Downsizing w Formule1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • d_woj
    Drive
    • 2011
    • 68

    Downsizing w Formule1

    Zamieszczone przez abrymarz
    Witaj idas,
    Jestem z wawy, kupowałem u Danielcia w Krakowie - wszystko załatwiałem telefonicznie i mailowo, Danielcio wystawił fakturę w oparciu o którą zarejestrowałem i potem w salonie (zupełnie innym) w wawie ubezpieczyłem (tego samego dnia), potem przelałem pieniądze i za jakieś kilka dni pojechałem do Krakowa do Danielcia i odebrałem autko.
    Wszystko bez problemów. Na tyle pozytywnych opinii o Danielciu możesz w ciemno u Niego zamawiać. Nie wciśnie Ci "kitu".
    Prawda.
  • loyd
    RS
    • 2010
    • 2342

    #2
    Downsizing w Formule1

    Zespoły F1 są bliskie ugody dotyczącej zmian w konstrukcji silników. Możemy się spodziewać, że przez 6 kolejnych sezonów począwszy od 2013 roku bolidy będą napędzane turbodoładowanymi czterocylindrowymi motorami

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      jak tak dalej pójdzie to będą się ścigać elektrycznymi :lol:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • lukasz3112
        RS
        • 2008
        • 3607

        #4
        to wszystko jest chore jednym słowem...te emisje spalin itp itd... niedługo w limuzynach będą silniki 1.0T.
        Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

        Komentarz

        • Mihau
          RS
          • 2009
          • 7460
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          tak jest!! jeszcze trochę i będzie F1 na hulajnogach z silnikami od kosiarek (0,5 TFSI + nitro jako bonus za dobre okrążenie jak w NFS)!! hahaha nie no ręce opadają :haha:

          pomysłodawce trzeba chyba :zastrzelic
          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

          Komentarz

          • gebek
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1214

            #6
            W latach 80-tych,juz uzywano silnikow 1.6 turbo z mocami okolo 1000KM...tak wiec
            wracamy do korzeni :diabelski_usmiech
            Tato,tato...czy to auto jest chore?
            Nie synku...to diesel PD.

            Honda...the power of dreams.
            Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

            Komentarz

            • sew1981
              RS
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2009
              • 10918
              • Fiat

              #7
              1.5 litra....to może wstawią silnik od poczciwego poldzera/fiaciora 125p....trochę przerobią zasilanie na jakiś fsi dorobią 10xturbine i będzie w sam raz do f1...hehe żal jednym słowem

              Komentarz

              • Sev
                L&K
                • 2007
                • 1295

                #8
                sew1981, nie da rady bo silnik był na 3 panewkach i sam z siebie wał korbowy pękał

                Powrót do ery turbo, czemu nie, mniejsze silniki, lepszy rozkład masy.
                6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                Komentarz

                • Skodio_
                  Rider
                  • 2008
                  • 324

                  #9
                  A z tego co pamietam to kiedys byly chyba v10 3.0L

                  Komentarz

                  • soszek81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1245

                    #10
                    A w NASCAR od wieków V8 Big Block 7,2l i marne 700-900KM mocy
                    Z tym że kręcą je mniej a moment i tak jak w TIRze.

                    W efekcie wolałbym się przejechać jakąś Corvette :diabelski_usmiech
                    Była O1 kombi ALH++ 150/340
                    Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                    Komentarz

                    • Bonus
                      Ambiente
                      • 2005
                      • 249

                      #11
                      Zamieszczone przez lukasz3112
                      to wszystko jest chore jednym słowem...te emisje spalin itp itd... niedługo w limuzynach będą silniki 1.0T.
                      otóż jaguar wsadził 1.2T i zasilił z tego proadnice a koła napedzja silniki elektryczne i auto lata tak samo szybkojak V6

                      Komentarz

                      • Purchawa
                        Admin
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 8007

                        #12
                        Ale w F1 bylo juz 1,5 turbo. Moce podchodzily pod 1500KM. :szeroki_usmiech
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz

                        • Bonus
                          Ambiente
                          • 2005
                          • 249

                          #13
                          Zamieszczone przez Purchawa
                          Ale w F1 bylo juz 1,5 turbo. Moce podchodzily pod 1500KM. :szeroki_usmiech
                          i trwałośc 1 wyscigu (?)
                          owszem było, też moc przy końcu skali i wciaż trwałosc z technologi tłuku posuwistego z góra z przed 100 lat, z obrotów 19000/min mają 700KM obecnie i 350km/m a troche wczesneij dało sie uzyskać 370,
                          a wykorzystują przy przyśpieszaniiach zakresach obrotów od 17-19000 włąsnie, do tego sport wykorzaysatnie wysokich technologi (ale tylko materiałoznawstwa nowoczesnych materiałów) i to na krótkich dystansach [ilośc wyścigów]?300km wyścigów zwymiana silników wyścigów, nie będzie dostepne, czy licznego odbiorcy co bedzie w rozsądnych cenach dla człowieka za wiele lat,

                          Zamieszczone przez soszek81
                          A w NASCAR od wieków V8 Big Block 7,2l i marne 700-900KM mocy
                          Z tym że kręcą je mniej a moment i tak jak w TIRze.

                          W efekcie wolałbym się przejechać jakąś Corvette
                          miernota i seryjniak, w le mans i seryjnie około 18 lat temlu dawno temu w porsche boxster było 3.0L i 700 KM i 700 (?) Nm, a co do corvetty to na autobanie spala 9L/100 km/130km/h benzyny (odłaczane cylindry)

                          Komentarz

                          • Skfarek
                            RS
                            • 2010
                            • 4795
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            Bonus, a obecne silniki w f1 to ile wg Ciebie wytrzymują, dwa sezony :P ? Sorki starałem się dalej przeczytać to co napisałeś ale nie jestem w stanie
                            Nie problem osiągnąć wysoką moc przy doładowaniu, a silniki nascarowe to wolnossaki i to na gaźniku :!:
                            Mały cytat dla Ciebie z wiki:
                            "Porsche Boxster – roadster z centralnie umieszczonym silnikiem zbudowany przez firmę motoryzacyjną Porsche. Pierwsza generacja Boxstera (986) została wprowadzona pod koniec 1996 roku jako rocznik 1997."

                            a 18 lat temu to 1992 rok był, więc chyba chodziło ci o Porsche 968 :wink:
                            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                            Komentarz

                            Pracuję...