przyczepka towarowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukaszz
    Ambiente
    • 2009
    • 167

    przyczepka towarowa

    Witam, stoję przed koniecznością zakupu przyczepki towarowej lekkiej jednoosiowej. Budżet kolo 4000 tyś zł, wymiary skrzyni ładunkowej długość w granicach 210/230 szerokość 125-130, burty 35-40 cm, zawieszenie resor + amortyzator. Przeglądając oferty to jest z czego wybierać, pełno podobnych przyczep ceny raczej zbliżone. Zastanawiam się nad przyczepą firmy: BODEX, WNP SUSKI lub Master-Tech. Neptun, niewiadów oraz boro raczej nie wchodzą w grę. Czy mieliście do czynienia z przyczepami z tymi firmami, albo możecie polecić jakąś inną firmę.
  • Octava4x4
    Ambiente
    • 2016
    • 120
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Jeszcze do rozmyślań dorzucę Ci to http://www.rydwan.eu/

    Komentarz

    • wesol
      Rider
      • 2008
      • 689

      #3
      Ja mam brenderupa chyba 120x205 ale sa i nieco wieksze. Jest na belce z drazkiem skretnym. Nie musi byc amortyzator. Wierz mi ze tez myslalem ze bede dokladal jakies amorki ale kompletnie nic nie trzeba. Idzie jak po sznurku. Niecraz zasuwalem dosc szybko z ladunkiem i nic nie podskakiwala.
      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

      Komentarz

      • okioki
        Rider
        • 2011
        • 360

        #4
        Polecam Wiolę , są bardzo mocne ,solidne dużo lepsze od brenderupów i tych paści z marketów gdzie dyfer jest z blachy łatwo pokrzywić .Wiola ma dyfer z Ażurowej grubej stali nie da się tego zakrzywić
        używam już ponad 10 lat
        Ostatnio edytowany przez okioki; 16666.

        Komentarz

        • utek
          Elegance
          • 2007
          • 867
          • Superb II combi (3T5)
          • APK 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Jeżeli mogę coś doradzić, a z przyczepkami jeżdżę sporo, to polecałbym jednak zakupić dwuosiową. Jazda z ładunkiem z dwu, a jedno osiową przyczepą, niebo a ziemia. Eksploatuję akurat Wiolę, ale budżet minimalnie większy. Mam również jednoosiową Rydwan z 2000 roku i różnica w jakości wykonania znaczna, na korzyść oczywiście Wioli.

          Komentarz

          • RABIN
            Rider
            • 2009
            • 450
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Również polecam wiole solidna przyczepka. Prywatnie ciągach wiole jednoosiowa (kilkanaście tys. Km juz zrobilem) służbowo dwuosiowa wiola z hamulcem najazdowym różnica jest ogromna następna jaka kupie to dwuoska z hamulcem. Wiola ma świetny serwis i części dostaniesz od ręki. Robili u mnie też naprawę po stluczce pełna profeska. Niewiadow mocno się sp..... Nie polecam.

            Komentarz

            • lukaszz
              Ambiente
              • 2009
              • 167

              #7
              Nie wiem czy z przyczepą neptun nie będę musiał się przeprosić. Dzwoniłem do kilku sprzedających którzy polecali przyczepy Wiola jako sprzet który jest prawdziwym wałem roboczym, lub alternatywę przyczepę neptun pro.

              Komentarz

              • RABIN
                Rider
                • 2009
                • 450
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                znam neptuna oferowanego w marketach obi wiekszego g.... nigdy nie ciągałem. Raz i nigdy więcej to jest zabawka a nie przyczepa.

                Komentarz

                • lukaszz
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 167

                  #9
                  Ja już jak by decyzję podjąłem wiola krakus,jedna oś, bez hamulca.

                  Komentarz

                  • oolsztyniak
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 6650
                    • Superb II combi (3T5)
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #10
                    Niedaleko Gdańska jest firma MER, która produkuje przyczepy


                    Zrobią Ci taką przyczepę jaką chcesz, wymiar, długość, szerokość, zawieszenie, wszystko pod Ciebie.

                    Robiłem u nich przyczepę do transportu quada, bardzo dobra jakość, dobrze wykonane i w sumie gość rozumie temat
                    Zadzwoń i zapytaj. Chyba, że sam dojazd do Gdańska to dla Ciebie zbyt daleko (nie wiem skąd jesteś). Ja gnałem 200 km w jedną stronę bo na prawdę warto.
                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                    Komentarz

                    • Bartass
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 136

                      #11
                      Ja mam towarowego neptuna jednoosiowego, bez hamulca. DMC 750, zmieniłem potem na 450.
                      Przejechałem z nią ok 130 000 km w 2 lata, wożac motocykle z Niemiec. Cena niska, ale coś za coś- są łożyska stożkowe i trzeba ich pilnować, koszt wymiany niski.
                      Jeżeli taka Ci wystarczy, to ok.
                      Jeżeli coś innego, to szukaj przyczepy na łożyskach normalnych.

                      Komentarz

                      • lukaszz
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 167

                        #12
                        Gdańsk daleko, mieszkam w Szwecji, a w Polsce zameldowany jestem w Warszawie. Dlatego myślę kupić gotową przyczepę markową u dilera w Warszawie. Można zamówić w całym kraju i przyślą dokumenty do rejestracji i można ją odebrać, ale to wymaga trochę czasu. A mam trochę pozostałych gratów do zabrania z Warszawy do Szwecji.
                        Zakup w Polsce bardziej opłaca się finansowo. Nie ma takiego wyboru jak w Polsce, w Polsce można przebierać w modelach, wyposażeniu.
                        Druga kwesta DMC prawie wszystkie mają 750 kg a mój samochód ma maks 650 kg, przyczepy 200cm długości skrzyni mają 650, 600 kg ale taka przyczepa jest dla mnie za krótka. Można kupić większą i zmienić na 650kg ale koszt jest spory bo przyczepa musi przejść przegląd techniczny i czeka się później na dokumenty z wydziału transportu.
                        Przykład przyczepa boro agro.
                        http://www.granngarden.se/Sortiment/...p/1167249_BASE
                        Ostatnio edytowany przez lukaszz; 6683.

                        Komentarz

                        • micrusec
                          Rider
                          • 2013
                          • 559

                          #13
                          Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
                          Niedaleko Gdańska jest firma MER, która produkuje przyczepy


                          Zrobią Ci taką przyczepę jaką chcesz, wymiar, długość, szerokość, zawieszenie, wszystko pod Ciebie.

                          Robiłem u nich przyczepę do transportu quada, bardzo dobra jakość, dobrze wykonane i w sumie gość rozumie temat
                          Zadzwoń i zapytaj. Chyba, że sam dojazd do Gdańska to dla Ciebie zbyt daleko (nie wiem skąd jesteś). Ja gnałem 200 km w jedną stronę bo na prawdę warto.
                          Jak to jest później albo na obecne standardy rejestrowane ? Bo SAM już się nie da zarejestrować, od dawna masz przyczepę tej firmy ?

                          Komentarz

                          • RABIN
                            Rider
                            • 2009
                            • 450
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Wiola dopasuje co dcm do samochodu oczywiście w dół.

                            Komentarz

                            Pracuję...