Przyznaje się bez bicia że machnąłem się. Miało być 100k rocznie, 8-10k miesięcznie.
Wytrzymałość ciężarówek vs osobówek
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez GS_Mati Zobacz wpisChłodnia w podwójnej i u Polaków, a jeszcze magnes to bańka pęka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samtech84 Zobacz wpisWójek ma w firmie renault magnum z przebiegiem 7mln km kupił go z niemieckiego ASO z takim przebiegiem według dokumentów jakieś symboliczne naprawy i części eksploatacyjne.Marcin
My ©koda is fantastic
Komentarz
-
-
https://moto.wp.pl/ta-fabia-przejech...8401449448065a
https://moto.wp.pl/przejechal-skoda-...8425509171841a
Jeśli osobówkę używać jak ciężarowy na trasie to jak widać nie kuca i sprzęgło bańkę wytrzymuje.
No i żeby nie było że tylko fabią sie da..
http://www.auto.cz/na-octavii-najel-...jednicka-92861Ostatnio edytowany przez kylo125; 5732.
Komentarz
-
-
Już gdzieś o tym pisałem. Kolega jeździ od nowości octavia IIFL 1.9 TDI BLS (tyle że DPF usunięty) 2010r. Na obecną chwilę ma przejechane ponad 700 tys.km. Oczywiście w między czasie zregenerował wtryski i turbinę, wymienił też wałek rozrządu (nie pamiętam dokładnie - naprawy te robił przy przebiegu coś chyba ok. 600 tys.km). Nadal tym autem gania i nie w głowie mu je sprzedawać. Wnętrze auta naprawdę wygląda bardzo dobrze, nawet fotel nie jest przetarty. Można śmiało zrobić mu ze 230 tys...bo na wiele więcej nie wygląda...
Można?...- można....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sosna1 Zobacz wpis
A wujek może jeszcze bajki pisze?Te 7mln km w magnumce to już prawie jak materiał na telenowelę dla TVP
Komentarz
-
-
Kilkanaście już pewnie z 12-15 lat temu polonez truck 1.9D mojego znajomego złamał się w Niemczech - dosłownie na pół - a miał wtedy ponad 600 kkm nakręcone. Gdyby miał napęd na przód to pewnie by nim przyjechał do PL ale musiała go laweta zabrać. Czasem wspominamy, że gdyby go tam zostawił to by miał kolegę "pochowanego" w Niemczech. Został później sprzedany na części ktoś ten motor nawet kupił za jakieś drobne wtedy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisMiałem transita takowego i przy minus 5 można było zapomnieć o odpaleniu system podgrzewania ma 50 lat chyba. Generalnie dobre auto ale blacha jest do kitu. A mój vw lt przy minus 26 odpala praktycznie od kopa.
No widzisz, a ten problemów nigdy nie miał, choć podgrzewanie odpala na bardzo krótko. Może to też kwestia pompy, bo różne występowały. To jest wersja z falującymi obrotami na jałowym
Komentarz
-
Komentarz