Nie mogę już podejść do auta ale sprawdzę to. Czy jeśli zewrę kabelek brązowy bądź też brązowo-czarny z masą to uzyskam efekt sterowania - klapa zamknięta/otwarta?
Jakie jest powiązanie centralnego zamka z tym zatrzaskiem?
No i pierwszy mały sukces. Mimo dobrego pierwszego wrażenia dopiero po pociągnięciu za kable w wiązce za lewą tylną lampą okazało się że dwa były totalnie zgnite. Trochę druciarstwa i już działa centralny zamek.
Może jeszcze dalej poszukam to znajdę przyczynę niedziałania wskaźnika zamknięcia drzwi.
Dzięki za wskazówki
[ Dodano: Pią 10 Cze, 11 21:40 ]
witam ponownie
A więc jak poprzednio pisałem pozostał mi problem oświetlenia bagażnika i związany z nim (najprawdopodobniej) brak powiadomienia o otwarciu drzwi.
Sprawdziłem dokładnie instalację el:
1. Zamek - przełącznik działa - miernik pokazuje przerwę przy zamknięciu i piszczy przy otwarciu (kabelki brązowy i czarno-brązowy przy kostce)
2. kostka w schowku za lampą z lewej strony sprawdzona - miernik wskazuje że jest połączenie między kabelkiem brązowo-czarnym we wtyczce do zamka oraz w kostce w schowku
3. kabel brązowy - jest połączenie między wtyczką zamka i wtyczce powyżej (od centralnego zamka).
i tu mi się ślad urywa. Skoro jest kontakt w kostce za lampą więc zakładam że dalej też.
Nie wiem co się dzieje z kabelkiem brązowym. Czy wychodzi on tylko z wtyczki zamka i wchodzi do wtyczki centralnego zamka. Gdzie go szukać dalej bo nie ma go w kostce za lampą.... Proszę o pomoc
[ Dodano: Sob 11 Cze, 11 22:06 ]
no i sprawa załatwiona.Jak się okazało problem jednak leżał w kablu brązowo-czarnym. Ale nie w klapie nie w kostkach lecz... kabel wychodzący z kostki w lewym schowku był przecięty w okolicy nadkola! przecięte były też kable wychodzące inną wiązką zasilające oświetlenie bagażnika. Czyli w sumie 3 kable czarno brązowe. Oprócz tego że były przecięte to były też ślicznie zaślepione gumowym przeźroczystym kondonem...
ciekawe skąd to się wzięło i kto wpadł na taki pomysł
Temat do zamknięcia
Jakie jest powiązanie centralnego zamka z tym zatrzaskiem?
No i pierwszy mały sukces. Mimo dobrego pierwszego wrażenia dopiero po pociągnięciu za kable w wiązce za lewą tylną lampą okazało się że dwa były totalnie zgnite. Trochę druciarstwa i już działa centralny zamek.
Może jeszcze dalej poszukam to znajdę przyczynę niedziałania wskaźnika zamknięcia drzwi.
Dzięki za wskazówki
[ Dodano: Pią 10 Cze, 11 21:40 ]
witam ponownie
A więc jak poprzednio pisałem pozostał mi problem oświetlenia bagażnika i związany z nim (najprawdopodobniej) brak powiadomienia o otwarciu drzwi.
Sprawdziłem dokładnie instalację el:
1. Zamek - przełącznik działa - miernik pokazuje przerwę przy zamknięciu i piszczy przy otwarciu (kabelki brązowy i czarno-brązowy przy kostce)
2. kostka w schowku za lampą z lewej strony sprawdzona - miernik wskazuje że jest połączenie między kabelkiem brązowo-czarnym we wtyczce do zamka oraz w kostce w schowku
3. kabel brązowy - jest połączenie między wtyczką zamka i wtyczce powyżej (od centralnego zamka).
i tu mi się ślad urywa. Skoro jest kontakt w kostce za lampą więc zakładam że dalej też.
Nie wiem co się dzieje z kabelkiem brązowym. Czy wychodzi on tylko z wtyczki zamka i wchodzi do wtyczki centralnego zamka. Gdzie go szukać dalej bo nie ma go w kostce za lampą.... Proszę o pomoc
[ Dodano: Sob 11 Cze, 11 22:06 ]
no i sprawa załatwiona.Jak się okazało problem jednak leżał w kablu brązowo-czarnym. Ale nie w klapie nie w kostkach lecz... kabel wychodzący z kostki w lewym schowku był przecięty w okolicy nadkola! przecięte były też kable wychodzące inną wiązką zasilające oświetlenie bagażnika. Czyli w sumie 3 kable czarno brązowe. Oprócz tego że były przecięte to były też ślicznie zaślepione gumowym przeźroczystym kondonem...
ciekawe skąd to się wzięło i kto wpadł na taki pomysł
Temat do zamknięcia
Komentarz