polecicie jaki mocowany nie do szyby? na kratki wentylacyjne?
Renault Clio II 1.9D
Zwiń
X
-
Renault Clio II 1.9D
Znajomy jest zainteresowany zakupem powyższego modelu. Samochód ma być w założeniu dla jego mamy, dlatego też silnik 1.9D 64KM w zupełności wystarczy.
Interesuję go ten konkretny model:
Jak dla mnie przód był raczej ruszony.
Generalnie chce go jutro jechać obejrzeć.
Przejrzałem wstępnie sieć pod kątem tego modelu i raczej ma dobre opinie, mało negatywów. Nie chce mi się jednak rejestrować na kolejnych forach i jakoś konkretniej grzebać, więc może tu ktoś mi skrobnie coś o tym samochodzie, na co zwrócić uwagę, gdzie rdzewieje, o ile rdzewieje, czy w zawieszeniu coś może stukać, jakieś testy przy zakupie?W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
-
-
jeżeli to jest ten sam silnik co w xsarze która wcześniej jeździłem, to naprawdę fajna jednostka. Ten co miałem miał chyba akurat 72KM i na miasto wystarczało, do 160 nawet to jakoś jechało, ale szybciej to już lipa :P
Spalanie na trasie 5l, lać gnojówkę(dosłownie :szeroki_usmiech )olej i jeździć ile wlezie :twisted: Raczej nie ma się co popsuć.
Z resztą samochodu może być już gorzej. Warto zwrócić uwagę za zawieszenie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
To nie ten sam silnik co w citroenach, silniki reno to inne jednostki, citroen dzielil silniki z peugotami.http://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
-
Jak dla mnie to ten konkretny model był bo przejściach widać to przy prawej lampie (pasażer) listwa dolna, prawa przy masce, oraz czerwona naklejka na lewym nadkolu i jej brak na prawym.
Co do km, to nie mam pojęcia ile to ma, samochód nie dla mnie to też nie bawię się w telefonowanie i wypytywanie - nie chce mi się. :diabelski_usmiech
Jak nie ten, to obejrzy się inne, ale tylko z silnikiem 1.2 16V lub 1.4 8V (podobno tylko te warto rozpatrywać), coś tam jeszcze w Szczecinie jest do obejrzenia.
Silnik to raczej nie ten co z PSA (tamten faktycznie był cacy).
Lecz skoro zainteresowany prosi mnie o podjechanie o obejrzenie samochodu to chętnie pomogę, jednak chciał bym coś o nim wiedzieć. Ale do tego białego jestem sceptycznie nastawiony.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
1,9 D reno to tez bardzo dobra jednostka, mialem meganke z silnikiem 1,9 dTi i nie moge zlego slowa powiedziec o ty silniku. Ten sam silnik (1,9 D) byl rowniez montowany w megankach i nie sprawial problemow.http://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
-
Ta biała to raczej nieporozumienie. Przód był ruszony, na przebieg nawet nie patrzyłem, w każdym razie na zdjęciu wygląda lepiej.
Trafiło się jednak inne Clio, już po FL z 2002r z 1.5DCI i tylko nieco droższe. Tylko, że nie wiem co to za silnik, słyszałem o nim mieszane opinie i nie wiem czy on w ogóle jest wart zachodu? Było jeszcze w jednym z komisów całkiem ciekawe Lupo 1.4, tyle że trochę jednak za małe no i nie diesel.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Udesky, jeżeli szukasz Clio to może lepiej poszukaj opinii na forum KRC.
Z mojego rozeznania to 1.9 D jest lepszy niż 1.5 DCi z przed 2004 r. jeżeli mówimy o bezawaryjności. Jeżeli zaś chodzi o kulturę pracy to 1.5 DCi jest oczywiście lepszy. Ale naprawdę więcej informacji znajdziesz na stronie www.krc.cn.pl.
Jako użytkownik (przez 11 lat, w sumie 250 kkm) dwóch Cliówek I i II popieram wybór samochodu. Z żalem rozstawałem się w lipcu ze swoją.
Komentarz
-
-
W wolnej chwili być może skorzystam ze wskazówki, tylko że rejestracji na różnych forach to ja mam już trochę dość.
Temat jest chwilowo zawieszony do poniedziałku.
A co jest jeszcze warte uwagi z takich samochód?
Budżet: 5000 - 8000zł. Diesel, najlepiej wolnossący.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Jeśli znajomego mama chce clio to dobry wybór , ale tylko 3.0 V6 :lol:
Nie no żartuje :P
Kupując sprawdzcie czy silnik się nie poci , zawias z przodu - sworzeń , drążki , końcówki drążków , tuleje wachaczy , luzy na kierownicy , kolumne kierownicy (czy nie stuka) luzy na kolumnie mcpherson'a , są to elementy które najszybciej się kończą.
Wystarczy wybita końcówa drążka i po przejechaniu 500 km masz do wymiany połowe zawieszenia - więc słuchaj czy nie stuka czy nie puka.
Druga sprawa - zazwyczaj białe w trzech drzwiach jest po firmie - TP takie miała i lyreco. Na pewno są jeszcze jakieś firmy , które używały clio , te na pewno brały je flotowo.
Jak już ma być clio to na pewno nie białe.
Co do dynamiki silnika to niestety Ci nie podpowiem - poprostu nie wiem jak on pracuje.
Silnik 1.2 podobno jest oszczędny , dynamiki niestety brak , IMO jeśli samochód ma jeździć po mieście to lepiej kupić 1.2 , trafiają się "sztuki" które mają LPG (jak można gazować 1.2?) no ale się trafiają - wtedy spalanie nie dość , że jest niskie to i tanie :lol:
Wybór oczywiście należy do Was :szeroki_usmiech
Gdybyś chciał jeszcze coś wiedzieć wal na PWByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
mam clio 1.5dci 2002 rok do sprzedania.
3 drzwi, klimatyzacja, 4 air bag, wspomaganie, el. szyby i lusterka, czarny kolor
samochód ma 150 tys km z książka.
jak coś to na pw wal to udziele wiecej informacjiNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA
USŁUGI TRANSPORTOWE
TEL: 531-33-55-77
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oolsztyniakDruga sprawa - zazwyczaj białe w trzech drzwiach jest po firmie - TP takie miała i lyreco. Na pewno są jeszcze jakieś firmy , które używały clio , te na pewno brały je flotowo.
Jak już ma być clio to na pewno nie białe.
Reszta warta uwagi, w okolicach Szczecina jest już w benzynie.
ArturTDI, poszło PW
Tylko kurna Siedlce to daleko.... dobre 12h jazdy w jedną stronę.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyBudżet: 5000 - 8000zł. Diesel, najlepiej wolnossący.
Zajrzałem na stronę KRC czy ktoś nie ma jakiegoś ogłoszenia od Klubowicza, ale niestety.
Natomiast tym, że samochód jest po firmie bym się nie zrażał, szczególnie jeżeli chodzi o 1.9. Miałem pofirmowe Clio I, przerobione na osobówkę z wersji ciężarowej (bez tylnych siedzeń) i nie narzekałem. Ważne aby stan techniczny był OK, i z samochodem nie było nic kombinowane, mam tu na myśli tanią i niefachową naprawę, ukrywanie historii auta.
Komentarz
-
Komentarz