Powiem tak. RS-a kupiłem tydzień temu. Na początku szukałem BMW e46 330i ale miałem problem znaleźć coś ciekawego. Potem przyszedł pomysł na Audi a3/4 2.0TFSI Quattro. I tutaj nawet nad chipem bym się nie zastanawiał, tylko od razu podjechał do Tomka z CTA. Niestety moja RS-ka odpycha się tylko przodem i się zastanawiam. Nie chciałbym się męczyć i siłować z samochodem o mocy 250KM i tylko przodem napędzanym. Na razie jest zima, więc mocy i tak jest wystarczająco. Co mnie zdziwiło na plus to, że Skoda jest bardziej elastyczna niż mój były Passat B5FL 1.9TDi zrobiony ze 130KM na 170KM. W planach chce zrobić najpierw przy 75000km duży przegląd z rozrządem i zastanawiam się nad jakimiś lepszymi hamulcami. Potem zobaczymy, może jakiś bardziej lajtowy chip.
Pozdrawiam
heh
jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec
heh
jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec
heh
jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec
Wiesz, inaczej jeżdżą niutki w benzynie a inaczej w dieslu. Co z tego, że tam miałem 360Nm jak tutaj 300Nm lepiej jedzie praktycznie w każdym zakresie prędkości obrotowej. Czy jest to samochód elastyczny? Myślę, że jak na 2.0 benzynę jest i trochę nie na miejscu jest porównywanie tego motoru do 4.0 diesla po chipie. To tak jakby porównać Twoje auto do Veyrona i zacytować kolegę "przecież to nie jedzie".
Pozdrawiam
ANt nawet porównując 211 która miała raptem 224 konie ale 610 NM w standardzie.
a co do benzyny 2,0 to w MB to 2.0 kompresor 192 konie.
6.5 do 100, 245 max, 400 NM
ANt nawet porównując 211 która miała raptem 224 konie ale 610 NM w standardzie.
a co do benzyny 2,0 to w MB to 2.0 kompresor 192 konie.
6.5 do 100, 245 max, 400 NM
Chyba wdarł Ci się gdzieś błąd. Żaden seryjny 2.0 kompresor 192 konie nie ma 6.5s do 100 nawet w c-klasie nie wspominając już o 400Nm momentu. Popraw mnie jak się mylę.
ANt nawet porównując 211 która miała raptem 224 konie ale 610 NM w standardzie.
a co do benzyny 2,0 to w MB to 2.0 kompresor 192 konie.
6.5 do 100, 245 max, 400 NM
Chyba wdarł Ci się gdzieś błąd. Żaden seryjny 2.0 kompresor 192 konie nie ma 6.5s do 100 nawet w c-klasie nie wspominając już o 400Nm momentu. Popraw mnie jak się mylę.
tez mi sie cos nie wydaje 4 cylindry i 400Nm przy 192 koniach? katalogowo mają coś ponad 7sec :roll:
Chyba wdarł Ci się gdzieś błąd. Żaden seryjny 2.0 kompresor 192 konie nie ma 6.5s do 100 nawet w c-klasie nie wspominając już o 400Nm momentu. Popraw mnie jak się mylę.
heh
jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec
4,8 do setki w S-klasie420CDI po sofcie? Chyba się trochę rozmarzyłeś
Jeśli dobrze pamiętam, to S63 AMG (około 450KM) realnie robi setkę w prawie 6s
A wartości Nmax w dyszlu wyglądają fajnie na papierze, gorzej jak ktoś poczyta jak działa skrzynia biegów, i czym się różnic skrzynia z benzyny od skrzyni w dyszlu
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
wiesz sam soft to nie był, turbiny z większa dawką na 0.8 bara a było 0.3.
Tam jest sporo pozmieniane.
S 63 AMG średnie lepiej juz iść w 65 aMG;d.
a co do kompresora.
Tam za slinikiem jest taki mały przełącznik:F.
On powoduje cuda bo zmienia pracę kompresora na efektywniejszą
Polecam przetestować.
[EDIT]
a co do skryzni bez problemowo wytrzyma bo po Vin-ie jest na 1400 Nm.
Samochód przyspiesza nieziemsko.
Musze kupić tylni emblemat S 420 CDI :F bo jest bez oznaczeń :F.
Polecam Mercedesa na samochód weekendowy taka w210 430 benzyna albo w211 e500.
Samochód wyglada jak kloc a lata aż miło.
wiesz sam soft to nie był, turbiny z większa dawką na 0.8 bara a było 0.3.
Tam jest sporo pozmieniane.
S 63 AMG średnie lepiej juz iść w 65 aMG;d.
a co do kompresora.
Tam za slinikiem jest taki mały przełącznik:F.
On powoduje cuda bo zmienia pracę kompresora na efektywniejszą
Polecam przetestować.
a co do skryzni bez problemowo wytrzyma bo po Vin-ie jest na 1400 Nm.
Samochód przyspiesza nieziemsko.
Musze kupić tylni emblemat S 420 CDI :F bo jest bez oznaczeń :F.
Polecam Mercedesa na samochód weekendowy taka w210 430 benzyna albo w211 e500.
Samochód wyglada jak kloc a lata aż miło.
naucz się edytować swoje posty a nie pisać jednego po drugim żeby dodać dwa zdania.
Komentarz