przekręć kluczyk w stacyjce i otwórz centralny, powinno zabanglać.
nowe modele skody
Zwiń
X
-
ja widziałem w gazecie auto świat ma wejśc felicja pomiedzy fabie a octavie felicja ma miec rozmiary octavi octavia ma pyć na płycie golfa 6 ma być nowy suv a takze mała skoda joyster która ma rywalizować z fiatem pandą
[ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:41 ]
zaraz zapodam foty jakość kiepska bo robione cyfrówka z gazety
[ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:43 ]
[ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:46 ]
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
o to to to to marzy mi sie SUV wielkosci X5 z 3.0 V6 TDi za 100K mniej niz X5.
W sumie to by mialo sens. Jak ostatnio sie rozmarzylem na temat Superba Scout to kolega Thundi napisal, ze to nie jest zgodne ze strategia Skody i Superb ma byc typowa limuzyna. Zatem taki Suv moglby byc logicznym rozwinieciem.
Ta Felicia wyglada bardzo sensownie a Octavka tez niczego sobie. Bardzo sie ciesze, bo wszystko wskazuje na to, ze wkoncu Skoda przestanie byc 'burakowozem' w mniemaniu mas - choc juz ostatnio bardzo sie poprawilo za sprawa liftingow Octy i Superba.
Tak czy siak ja jestem fanem marki nie z musu a z rozsadku tudzież wyboru i bardzo mnie takie wiesci ciesza.
Komentarz
-
-
ja to jestem ciekaw skad ci z Auto ŚWIATA mają takie wiadomości skoro na SkodaPR Portal ( http://prportal.skoda-auto.pl/pl/auth.html ) nic nie ma na ten temat
Komentarz
-
-
skodovkaand, Zabawa Photoshopem z istniejących samochodów . k.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Tomasz_WS, ma wejść coś bardziej gołego od Minta na bazie O2 przed liftem
bardzozlymisio, nie napalaj sie kolego, bo zgodnie ze strategią Skody mają być nieco gorzej wyposazone(tak jak na innych rynkach) a za to tańsze- koncernowi zalezy na zwiększeniu sprzedaży
jest to info uzyskane w SAPprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
no miejmy nadzieje ze zadne Cjiny jej nie przejmą a swoja droga była ostatnio jakas afera ze szef koncernu volswagen miał zale ze superb odbiera klijentów passatowi bo jest wiekszy tak samo dobrze wykonany a duzo tanszy ale moze to tylko ploty :szeroki_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adi747no miejmy nadzieje ze zadne Cjiny jej nie przejmą a swoja droga była ostatnio jakas afera ze szef koncernu volswagen miał zale ze superb odbiera klijentów passatowi bo jest wiekszy tak samo dobrze wykonany a duzo tanszy ale moze to tylko ploty
IMHO folkswagen ma od dawna chrapke na wejscie, a w zasadzie wbicie sie do tzw. wielkiej trojki. Poniewaz widzi, ze w starzejacej sie Europie, gdzie ludnosc starej 15 jest przyzwyczajona do wozenia d... w luksusowych wnetrzach, ciepelku i podkreslania swojego statusu - kasa jest w markac PREMIUM. moim zdaniem chopcy z VW planuja przeniesc VW do segmentu BMW/AUDI/MERC a skoda zastapic auto dla ludu.
Nakrecaja sprzedaz Skody jak sie da - bo tak naprawde z tego co napisal adi747, ze slow szefa zwykly czlowiek slyszy: Superb jest ekstra wykonany, wygodny, duzy i tani. A to jest sprytnie przemyslana strategia - przyciagnac uwage. Malo tego od razu widac do kogo skierowana jest cala kampania - doludzi, ktorych stac na srednie auto, z klasy sredniej, tych ktorzy maja ograniczony budzet i najwazniejszym elenemtem decyzji zakupowej jest nic innego jak cena.
Fakt pozostaje faktem, ze niemcy popracowali solidnie nad Skodovka, ale mozemy sie spodziewac, ze w srednim okresie Skoda bedzie stosowac rózne chwyty, zeby podniesc ceny - moze nie wprost, ale kazdy detal - (jak np. zintegrowane swiatla (jak cos nie tegesc to musisz kupic cala 'zintegrowana' lampe) bedzie drozszy, przy rownoczesnym zwiekszeniu sprzedazy. A takze mozliwe, ze bedzie rozszezac game produktow, a VW bedzie promowany jako auto luksusowe. A ze sie da wejsc w miare szybko i sprawnie do klasy premium pokazuje pieknie przyklad Audi.
Co dla nas to oznacza? Skoda przestanie byc najtanszym, solidnym i rzetelnym samochodzem (patrz TOUR) a bedzie autem na ktore nie wszystkich stac i ludzie o niej marza ale marzeniami mozliwymy do realizacji.
Sory za ten elaborat, ale poczulem jakas taka potrzebe podzielenia sie z Wami.
Podkreslam, ze to moja wlasna autorska opinia - i jesli ktos ma inna to gratuluje i chetnie podyskutuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisioIMHO folkswagen ma od dawna chrapke na wejscie, a w zasadzie wbicie sie do tzw. wielkiej trojki. Poniewaz widzi, ze w starzejacej sie Europie, gdzie ludnosc starej 15 jest przyzwyczajona do wozenia d... w luksusowych wnetrzach, ciepelku i podkreslania swojego statusu - kasa jest w markac PREMIUM. moim zdaniem chopcy z VW planuja przeniesc VW do segmentu BMW/AUDI/MERC a skoda zastapic auto dla ludu.
Z Audi jest kolejna niespodzianka - marka dla Polaków luksusowa, cały czas w Europie i na świecie nie jest stawiana na równi z Mercedesem, a cały czas niżej. W USA Audi w ogóle ma problemy z przebiciem się. Z Amerykańskimi samochodami w ogóle ciężko mu nawiązać jakąkolwiek walkę rynkową.
To my - Polacy - żyjemy w micie VW, a to zwykłe, najzwyklejsze samochody, z luksusem i segmentem premium nie mające nic do czynienia.
Zamieszczone przez bardzozlymisioCo dla nas to oznacza? Skoda przestanie byc najtanszym, solidnym i rzetelnym samochodem (patrz TOUR) a bedzie autem na ktore nie wszystkich stac i ludzie o niej marzą ale marzeniami możliwymi do realizacji.
Podam przykład - Citroena C4 kolega kupił za 70 tysi z nawi itp. z tymi opcjami zarówno Tour jak i zwykła octavia sięgają ponad 80 dochodząc do 90 tysi.
W Polsce Skoda uznawana jest za tańszego niezawodnego VW więc zaczęła się cenić. Golfa można kupić taniej niż Octavię. Za cenę nowej Octavii mozna kupić fajne Exeo - które jest przecież dawnym A4 i to poprawionym.
W Polsce SKoda przestała być tania marką ... i to kilka lat temu.
Musimy pamiętać o tym, że każdy koncern i każda marka projektuje swoją politykę marketingową i cenową w zależności od Rynku. W Finalndii passaty "dają za darmo" bo i tak ich nikt nie chce brać. Fin weźmie prędzej A4 / A6 bądź Octavię Scout (tam bardzo popularne) lub C5. Polak kupi Octavie i da sie pokroić za Passata bądź A6. Amerykanin nie kupi nic co ma mniejszy silnik niż 4l i i tak zerka w kierunku silników HEMI i aut GMC. Na wyspach (UK/Irlandia) normalne jest to, że jeździ się Fordem, bądź Oplem, a Skoda i VW to sprawa marginalna.
Francuzi tak jak i Niemcy swoje chwalą. i tak ceny są ustawiane. Np. w Danii praktycznie nie ma innych aut jak Full Opcja - bo innych nikt nie kupi - dla nich to i tak 2-3 pensje.
Polski rynek jest specyficzny. Np. w Koncernie PSA marką Premium jest… Citroen. A W Polsce droższym i lepiej sprzedającym się autem jest Peugeot. Citroen musi schodzić z cen, żeby się przebić, czego na zachodzie robić kompletnie nie musi. Ostatnio specjalnie na potrzeby rynku Polskiego Citroen wynalazła na nowo ręczną klimę, żeby jeszcze zejść z cen. Tego „gadżetu od lat nie ma w innych Citroenach na innych rynkach.
Patrząc na koncerny musimy spojrzeć szerzej i nie brać polskich lokalnych upodobań za jakieś standardowe podejście, bo tak nie jest.©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
:arrow: zdjęcia
Komentarz
-
-
faj3r, czesciowo sie zadzam a czesciowo nie. Po pierwsze powinnismy pominac temat USA, bo jest to odlegly rynek i do tego bardzo specyficzny. choc za sprawa kryzysu zaczal sie nieco normalizowac w rozumieniu kryteriow europejskich, podkreslam NIECO.
ponadto:
Zamieszczone przez faj3rVW juz próbował wejść do Premium - Phnomem i jak to się skończyło wszyscy wiemy. \Poza tym VW AG już raczej wyrosło z prób pakowania 2 marek do jednego segmentu – za drogie to i mało zyskowne.
Zamieszczone przez faj3rPo drugie musimy (my - Polacy) spojrzeć na auta tak jak patrzą na nie europejczycy a nie Polacy i Niemcy. W Polsce słowo Passat dla wielu jest uosobieniem pragnień, wypasu i luksusu. W Niemczech zwykłego porządnego samochodu. W Sakndynawii i FInlandii jest... obelgą.
Kolejny punkt to Francja - francuzi nie maja aut w klasie premium :wink: (byc moze im sie wydaje ze maja ale nie maja) - pokaz mi auto francuskie za ponad $100k (oprocz Renault Magnum :diabelski_usmiech ). A niemieckich - wliczajac w to Audi i nawet VW jest sporo.
Teraz zaby reanimuja nerwowo Safrane i wprowadzaja cos nowego do Peugeota. IMHO w klasie premium Francja jest z zadyszka pare kilometrow za peletonem BMW/AUDI/MERC.
Wydaje mi sie, ze dobrym znacznikiem rynku aut luksusowych jest Moskwa. W Moskwie (choc to moze tez wynikac z ich kompleksow) BMW/AUDI/MERC to sa luksusowe auta - a na ulicach widac Maybachy, Rollsy, Bentleye jak u nas 530d. Ruskich stac na luksusowe fury i moga wybrac - a co wybieraja miedzy innymi A8L, RS4, RS6, R, Q7 - wiec nie mow, ze nie Audi to premium. Spojrz ile audi moze kosztowac i porownaj z najbardziej wypasionym Francuzem jaki tylko ci sie zamarzy.
Co do pozycjonowania skody na rynku - pozyconowac mozna na rynku na ktorym sie istnieje a 'w nowej europie' skoda istnieje i to bardzo. A jak sie istnieje to mozna sie przemieszczac w gore - to tylko pomoze zdobyc inne rynki - to jest elementarz marketingu. Zatem skoda bedzie isc do gory, prawdopodobnie popychajac VW do gory sila rozpedu, ktory i tak sam bedzie wdrapywal sie do gory.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisioIMHO folkswagen ma od dawna chrapke na wejscie, a w zasadzie wbicie sie do tzw. wielkiej trojki.
Mam tylko nadzieje, ze za pare lat nie okaze sie ze wlascicielem Skody zostali Chinczycy albo Tata.
Zamieszczone przez faj3rZ Audi jest kolejna niespodzianka - marka dla Polaków luksusowa, cały czas w Europie i na świecie nie jest stawiana na równi z Mercedesem, a cały czas niżej. W USA Audi w ogóle ma problemy z przebiciem się. Z Amerykańskimi samochodami w ogóle ciężko mu nawiązać jakąkolwiek walkę rynkową.
Zamieszczone przez faj3rTo my - Polacy - żyjemy w micie VW, a to zwykłe, najzwyklejsze samochody, z luksusem i segmentem premium nie mające nic do czynienia.
Zamieszczone przez faj3rGolfa można kupić taniej niż Octavię.
Zamieszczone przez faj3rVW juz próbował wejść do Premium - Phnomem i jak to się skończyło wszyscy wiemy. \Poza tym VW AG już raczej wyrosło z prób pakowania 2 marek do jednego segmentu – za drogie to i mało zyskowne. Jest Audi i niech tak zostanie.
Chiny są rynkiem bez historii, brak im tradycji moto i ciągnącego się za markami wizerunku i tam Phantom sprzedaje się nieźle
Zamieszczone przez bardzozlymisioTeraz zaby reanimuja nerwowo Safrane ...
Zamieszczone przez bardzozlymisioKolejny punkt to Francja
(...)
Co do pozycjonowania skody na rynku - pozyconowac mozna na rynku na ktorym sie istniejeMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothWe Francji akurat Skoda nie istnieje
Francja to byl osobny akapit - francuzy to ksenofoby i lubia tylko swoje fury, swoje wino, swoje zaby itepe. A ze skoda nie istnieje - jak grecy dadza dupy po calosci, Hiszpania sie nakryje nogami z wrazenia i dobije sie to czkawka calej uropie (dygresyjnie: mam nadzieje, ze wtedy 1EUR=1,5PLN, choc to dla naszej gospodarki nie za dobrze) a wtedy Europa zacznie oszczedzac i przesiada sie predziutko w Skody, Dacie i inne tego typu wynalazki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisioFrancja to byl osobny akapit
Jednak ... w pierwszej 50-ce modeli sprzedawanych we Francji nie ma żadnego modelu Skody.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
bardzozlymisio, wtedy nie będę miał za co :twisted:
Zamieszczone przez bardzozlymisiochyba, ze masz prychody z EUR - to wtedy byloby bolesne
Słabe euro położy w zasadzie cały nasz przemysł, a firmy które mają u nas fabryki wyniosą się od nas. Pozostanie nam tylko kulejące budownictwo i administracja.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisioA w niemczech w 50 jest Dacia?
Zresztą nie ma IMO sensu porównywać taniej Dacii ze sporo droższą Skodą, niezależnie od rynku.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
dobra dywagacje makroekonomiczne zostawmy.
Czekam na Suva Skody wilekosci ML/X5, wykonczonego jak Superb Platinium za PLN150k i jak mnie bedzie stac i dozyje szczesliwie to juz dzis moge Wam obiecac, ze sobie taki kupie. A jak ktos z OCP porposi mnie zebym go przewiozl wkolo bloku - to z radoscia zrobie mu te przyjemnosc nawet w zimie. Zatem 3majmy kciuki :P
[ Dodano: Wto 18 Maj, 10 15:45 ]
Zamieszczone przez MorgothDacia sprzedała w Niemczech w 2009 roku 83.496 szt. pojazdów, więc wcale nie tak mało
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Morgoth
Zamieszczone przez faj3rGolfa można kupić taniej niż Octavię.
tak naprawdę Golf VI to V po faceliftingu, fakt, ze dość gruntownym ale płyta została ta samaGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisiofaktem jest ze slyszalem z dacia kombi z dieslem byla najlepiej sprzedajacym sie przez jakis czas autem w Vaterlandzie
Zamieszczone przez Garrettak naprawdę Golf VI to V po faceliftingu, fakt, ze dość gruntownym ale płyta została ta sama
Have a look :arrow: http://www.autojaho.pl/2010/01/08/te...swietne-kombi/Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
Komentarz