Renault Clio II 1.9D

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bikej78
    Classic
    • 2009
    • 32

    Renault Clio II 1.9D

    polecicie jaki mocowany nie do szyby? na kratki wentylacyjne?
  • Udesky
    RS
    • 2007
    • 1692
    • Octavia I (1U2)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Renault Clio II 1.9D

    Znajomy jest zainteresowany zakupem powyższego modelu. Samochód ma być w założeniu dla jego mamy, dlatego też silnik 1.9D 64KM w zupełności wystarczy.
    Interesuję go ten konkretny model:

    Jak dla mnie przód był raczej ruszony.
    Generalnie chce go jutro jechać obejrzeć.
    Przejrzałem wstępnie sieć pod kątem tego modelu i raczej ma dobre opinie, mało negatywów. Nie chce mi się jednak rejestrować na kolejnych forach i jakoś konkretniej grzebać, więc może tu ktoś mi skrobnie coś o tym samochodzie, na co zwrócić uwagę, gdzie rdzewieje, o ile rdzewieje, czy w zawieszeniu coś może stukać, jakieś testy przy zakupie?
    W Polsce nie ma kryzysu.
    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Udesky, biały w 2 furtkach..hmmmm 90% po jakiejs firmie - wiec róznie moze miec nalatane km......
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        jeżeli to jest ten sam silnik co w xsarze która wcześniej jeździłem, to naprawdę fajna jednostka. Ten co miałem miał chyba akurat 72KM i na miasto wystarczało, do 160 nawet to jakoś jechało, ale szybciej to już lipa :P
        Spalanie na trasie 5l, lać gnojówkę(dosłownie :szeroki_usmiech )olej i jeździć ile wlezie :twisted: Raczej nie ma się co popsuć.
        Z resztą samochodu może być już gorzej. Warto zwrócić uwagę za zawieszenie :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • makog
          Rider
          • 2010
          • 345

          #5
          To nie ten sam silnik co w citroenach, silniki reno to inne jednostki, citroen dzielil silniki z peugotami.
          http://www.wimeb.markomp.net
          Już nie moja Skodzina
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

          Komentarz

          • Udesky
            RS
            • 2007
            • 1692
            • Octavia I (1U2)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Jak dla mnie to ten konkretny model był bo przejściach widać to przy prawej lampie (pasażer) listwa dolna, prawa przy masce, oraz czerwona naklejka na lewym nadkolu i jej brak na prawym.
            Co do km, to nie mam pojęcia ile to ma, samochód nie dla mnie to też nie bawię się w telefonowanie i wypytywanie - nie chce mi się. :diabelski_usmiech
            Jak nie ten, to obejrzy się inne, ale tylko z silnikiem 1.2 16V lub 1.4 8V (podobno tylko te warto rozpatrywać), coś tam jeszcze w Szczecinie jest do obejrzenia.
            Silnik to raczej nie ten co z PSA (tamten faktycznie był cacy).
            Lecz skoro zainteresowany prosi mnie o podjechanie o obejrzenie samochodu to chętnie pomogę, jednak chciał bym coś o nim wiedzieć. Ale do tego białego jestem sceptycznie nastawiony.
            W Polsce nie ma kryzysu.
            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

            Komentarz

            • makog
              Rider
              • 2010
              • 345

              #7
              1,9 D reno to tez bardzo dobra jednostka, mialem meganke z silnikiem 1,9 dTi i nie moge zlego slowa powiedziec o ty silniku. Ten sam silnik (1,9 D) byl rowniez montowany w megankach i nie sprawial problemow.
              http://www.wimeb.markomp.net
              Już nie moja Skodzina
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952

              Komentarz

              • pstryczek
                RS
                • 2009
                • 10778
                • Superb III (3V3)

                #8
                Lampy ma jakieś nieoryginalne, jakby po tuningu :lol:
                Marek

                Komentarz

                • Udesky
                  RS
                  • 2007
                  • 1692
                  • Octavia I (1U2)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Ta biała to raczej nieporozumienie. Przód był ruszony, na przebieg nawet nie patrzyłem, w każdym razie na zdjęciu wygląda lepiej.
                  Trafiło się jednak inne Clio, już po FL z 2002r z 1.5DCI i tylko nieco droższe. Tylko, że nie wiem co to za silnik, słyszałem o nim mieszane opinie i nie wiem czy on w ogóle jest wart zachodu? Było jeszcze w jednym z komisów całkiem ciekawe Lupo 1.4, tyle że trochę jednak za małe no i nie diesel.
                  W Polsce nie ma kryzysu.
                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                  Komentarz

                  • Pawel11
                    Drive
                    • 2010
                    • 99

                    #10
                    Udesky, jeżeli szukasz Clio to może lepiej poszukaj opinii na forum KRC.

                    Z mojego rozeznania to 1.9 D jest lepszy niż 1.5 DCi z przed 2004 r. jeżeli mówimy o bezawaryjności. Jeżeli zaś chodzi o kulturę pracy to 1.5 DCi jest oczywiście lepszy. Ale naprawdę więcej informacji znajdziesz na stronie www.krc.cn.pl.

                    Jako użytkownik (przez 11 lat, w sumie 250 kkm) dwóch Cliówek I i II popieram wybór samochodu. Z żalem rozstawałem się w lipcu ze swoją.

                    Komentarz

                    • Udesky
                      RS
                      • 2007
                      • 1692
                      • Octavia I (1U2)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      W wolnej chwili być może skorzystam ze wskazówki, tylko że rejestracji na różnych forach to ja mam już trochę dość.
                      Temat jest chwilowo zawieszony do poniedziałku.
                      A co jest jeszcze warte uwagi z takich samochód?
                      Budżet: 5000 - 8000zł. Diesel, najlepiej wolnossący.
                      W Polsce nie ma kryzysu.
                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                      Komentarz

                      • abstinent
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 4842
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12

                        Komentarz

                        • Udesky
                          RS
                          • 2007
                          • 1692
                          • Octavia I (1U2)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          Peugot 106 i Citroen Saxo odpada. O Xarze zapomniałem, aczkolwiek nie wiem czy nie jest za dużo.
                          Samochodem ma jeździć kobieta, dla której samochód pokroju Corsy lub Clio to już za dużo.
                          W Polsce nie ma kryzysu.
                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                          Komentarz

                          • oolsztyniak
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 6647
                            • Superb II combi (3T5)
                            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                            #14
                            Jeśli znajomego mama chce clio to dobry wybór , ale tylko 3.0 V6 :lol:

                            Nie no żartuje :P

                            Kupując sprawdzcie czy silnik się nie poci , zawias z przodu - sworzeń , drążki , końcówki drążków , tuleje wachaczy , luzy na kierownicy , kolumne kierownicy (czy nie stuka) luzy na kolumnie mcpherson'a , są to elementy które najszybciej się kończą.
                            Wystarczy wybita końcówa drążka i po przejechaniu 500 km masz do wymiany połowe zawieszenia - więc słuchaj czy nie stuka czy nie puka.
                            Druga sprawa - zazwyczaj białe w trzech drzwiach jest po firmie - TP takie miała i lyreco. Na pewno są jeszcze jakieś firmy , które używały clio , te na pewno brały je flotowo.
                            Jak już ma być clio to na pewno nie białe.
                            Co do dynamiki silnika to niestety Ci nie podpowiem - poprostu nie wiem jak on pracuje.
                            Silnik 1.2 podobno jest oszczędny , dynamiki niestety brak , IMO jeśli samochód ma jeździć po mieście to lepiej kupić 1.2 , trafiają się "sztuki" które mają LPG (jak można gazować 1.2?) no ale się trafiają - wtedy spalanie nie dość , że jest niskie to i tanie :lol:
                            Wybór oczywiście należy do Was :szeroki_usmiech
                            Gdybyś chciał jeszcze coś wiedzieć wal na PW
                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                            Komentarz

                            • ArturTDI
                              Rider
                              • 2008
                              • 469

                              #15
                              mam clio 1.5dci 2002 rok do sprzedania.

                              3 drzwi, klimatyzacja, 4 air bag, wspomaganie, el. szyby i lusterka, czarny kolor
                              samochód ma 150 tys km z książka.

                              jak coś to na pw wal to udziele wiecej informacji
                              Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                              DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                              USŁUGI TRANSPORTOWE

                              TEL: 531-33-55-77

                              Komentarz

                              • Udesky
                                RS
                                • 2007
                                • 1692
                                • Octavia I (1U2)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez oolsztyniak
                                Druga sprawa - zazwyczaj białe w trzech drzwiach jest po firmie - TP takie miała i lyreco. Na pewno są jeszcze jakieś firmy , które używały clio , te na pewno brały je flotowo.
                                Jak już ma być clio to na pewno nie białe.
                                Oba które oglądaliśmy były białe i 3D w dieslu.
                                Reszta warta uwagi, w okolicach Szczecina jest już w benzynie.
                                ArturTDI, poszło PW
                                Tylko kurna Siedlce to daleko.... dobre 12h jazdy w jedną stronę.
                                W Polsce nie ma kryzysu.
                                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                Komentarz

                                • Pawel11
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 99

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Udesky
                                  Budżet: 5000 - 8000zł. Diesel, najlepiej wolnossący.
                                  Wydaje mi się, że to trochę mało jak za Clio II z Dieselem, w dobrym stanie. Zwłaszcza jeżeli mówimy o Clio II po FL.

                                  Zajrzałem na stronę KRC czy ktoś nie ma jakiegoś ogłoszenia od Klubowicza, ale niestety.

                                  Natomiast tym, że samochód jest po firmie bym się nie zrażał, szczególnie jeżeli chodzi o 1.9. Miałem pofirmowe Clio I, przerobione na osobówkę z wersji ciężarowej (bez tylnych siedzeń) i nie narzekałem. Ważne aby stan techniczny był OK, i z samochodem nie było nic kombinowane, mam tu na myśli tanią i niefachową naprawę, ukrywanie historii auta.

                                  Komentarz

                                  • Udesky
                                    RS
                                    • 2007
                                    • 1692
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    To czy przed czy po FL jest nieistotne.
                                    Po firmowe, owszem są ok, sam mam takiego. Lecz po firmowe z dużej floty to już nie wiem czy ok.
                                    W Polsce nie ma kryzysu.
                                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                    Komentarz

                                    Pracuję...