Mercedes mym bogiem jest - OT z wykresów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hajfong
    Classic
    • 2012
    • 4

    Mercedes mym bogiem jest - OT z wykresów

    Sądzimy że od groma jest już tematów o tym silniku :evil:

    zamykać, zamykać i do kosza
  • Ant
    Ambiente
    • 2010
    • 129

    #2
    Zamieszczone przez _tm_
    Zamieszczone przez Ant
    Wykres seryjnego 2.0TFSI, przebieg 70500km.
    Ładnie. To teraz czas na program
    Powiem tak. RS-a kupiłem tydzień temu. Na początku szukałem BMW e46 330i ale miałem problem znaleźć coś ciekawego. Potem przyszedł pomysł na Audi a3/4 2.0TFSI Quattro. I tutaj nawet nad chipem bym się nie zastanawiał, tylko od razu podjechał do Tomka z CTA. Niestety moja RS-ka odpycha się tylko przodem i się zastanawiam. Nie chciałbym się męczyć i siłować z samochodem o mocy 250KM i tylko przodem napędzanym. Na razie jest zima, więc mocy i tak jest wystarczająco. Co mnie zdziwiło na plus to, że Skoda jest bardziej elastyczna niż mój były Passat B5FL 1.9TDi zrobiony ze 130KM na 170KM. W planach chce zrobić najpierw przy 75000km duży przegląd z rozrządem i zastanawiam się nad jakimiś lepszymi hamulcami. Potem zobaczymy, może jakiś bardziej lajtowy chip.
    Pozdrawiam
    RS
    pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • Westowaty
      Drive
      • 2010
      • 55

      #3
      heh
      jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #4
        Zamieszczone przez Westowaty
        heh
        jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec
        przeciez to nie jedzie :P
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • Ant
          Ambiente
          • 2010
          • 129

          #5
          Zamieszczone przez Westowaty
          heh
          jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec

          Wiesz, inaczej jeżdżą niutki w benzynie a inaczej w dieslu. Co z tego, że tam miałem 360Nm jak tutaj 300Nm lepiej jedzie praktycznie w każdym zakresie prędkości obrotowej. Czy jest to samochód elastyczny? Myślę, że jak na 2.0 benzynę jest i trochę nie na miejscu jest porównywanie tego motoru do 4.0 diesla po chipie. To tak jakby porównać Twoje auto do Veyrona i zacytować kolegę "przecież to nie jedzie".
          Pozdrawiam
          RS
          pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz

          • Westowaty
            Drive
            • 2010
            • 55

            #6
            ANt nawet porównując 211 która miała raptem 224 konie ale 610 NM w standardzie.
            a co do benzyny 2,0 to w MB to 2.0 kompresor 192 konie.
            6.5 do 100, 245 max, 400 NM

            Komentarz

            • Ant
              Ambiente
              • 2010
              • 129

              #7
              Zamieszczone przez Westowaty
              ANt nawet porównując 211 która miała raptem 224 konie ale 610 NM w standardzie.
              a co do benzyny 2,0 to w MB to 2.0 kompresor 192 konie.
              6.5 do 100, 245 max, 400 NM
              Chyba wdarł Ci się gdzieś błąd. Żaden seryjny 2.0 kompresor 192 konie nie ma 6.5s do 100 nawet w c-klasie nie wspominając już o 400Nm momentu. Popraw mnie jak się mylę.
              RS
              pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez Ant
                Zamieszczone przez Westowaty
                ANt nawet porównując 211 która miała raptem 224 konie ale 610 NM w standardzie.
                a co do benzyny 2,0 to w MB to 2.0 kompresor 192 konie.
                6.5 do 100, 245 max, 400 NM
                Chyba wdarł Ci się gdzieś błąd. Żaden seryjny 2.0 kompresor 192 konie nie ma 6.5s do 100 nawet w c-klasie nie wspominając już o 400Nm momentu. Popraw mnie jak się mylę.
                tez mi sie cos nie wydaje 4 cylindry i 400Nm przy 192 koniach? katalogowo mają coś ponad 7sec :roll:
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • Skodio_
                  Rider
                  • 2008
                  • 324

                  #9
                  Zamieszczone przez Ant
                  Chyba wdarł Ci się gdzieś błąd. Żaden seryjny 2.0 kompresor 192 konie nie ma 6.5s do 100 nawet w c-klasie nie wspominając już o 400Nm momentu. Popraw mnie jak się mylę.
                  260Nm i 8,1 do 100

                  Komentarz

                  • Yarek
                    Elegance
                    • 2005
                    • 992

                    #10
                    Zamieszczone przez Westowaty
                    heh
                    jeżeli dla ciebie 300 Nm to elastyczny samochód :F to jest ciekaw co bys powiedział o mojej byłej w211 ktora miała 610 a o obecnej w221 która ma zrobionego chipa na 400 koni i 1000 nm przy spalaniu 12 litrów ropy i setce po 4.8 sec
                    4,8 do setki w S-klasie420CDI po sofcie? Chyba się trochę rozmarzyłeś
                    Jeśli dobrze pamiętam, to S63 AMG (około 450KM) realnie robi setkę w prawie 6s

                    A wartości Nmax w dyszlu wyglądają fajnie na papierze, gorzej jak ktoś poczyta jak działa skrzynia biegów, i czym się różnic skrzynia z benzyny od skrzyni w dyszlu
                    . pzdr Jarek
                    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7460
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Yarek
                      Jeśli dobrze pamiętam, to S63 AMG (około 450KM)
                      525 kuniuff
                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      • paweł2
                        L&K
                        • 2010
                        • 1405

                        #12
                        Nowy S500(4.7biturbo)435/700 4.8 do 100 zmierzone.
                        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                        Komentarz

                        • Yarek
                          Elegance
                          • 2005
                          • 992

                          #13
                          Zamieszczone przez Mihau
                          Zamieszczone przez Yarek
                          Jeśli dobrze pamiętam, to S63 AMG (około 450KM)
                          525 kuniuff
                          Miałem na myśli tego:
                          S 63 AMG
                          . pzdr Jarek
                          aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                          Komentarz

                          • Westowaty
                            Drive
                            • 2010
                            • 55

                            #14
                            wiesz sam soft to nie był, turbiny z większa dawką na 0.8 bara a było 0.3.
                            Tam jest sporo pozmieniane.
                            S 63 AMG średnie lepiej juz iść w 65 aMG;d.
                            a co do kompresora.
                            Tam za slinikiem jest taki mały przełącznik:F.
                            On powoduje cuda bo zmienia pracę kompresora na efektywniejszą
                            Polecam przetestować.

                            [EDIT]
                            a co do skryzni bez problemowo wytrzyma bo po Vin-ie jest na 1400 Nm.
                            Samochód przyspiesza nieziemsko.
                            Musze kupić tylni emblemat S 420 CDI :F bo jest bez oznaczeń :F.
                            Polecam Mercedesa na samochód weekendowy taka w210 430 benzyna albo w211 e500.
                            Samochód wyglada jak kloc a lata aż miło.

                            Komentarz

                            • misiekwaw
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7715
                              • Ford

                              #15
                              Zamieszczone przez Westowaty
                              wiesz sam soft to nie był, turbiny z większa dawką na 0.8 bara a było 0.3.
                              Tam jest sporo pozmieniane.
                              S 63 AMG średnie lepiej juz iść w 65 aMG;d.
                              a co do kompresora.
                              Tam za slinikiem jest taki mały przełącznik:F.
                              On powoduje cuda bo zmienia pracę kompresora na efektywniejszą
                              Polecam przetestować.
                              a co do skryzni bez problemowo wytrzyma bo po Vin-ie jest na 1400 Nm.
                              Samochód przyspiesza nieziemsko.
                              Musze kupić tylni emblemat S 420 CDI :F bo jest bez oznaczeń :F.
                              Polecam Mercedesa na samochód weekendowy taka w210 430 benzyna albo w211 e500.
                              Samochód wyglada jak kloc a lata aż miło.
                              naucz się edytować swoje posty a nie pisać jednego po drugim żeby dodać dwa zdania.

                              BTW: a świstak siedzi :lol:
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz

                              • gebek
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 1214

                                #16
                                Zamieszczone przez MisiekWAW
                                BTW: a świstak siedzi
                                :szeroki_usmiech i gra w PS3..Gran Tourismo 5 :szeroki_usmiech
                                Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                Nie synku...to diesel PD.

                                Honda...the power of dreams.
                                Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                Komentarz

                                Pracuję...