa samochodu podobna...

                          [ Dodano: Sob 20 Mar, 10 13:29 ]
                          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1 tu przykład ,ze nie sa ,az tak złe :lol:

                          [ Dodano: Sob 20 Mar, 10 13:32 ]
                          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1 i jakis tam 1.9 tdi

                          [ Dodano: Sob 20 Mar, 10 13:35 ]
                          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2 no 2.0 Tdi DSG -- tu jest przykład ,że kilometry na autostradach 'różnią' się od tych w mieście

                          [ Dodano: Sob 20 Mar, 10 13:40 ]

                          No i dzisiejszy idol "Motor läuft gut "

                          Komentarz

                          • daneczek76
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 3642
                            • Toyota

                            #38
                            Panowie jednostki 1.9 TDi są porostu osłami do roboty i przebieg 800 tys w Octavii którą widziałem w cale mnie nie dziwi.
                            Co do 2.0 TDi to 8V jest Ok a 16V to już rożnie bywa w porównaniu do 1.9 i tu niema co się rozpisywac bo wszyscy wiedzą co i jak jak brac 2.0 TDi to od 2007 i młodszy.

                            Co do cdti ja słyszałem o szybko zużywającej się dwu-masie i trudnym dostępwm do tej części poza ASO ale to było parę ładnych lat temu jak te silinik miały na rynku 1 rok może 1.5 roku teraz z dostępem części chyba już niema problemu.
                            Prawda jest taka że Opel i Ford nigdy dobrego diesla nie robili i maja zapożyczone konstrukcje z innych marek
                            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              Tak poza tematem.

                              Rozrzad w BKD kosztuje okolo 1000-1500zl. Wymiana mozna przyjac srednio co 100kkm

                              Wymiana w Toyocie D4D 2000 (warsztat) -2900 (ASO) wymiana tez co ok. 100kkm.

                              To jednak VAG nie taki drogi
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • sebu
                                L&K
                                • 2008
                                • 1304
                                • Octavia II (1Z3)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez daneczek76
                                Co do cdti ja słyszałem o szybko zużywającej się dwu-masie i trudnym dostępwm do tej części poza ASO
                                pasuje z jakiegoś FIATA i jest sporo tańszy :diabelski_usmiech
                                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                jak pomogłem to daj punkcik
                                sprzęgło od G 60

                                Komentarz

                                • daneczek76
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 3642
                                  • Toyota

                                  #41
                                  Zamieszczone przez sebu
                                  pasuje z jakiegoś FIATA i jest sporo tańszy
                                  nie no spox myśle że jakiś zamiennik też się znajdzie
                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                  Komentarz

                                  Pracuję...