Ale jak ten gość będzie się tak zachowywał jak na zdjęciu wyżej :spioch to cy my będziemy w tym N.Targu robić jak on po jednym :jaja :kufel tak wygląda :2kc
Octavia RS 1.2 HTP...65KM
Zwiń
X
-
Octavia RS 1.2 HTP...65KM
1.2 HTP, dłubnięta w kreatorze niemocy. Muszę pojechać na poprawkę, bo mam poważny problem z przyspieszaniem od 4 do 4,5 obrotów. Podobno mrygało im coś w okolicy 210KM.
W pozostałym zakresie obrotów ciągnie jak wściekła. Prędkość max. licznikowo 240km/h. Na rondzie da się jechać bokiem ;-)
Nie dali mi wykresu z hamowni, bo podobno nie da się wyłączyć czegoś tam...to prawda?
:arrow:
:arrow:
:arrow:
:arrow:
:arrow:
:arrow:
:arrow:
Do zobaczenia w trasie ;-)Octa&Focus driver.
-
-
Zamieszczone przez FrytekŚrednio mi się to podoba, lepiej zorganizuj napis 1.4 taki większy i po lewej stronie dopasuj, auto zbyt zdradza się. Jakby było niepozorne to tak.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Re: Octavia 1.2 HTP...
Zamieszczone przez expat1.2 HTP, dłubnięta w kreatorze niemocy.
Podobno mrygało im coś w okolicy 210KM.
a rondzie da się jechać bokiem ;-)
Nie dali mi wykresu z hamowni, bo podobno nie da się wyłączyć czegoś tam...to prawda?
Zamieszczone przez szkodasłuchaj, ale to jest RS, to widać swobodnie tak z trzystu metrów :lol:. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Re: Octavia 1.2 HTP...
Prawie uwierzyłem w to 1,2 HTPOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
popraw opis, popraw silnik w profilu i popraw program bo spie... nie przyłozyli się :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
expat, Gratulacje i szerokich rond życzę12-2000r. 1.9 TDI 110KM ASV SOLUTION
FOTKI - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24820
Komentarz
-
-
Panowie a może to składak z DE? opis 1.9 tdi, napis 1.2 htp, body od rs....i masz trzy w jednym, a pod maską drzemie sdi z OI...kto to wie, nasi magicy mogą wszystko wypuścic na rynek,
gratuluje rski tak na poważnie, ale szczerze mówiąc wiejsko wygląda to 1.2 htp z fabii przylepione. lepiej wyglądałoby taki napis na fabii 1.9 tdi dłubniętnej do 160 koni i z normalnym body i lepsze wrazenie by robiło, bo po rsie wiadomo czego można się spodziewać
Komentarz
-
-
Ufff, poprawiłem wszystko (avatary, podpisy itp.)...Brak czasu...dziś już wymieniłem przednią szybę po kontakcie z kamieniem a dwa dni temu lewą oponę. Na szczęście felga nie ucierpiała zbytnio. Szczerze mówiąc to spodziewałem się większych problemów z 18" felgami, ale okazuje się, że plomby w zębach mam ciągle na miejscu ;-)
Trochę o samochodzie. Standardowo 2 TDI, które BTW wypadło bardzo słabo na hamowni (coś koło 163KM w serii) co jest możliwe bo poprzednia Octavia 1,9TDI dłubnięta przez kreatora niemocy do 155KM przyśpieszała subiektywnie lepiej niż ten RS! Może to sprawa skrzyni DSG, która jest świetna w mieście, ale na trasie to tylko łopatki (piękna sprawa). Mierzyłem przyspieszenie od 0 do 100km/h za pomocą GPS performance i wychodzi mi coś koło 6.5 sekundy. Pewnie da się to jeszcze poprawić, ale jest duży problem z trakcją (tak jak wspominałem, mocne dodanie gazu w zakręcie powoduje stawianie auta bokiem). Auto ma tzw. audi protection jak powiedzieli w kreatorze niemocy i było robione na tzw. kowadle. Poza tym problem z dokładnym pomiarem mocy na hamowni wynika podobno z niemożności utrzymania trakcji (koła mielą na 6tce). Nie byłem osobiście, bo facet który mi to robił bierze na siebie odpowiedzialność za ew problemy z autem typu pad silnika, sprężarki itp. więc nie mam wpływu na to, gdzie robi program. Poprzednią Octavką przelatałem na programie ponad 200tys a jeszcze wcześniej też 200tys ale tamta była od Diagtroników ;-). Jest tylko jeden problem...auto nie przyspiesza w zakresie od 4 do 4,5tys obrotów. Mam wrażenie jakby hamowało i tylko na biegach 5 i 6. Nie rozumiem tego, czyżby jakiś problem z oprogramowaniem sterującym DSG? Sprawa dość upierdliwa w trybie sport, bo automat wtedy ciągnie do 5tys. obrotów. Poza tym gitara, żadne kontrolki się nie palą, z DPF też zero problemów. Przelatałem już 15tys. km i naprawdę podoba mi się to auto...
:lol:
Aha, przy mocnym, gwałtownym dodaniu gazu auto strzela w tłumik!!!! Odgłos normalnie jak w Subaru...chyba chłopaki przesadzili jednak z oliwą trochę... :lol: :lol: :lol:
Jeszcze odnośnie 1.2 HTP. To działa! Duża część ludzi myśli, że chłopak sobie założył duża fele, spojler a pod maską 65KM... :lol:Octa&Focus driver.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez expatPoza tym problem z dokładnym pomiarem mocy na hamowni wynika podobno z niemożności utrzymania trakcji (koła mielą na 6tce).
Zamieszczone przez expatNie rozumiem tego, czyżby jakiś problem z oprogramowaniem sterującym DSG?
Zamieszczone przez expatAha, przy mocnym, gwałtownym dodaniu gazu auto strzela w tłumik!!!! Odgłos normalnie jak w Subaru...chyba chłopaki przesadzili jednak z oliwą trochę... :lol: :lol: :lol:
Komentarz
-
-
Heh, mam nadzieję, ze dojeździ. Pierwsza Octavia zrobiona przez Diagtroników dobija u taryfiarza w Warszawie do 600tys. przebiegu...Poprzednia przejechała na programie od kreatora ponad 200tys. Nie mam czasu teraz, ale wybiorę się na jakąś niezależną hamownie. Może polecicie coś w Warszawie? Gość od gwarancji jest sprawdzony, bo przez jego ręce przeszło kilkanaście samochodów i nigdy nie było żadnych problemów z wymianą sprzęgła, sprężarki czy też koła dwumasowego...Octa&Focus driver.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez expatMierzyłem przyspieszenie od 0 do 100km/h za pomocą GPS performance i wychodzi mi coś koło 6.5 sekundy.Zamieszczone przez expatmocne dodanie gazu w zakręcie powoduje stawianie auta bokiemZamieszczone przez expatkoła mielą na 6tceZamieszczone przez expatOdgłos normalnie jak w Subaru...chyba chłopaki przesadzili jednak z oliwą trochę.. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez expatMierzyłem przyspieszenie od 0 do 100km/h za pomocą GPS performance i wychodzi mi coś koło 6.5 sekundy. Pewnie da się to jeszcze poprawić, ale jest duży problem z trakcją (tak jak wspominałem, mocne dodanie gazu w zakręcie powoduje stawianie auta bokiem). Auto ma tzw. audi protection jak powiedzieli w kreatorze niemocy i było robione na tzw. kowadle. Poza tym problem z dokładnym pomiarem mocy na hamowni wynika podobno z niemożności utrzymania trakcji (koła mielą na 6tce).
A jak gościowi na hamowni koła mielą na 6-tce , proponuje ,szybko zmień tunera :lol:Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.
Komentarz
-
-
niezły kabaret kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
jakbym kupil nowe auto i bym mial tyle przypadlosci co Ty to bym sie wkurzyl lekko mowiac....
Zamieszczone przez expatbo automat wtedy ciągnie do 5tys
Zamieszczone przez expatMierzyłem przyspieszenie od 0 do 100km/h za pomocą GPS performance i wychodzi mi coś koło 6.5 sekundy.
Zamieszczone przez expatNie byłem osobiście, bo facet który mi to robił bierze na siebie odpowiedzialność za ew problemy z autem typu pad silnika, sprężarki itp. więc nie mam wpływu na to, gdzie robi program.
Komentarz
-
Komentarz