Pochwalę się i doradzę. Jakiś czas temu zamówiłem ojcu komplet opon. Przesyłka miała być gratisowa usługą "Pocztex - Ekspres 24". Niestety - przesyłka utknęła w Magazynie Centralnym na kilka dni i opony dostałem dopiero wtedy, gdy sprzedawca wysłał ponownie drugi zestaw gum. Wkurzony sytuacją naskrobałem do Poczty Polskiej reklamację nie licząc jednak na jakąkolwiek reakcję. A tu zdziwko: dziś na mojej poczcie e-mail wylądowała informacja o tym, że PP przeprasza, wypłaca odszkodowanie + zwrot kosztów przesyłki (za którą nota-bene nie płaciłem). Tata się ucieszy z kaski - tyle tylko że nie wiem czy z 37,65zł czy (37,65zł+25,10zł).
Reasumując: warto pisać reklamację do Poczty Polskiej jeśli nie działa tak, jak powinna.
Clipboard01.jpg
Reasumując: warto pisać reklamację do Poczty Polskiej jeśli nie działa tak, jak powinna.
Clipboard01.jpg
Komentarz