nowe modele skody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ANDREO
    Classic
    • 2010
    • 18

    nowe modele skody

    przekręć kluczyk w stacyjce i otwórz centralny, powinno zabanglać.
    ANDRZEJ
  • bardzozlymisio
    Ambiente
    • 2008
    • 208

    #2
    nowe modele skody

    Widzieliscie w Motorze nowe modele skody jakie maja wejsc od 2013?
    Joy, Felicia, duzy SUV?

    Znalazlem line do zdjecia tego SUVa:


    Ktoś cos wiecej wie?

    Komentarz

    • adi747
      L&K
      • 2008
      • 1138

      #3
      ja widziałem w gazecie auto świat ma wejśc felicja pomiedzy fabie a octavie felicja ma miec rozmiary octavi octavia ma pyć na płycie golfa 6 ma być nowy suv a takze mała skoda joyster która ma rywalizować z fiatem pandą

      [ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:41 ]
      zaraz zapodam foty jakość kiepska bo robione cyfrówka z gazety

      [ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:43 ]


      [ Dodano: Nie 16 Maj, 10 16:46 ]
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
      JEST
      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
      octavia 2 2.0TDI BKD

      Komentarz

      • bardzozlymisio
        Ambiente
        • 2008
        • 208

        #4
        o to to to to marzy mi sie SUV wielkosci X5 z 3.0 V6 TDi za 100K mniej niz X5.

        W sumie to by mialo sens. Jak ostatnio sie rozmarzylem na temat Superba Scout to kolega Thundi napisal, ze to nie jest zgodne ze strategia Skody i Superb ma byc typowa limuzyna. Zatem taki Suv moglby byc logicznym rozwinieciem.

        Ta Felicia wyglada bardzo sensownie a Octavka tez niczego sobie. Bardzo sie ciesze, bo wszystko wskazuje na to, ze wkoncu Skoda przestanie byc 'burakowozem' w mniemaniu mas - choc juz ostatnio bardzo sie poprawilo za sprawa liftingow Octy i Superba.

        Tak czy siak ja jestem fanem marki nie z musu a z rozsadku tudzież wyboru i bardzo mnie takie wiesci ciesza.

        Komentarz

        • daneczek76
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3642
          • Toyota

          #5
          z tego co czytałem ma byc jeszcze VAN coś na płycie nowego sharana. ale pożyjemy zobaczymy.
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz

          • Tomasz_WS
            Ambiente
            • 2008
            • 170

            #6
            ciekawe czym zastąpią lukę po tourze na te 3 lata
            Focus II FL 1.6tdci

            Komentarz

            • skodovkaand
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2007
              • 245

              #7
              ja to jestem ciekaw skad ci z Auto ŚWIATA mają takie wiadomości skoro na SkodaPR Portal ( http://prportal.skoda-auto.pl/pl/auth.html ) nic nie ma na ten temat

              Komentarz

              • phoneman
                RS
                • 2008
                • 3374
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                skodovkaand, Zabawa Photoshopem z istniejących samochodów . k
                .

                Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #9
                  Tomasz_WS, ma wejść coś bardziej gołego od Minta na bazie O2 przed liftem

                  bardzozlymisio, nie napalaj sie kolego, bo zgodnie ze strategią Skody mają być nieco gorzej wyposazone(tak jak na innych rynkach) a za to tańsze- koncernowi zalezy na zwiększeniu sprzedaży
                  jest to info uzyskane w SAP
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz

                  • bardzozlymisio
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 208

                    #10
                    piotrek_gdy, od napalania to jestem daleki. Oczywiscie wszytskie te wieści trzeba dzielic przez co najmniej 4, ale tak czy owak cieszylbym sie rozwojem marki.

                    Mam tylko nadzieje, ze za pare lat nie okaze sie ze wlascicielem Skody zostali Chinczycy albo Tata.

                    Komentarz

                    • adi747
                      L&K
                      • 2008
                      • 1138

                      #11
                      no miejmy nadzieje ze zadne Cjiny jej nie przejmą a swoja droga była ostatnio jakas afera ze szef koncernu volswagen miał zale ze superb odbiera klijentów passatowi bo jest wiekszy tak samo dobrze wykonany a duzo tanszy ale moze to tylko ploty :szeroki_usmiech
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                      JEST
                      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                      octavia 2 2.0TDI BKD

                      Komentarz

                      • bardzozlymisio
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 208

                        #12
                        Zamieszczone przez adi747
                        no miejmy nadzieje ze zadne Cjiny jej nie przejmą a swoja droga była ostatnio jakas afera ze szef koncernu volswagen miał zale ze superb odbiera klijentów passatowi bo jest wiekszy tak samo dobrze wykonany a duzo tanszy ale moze to tylko ploty
                        nie dajmy sie robic w balona. szef koncernu jest wkru...iony, ze superb jest lepszy i tanszy od passata - tez to slyszalem, i sadze ze mogl tak powiedziec. He he he - a on sie nagle obudzil z reka w nocniku, ze mu rosnie konkurencja wewnetrzna. Panowie - to wielki, megastyczny i umiarkowanie sprytny BLEF. Szef koncerny, ktory publicznie by powiedzial przekladajac na jezyk ludzki: 'o k...wa tym superbem to sobie strzelilismy chyba samoboja, ojojoj jak to sie moglo stac' - przestalby byc szefem koncernu zanim skonczylby to mowic.

                        IMHO folkswagen ma od dawna chrapke na wejscie, a w zasadzie wbicie sie do tzw. wielkiej trojki. Poniewaz widzi, ze w starzejacej sie Europie, gdzie ludnosc starej 15 jest przyzwyczajona do wozenia d... w luksusowych wnetrzach, ciepelku i podkreslania swojego statusu - kasa jest w markac PREMIUM. moim zdaniem chopcy z VW planuja przeniesc VW do segmentu BMW/AUDI/MERC a skoda zastapic auto dla ludu.

                        Nakrecaja sprzedaz Skody jak sie da - bo tak naprawde z tego co napisal adi747, ze slow szefa zwykly czlowiek slyszy: Superb jest ekstra wykonany, wygodny, duzy i tani. A to jest sprytnie przemyslana strategia - przyciagnac uwage. Malo tego od razu widac do kogo skierowana jest cala kampania - doludzi, ktorych stac na srednie auto, z klasy sredniej, tych ktorzy maja ograniczony budzet i najwazniejszym elenemtem decyzji zakupowej jest nic innego jak cena.

                        Fakt pozostaje faktem, ze niemcy popracowali solidnie nad Skodovka, ale mozemy sie spodziewac, ze w srednim okresie Skoda bedzie stosowac rózne chwyty, zeby podniesc ceny - moze nie wprost, ale kazdy detal - (jak np. zintegrowane swiatla (jak cos nie tegesc to musisz kupic cala 'zintegrowana' lampe) bedzie drozszy, przy rownoczesnym zwiekszeniu sprzedazy. A takze mozliwe, ze bedzie rozszezac game produktow, a VW bedzie promowany jako auto luksusowe. A ze sie da wejsc w miare szybko i sprawnie do klasy premium pokazuje pieknie przyklad Audi.

                        Co dla nas to oznacza? Skoda przestanie byc najtanszym, solidnym i rzetelnym samochodzem (patrz TOUR) a bedzie autem na ktore nie wszystkich stac i ludzie o niej marza ale marzeniami mozliwymy do realizacji.

                        Sory za ten elaborat, ale poczulem jakas taka potrzebe podzielenia sie z Wami.
                        Podkreslam, ze to moja wlasna autorska opinia - i jesli ktos ma inna to gratuluje i chetnie podyskutuje.

                        Komentarz

                        • faj3r
                          Rider
                          • 2008
                          • 290

                          #13
                          Zamieszczone przez bardzozlymisio
                          IMHO folkswagen ma od dawna chrapke na wejscie, a w zasadzie wbicie sie do tzw. wielkiej trojki. Poniewaz widzi, ze w starzejacej sie Europie, gdzie ludnosc starej 15 jest przyzwyczajona do wozenia d... w luksusowych wnetrzach, ciepelku i podkreslania swojego statusu - kasa jest w markac PREMIUM. moim zdaniem chopcy z VW planuja przeniesc VW do segmentu BMW/AUDI/MERC a skoda zastapic auto dla ludu.
                          po pierwsze, VW juz próbował wejść do Premium - Phnomem i jak to się skończyło wszyscy wiemy. \Poza tym VW AG już raczej wyrosło z prób pakowania 2 marek do jednego segmentu – za drogie to i mało zyskowne. Jest Audi i niech tak zostanie. Po drugie musimy (my - Polacy) spojrzeć na auta tak jak patrzą na nie europejczycy a nie Polacy i Niemcy. W Polsce słowo Passat dla wielu jest uosobieniem pragnień, wypasu i luksusu. W Niemczech zwykłego porządnego samochodu. W Sakndynawii i FInlandii jest... obelgą. Tam jak chcesz zasugerować Menagerowi, że ma zwijać manatki dajesz mu służbowego Passata. Na zachodzie znajomość języków obcych jest większa niż w Polsce i wiele osób nie chce jeździć "samochodem dla ludu" który powstał dla biednych robotników z Niemiec. Tam prestiż wyznaczają Mercedesy, Citroeny C5 (bardzo cenione) i Audi.
                          Z Audi jest kolejna niespodzianka - marka dla Polaków luksusowa, cały czas w Europie i na świecie nie jest stawiana na równi z Mercedesem, a cały czas niżej. W USA Audi w ogóle ma problemy z przebiciem się. Z Amerykańskimi samochodami w ogóle ciężko mu nawiązać jakąkolwiek walkę rynkową.
                          To my - Polacy - żyjemy w micie VW, a to zwykłe, najzwyklejsze samochody, z luksusem i segmentem premium nie mające nic do czynienia.

                          Zamieszczone przez bardzozlymisio
                          Co dla nas to oznacza? Skoda przestanie byc najtanszym, solidnym i rzetelnym samochodem (patrz TOUR) a bedzie autem na ktore nie wszystkich stac i ludzie o niej marzą ale marzeniami możliwymi do realizacji.
                          Skoda już dawno nie jest najtańszym autem. Mówię również o Octavii TOUR.
                          Podam przykład - Citroena C4 kolega kupił za 70 tysi z nawi itp. z tymi opcjami zarówno Tour jak i zwykła octavia sięgają ponad 80 dochodząc do 90 tysi.
                          W Polsce Skoda uznawana jest za tańszego niezawodnego VW więc zaczęła się cenić. Golfa można kupić taniej niż Octavię. Za cenę nowej Octavii mozna kupić fajne Exeo - które jest przecież dawnym A4 i to poprawionym.

                          W Polsce SKoda przestała być tania marką ... i to kilka lat temu.

                          Musimy pamiętać o tym, że każdy koncern i każda marka projektuje swoją politykę marketingową i cenową w zależności od Rynku. W Finalndii passaty "dają za darmo" bo i tak ich nikt nie chce brać. Fin weźmie prędzej A4 / A6 bądź Octavię Scout (tam bardzo popularne) lub C5. Polak kupi Octavie i da sie pokroić za Passata bądź A6. Amerykanin nie kupi nic co ma mniejszy silnik niż 4l i i tak zerka w kierunku silników HEMI i aut GMC. Na wyspach (UK/Irlandia) normalne jest to, że jeździ się Fordem, bądź Oplem, a Skoda i VW to sprawa marginalna.
                          Francuzi tak jak i Niemcy swoje chwalą. i tak ceny są ustawiane. Np. w Danii praktycznie nie ma innych aut jak Full Opcja - bo innych nikt nie kupi - dla nich to i tak 2-3 pensje.
                          Polski rynek jest specyficzny. Np. w Koncernie PSA marką Premium jest… Citroen. A W Polsce droższym i lepiej sprzedającym się autem jest Peugeot. Citroen musi schodzić z cen, żeby się przebić, czego na zachodzie robić kompletnie nie musi. Ostatnio specjalnie na potrzeby rynku Polskiego Citroen wynalazła na nowo ręczną klimę, żeby jeszcze zejść z cen. Tego „gadżetu od lat nie ma w innych Citroenach na innych rynkach.

                          Patrząc na koncerny musimy spojrzeć szerzej i nie brać polskich lokalnych upodobań za jakieś standardowe podejście, bo tak nie jest.
                          ©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
                          :arrow: zdjęcia

                          Komentarz

                          • bardzozlymisio
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 208

                            #14
                            faj3r, czesciowo sie zadzam a czesciowo nie. Po pierwsze powinnismy pominac temat USA, bo jest to odlegly rynek i do tego bardzo specyficzny. choc za sprawa kryzysu zaczal sie nieco normalizowac w rozumieniu kryteriow europejskich, podkreslam NIECO.
                            ponadto:
                            Zamieszczone przez faj3r
                            VW juz próbował wejść do Premium - Phnomem i jak to się skończyło wszyscy wiemy. \Poza tym VW AG już raczej wyrosło z prób pakowania 2 marek do jednego segmentu – za drogie to i mało zyskowne.
                            ja uwazam, że jest to super zykowne, bo w segmencie premium sa najwyzsze marze. Moim zdaniem marzeniem kazdego producenta jest posiadanie 2 marek w tym segmencie - bo na pewno korzysci skali znacznie przekrocza koszty.

                            Zamieszczone przez faj3r
                            Po drugie musimy (my - Polacy) spojrzeć na auta tak jak patrzą na nie europejczycy a nie Polacy i Niemcy. W Polsce słowo Passat dla wielu jest uosobieniem pragnień, wypasu i luksusu. W Niemczech zwykłego porządnego samochodu. W Sakndynawii i FInlandii jest... obelgą.
                            We wszystkich krajach rozwinietych Passat jest jak stare dzinsy - sa fajne i wygodne do prac domowych, ale na ulice troche wstyd w nich wyjsc. W Polsce przestal byc symbolem luksusu juz dawno temu. Wystarczy spojrzec na to ile sie ich sprzedaje i kradnie - tak duzo bo sa bardzo popularne.

                            Kolejny punkt to Francja - francuzi nie maja aut w klasie premium :wink: (byc moze im sie wydaje ze maja ale nie maja) - pokaz mi auto francuskie za ponad $100k (oprocz Renault Magnum :diabelski_usmiech ). A niemieckich - wliczajac w to Audi i nawet VW jest sporo.
                            Teraz zaby reanimuja nerwowo Safrane i wprowadzaja cos nowego do Peugeota. IMHO w klasie premium Francja jest z zadyszka pare kilometrow za peletonem BMW/AUDI/MERC.

                            Wydaje mi sie, ze dobrym znacznikiem rynku aut luksusowych jest Moskwa. W Moskwie (choc to moze tez wynikac z ich kompleksow) BMW/AUDI/MERC to sa luksusowe auta - a na ulicach widac Maybachy, Rollsy, Bentleye jak u nas 530d. Ruskich stac na luksusowe fury i moga wybrac - a co wybieraja miedzy innymi A8L, RS4, RS6, R, Q7 - wiec nie mow, ze nie Audi to premium. Spojrz ile audi moze kosztowac i porownaj z najbardziej wypasionym Francuzem jaki tylko ci sie zamarzy.

                            Co do pozycjonowania skody na rynku - pozyconowac mozna na rynku na ktorym sie istnieje a 'w nowej europie' skoda istnieje i to bardzo. A jak sie istnieje to mozna sie przemieszczac w gore - to tylko pomoze zdobyc inne rynki - to jest elementarz marketingu. Zatem skoda bedzie isc do gory, prawdopodobnie popychajac VW do gory sila rozpedu, ktory i tak sam bedzie wdrapywal sie do gory.

                            Komentarz

                            • Morgoth
                              L&K
                              • 2010
                              • 1116

                              #15
                              Zamieszczone przez bardzozlymisio
                              IMHO folkswagen ma od dawna chrapke na wejscie, a w zasadzie wbicie sie do tzw. wielkiej trojki.
                              Dla ścisłości, niedawno oficjalnie podali, że do 2018 chcą być numerem 1

                              Mam tylko nadzieje, ze za pare lat nie okaze sie ze wlascicielem Skody zostali Chinczycy albo Tata.
                              Nie będzie tak źle. Lada moment może zbankrutować Seat, więc Skoda zostanie tanią marką w koncernie.

                              Zamieszczone przez faj3r
                              Z Audi jest kolejna niespodzianka - marka dla Polaków luksusowa, cały czas w Europie i na świecie nie jest stawiana na równi z Mercedesem, a cały czas niżej. W USA Audi w ogóle ma problemy z przebiciem się. Z Amerykańskimi samochodami w ogóle ciężko mu nawiązać jakąkolwiek walkę rynkową.
                              Należy w tym miejscu przypomnieć ogromne problemy jakościowe Audi na rynku amerykańskim przed laty i bardzo nieudaną kampanię przywoływania aut do serwisów. Dla porównania obecna, nieco wątpliwej jakości, akcja Toyoty stawiana jest za wzór a stara kampania Audi jako przestrogę Te stereotypy o Audi trwają do dziś.

                              Zamieszczone przez faj3r
                              To my - Polacy - żyjemy w micie VW, a to zwykłe, najzwyklejsze samochody, z luksusem i segmentem premium nie mające nic do czynienia.
                              Dobrze prawisz.

                              Zamieszczone przez faj3r
                              Golfa można kupić taniej niż Octavię.
                              Też mnie to dziwiło, ale pamiętaj że Octa II bazuje na dość drogim podwoziu Audi A3 i Golfa V z wielowahaczowym tylnym zawieszeniem. Obecny Golf VI został wprowadzony między innymi dlatego, że Panzerwagen tracił (a raczej zbyt mało zarabiał) na sprzedaży Golfa V, tak więc uproszczono zawieszenie i jest tania belka.

                              Zamieszczone przez faj3r
                              VW juz próbował wejść do Premium - Phnomem i jak to się skończyło wszyscy wiemy. \Poza tym VW AG już raczej wyrosło z prób pakowania 2 marek do jednego segmentu – za drogie to i mało zyskowne. Jest Audi i niech tak zostanie.
                              Niekoniecznie. Jeśli przez kilka lat uda im się wykreować wizerunek Audi jako sportowego Premiuma (w stylu Acury, Infinity), a Panerwagena jako komfortowego Premiuma (w stylu Lexusa), to może, może.
                              Chiny są rynkiem bez historii, brak im tradycji moto i ciągnącego się za markami wizerunku i tam Phantom sprzedaje się nieźle

                              Zamieszczone przez bardzozlymisio
                              Teraz zaby reanimuja nerwowo Safrane ...
                              He he, najpierw wcisnęli starą limuzynę Koreańcom (Samsung) a teraz chcą od nich przejąć kilka rozwiązań z nowszej generacji i wskrzesić Safrana

                              Zamieszczone przez bardzozlymisio
                              Kolejny punkt to Francja
                              (...)
                              Co do pozycjonowania skody na rynku - pozyconowac mozna na rynku na ktorym sie istnieje
                              We Francji akurat Skoda nie istnieje :lol:
                              Morgoth

                              Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                              G.B.Show

                              Komentarz

                              • bardzozlymisio
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 208

                                #16
                                Zamieszczone przez Morgoth
                                We Francji akurat Skoda nie istnieje
                                nie cytuj wybiórczo

                                Francja to byl osobny akapit - francuzy to ksenofoby i lubia tylko swoje fury, swoje wino, swoje zaby itepe. A ze skoda nie istnieje - jak grecy dadza dupy po calosci, Hiszpania sie nakryje nogami z wrazenia i dobije sie to czkawka calej uropie (dygresyjnie: mam nadzieje, ze wtedy 1EUR=1,5PLN, choc to dla naszej gospodarki nie za dobrze) a wtedy Europa zacznie oszczedzac i przesiada sie predziutko w Skody, Dacie i inne tego typu wynalazki

                                Komentarz

                                • Morgoth
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1116

                                  #17
                                  Zamieszczone przez bardzozlymisio
                                  Francja to byl osobny akapit
                                  Na tym proponuję poprzestać 8)

                                  Jednak ... w pierwszej 50-ce modeli sprzedawanych we Francji nie ma żadnego modelu Skody.
                                  Morgoth

                                  Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                                  G.B.Show

                                  Komentarz

                                  • bardzozlymisio
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 208

                                    #18
                                    A w niemczech w 50 jest Dacia? Bo inna tania marka z F mi nie przychodzi do glowy

                                    Komentarz

                                    • AdamB
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 8033
                                      • Octavia IV (NX3)
                                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez bardzozlymisio
                                      dygresyjnie: mam nadzieje, ze wtedy 1EUR=1,5PLN
                                      Nie kracz, tfu tfu tfu.
                                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                      Komentarz

                                      • bardzozlymisio
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 208

                                        #20
                                        Zamieszczone przez AdamB
                                        Nie kracz, tfu tfu tfu.
                                        dlaczego? nie chciałbyś wymienic swojej octy na Superba Combi Platinium za PLN 65K?
                                        :diabelski_usmiech

                                        chyba, ze masz prychody z EUR - to wtedy byloby bolesne

                                        Komentarz

                                        • AdamB
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 8033
                                          • Octavia IV (NX3)
                                          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                          #21
                                          bardzozlymisio, wtedy nie będę miał za co :twisted:

                                          Zamieszczone przez bardzozlymisio
                                          chyba, ze masz prychody z EUR - to wtedy byloby bolesne
                                          Dokładnie.

                                          Słabe euro położy w zasadzie cały nasz przemysł, a firmy które mają u nas fabryki wyniosą się od nas. Pozostanie nam tylko kulejące budownictwo i administracja.
                                          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                          Komentarz

                                          • Morgoth
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1116

                                            #22
                                            Zamieszczone przez bardzozlymisio
                                            A w niemczech w 50 jest Dacia?
                                            Dacia sprzedała w Niemczech w 2009 roku 83.496 szt. pojazdów, więc wcale nie tak mało :lol:

                                            Zresztą nie ma IMO sensu porównywać taniej Dacii ze sporo droższą Skodą, niezależnie od rynku.
                                            Morgoth

                                            Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                                            G.B.Show

                                            Komentarz

                                            • bardzozlymisio
                                              Ambiente
                                              • 2008
                                              • 208

                                              #23
                                              dobra dywagacje makroekonomiczne zostawmy.
                                              Czekam na Suva Skody wilekosci ML/X5, wykonczonego jak Superb Platinium za PLN150k i jak mnie bedzie stac i dozyje szczesliwie to juz dzis moge Wam obiecac, ze sobie taki kupie. A jak ktos z OCP porposi mnie zebym go przewiozl wkolo bloku - to z radoscia zrobie mu te przyjemnosc nawet w zimie. Zatem 3majmy kciuki :P

                                              [ Dodano: Wto 18 Maj, 10 15:45 ]
                                              Zamieszczone przez Morgoth
                                              Dacia sprzedała w Niemczech w 2009 roku 83.496 szt. pojazdów, więc wcale nie tak mało
                                              faktem jest ze slyszalem z dacia kombi z dieslem byla najlepiej sprzedajacym sie przez jakis czas autem w Vaterlandzie

                                              Komentarz

                                              • Garret
                                                L&K
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 1196
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Morgoth

                                                Zamieszczone przez faj3r
                                                Golfa można kupić taniej niż Octavię.
                                                Też mnie to dziwiło, ale pamiętaj że Octa II bazuje na dość drogim podwoziu Audi A3 i Golfa V z wielowahaczowym tylnym zawieszeniem. Obecny Golf VI został wprowadzony między innymi dlatego, że Panzerwagen tracił (a raczej zbyt mało zarabiał) na sprzedaży Golfa V, tak więc uproszczono zawieszenie i jest tania belka.
                                                Pierwsze słyszę by w Golfie VI VW zastąpił układ wielowahaczowy belką skrętną;-)

                                                tak naprawdę Golf VI to V po faceliftingu, fakt, ze dość gruntownym ale płyta została ta sama
                                                Garret

                                                -----------
                                                Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                                Komentarz

                                                • Morgoth
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1116

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez bardzozlymisio
                                                  faktem jest ze slyszalem z dacia kombi z dieslem byla najlepiej sprzedajacym sie przez jakis czas autem w Vaterlandzie
                                                  To dzięki dopłatom za złomowanie, bo €2.500 "ulgi" przy cenie €10.000 przekonało wielu.

                                                  Zamieszczone przez Garret
                                                  tak naprawdę Golf VI to V po faceliftingu, fakt, ze dość gruntownym ale płyta została ta sama
                                                  Płyta tak, ale z tańszym tylnym zawieszeniem.
                                                  Have a look :arrow: http://www.autojaho.pl/2010/01/08/te...swietne-kombi/
                                                  Morgoth

                                                  Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                                                  G.B.Show

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...