Skoda Fabia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Flame
    Elegance
    • 2010
    • 898

    #26
    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez bubutm
    To rzeczywiście :shock: niezły "zagadek techniczny"
    to jest częste przy mniejszych samochodach, też miałem yarisa z klimą, automatem i szybami na korbkę.
    (BTW jest na sprzedaż :lol: )
    Dokładnie u nas w domu też taki Yaris kiedyś był szyby na korbkę, a była klima, skóra na kierownicy i gałce. Auto było kupowane w salonie Toyoty w 2002, albo 2003.

    Teraz to już raczej nie ma takich "zakręconych" pakietów.
    ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

    ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

    ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

    Komentarz

    • sebasuperb
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1318

      #27
      Co do silnika 1.4MPI - stara sprawdzona czeska konstrukcja, silnik w miare prosty w budowie, nie sprawia większych problemów. Największa jego bolączka -? Falujące obroty biegu jałowego (czyszczenie i adaptacja przepustnicy pomaga + wymiana filtra powietrza) a z poważniejszych rzeczy to UPG - Uszczelka Pod Głowicą - charakterystyczny objaw UPG to olej (musztarda pod korkiem wlewu oleju, albo zaolejony zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej) - koszt operacji do 1200zł
      Ogólnie dobra ejdnostka, a jak z gazem - zapraszam tu do działu http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewforum.php?f=15

      Warto zwrócić uwagę na jednostkę 1.9SDI jeśli nie zależy Ci na osiągach. Typowo oszczędna, sprawdzona i nie do zdarcia jednostka napędowa. Wół roboczy jak kto woli mimo 64km daje rade nawet w kombiakach
      Powodzenia!
      [scroll:d01e0e5c3d]Zapraszamy na Spoty na Podkarpaciu :spin: [/scroll:d01e0e5c3d]

      Komentarz

      • andriu21tg
        L&K
        S_OCP Member
        • 2008
        • 1499

        #28
        Zamieszczone przez sebasuperb
        Co do silnika 1.4MPI - stara sprawdzona czeska konstrukcja, silnik w miare prosty w budowie, nie sprawia większych problemów. Największa jego bolączka -? Falujące obroty biegu jałowego (czyszczenie i adaptacja przepustnicy pomaga + wymiana filtra powietrza) a z poważniejszych rzeczy to UPG - Uszczelka Pod Głowicą - charakterystyczny objaw UPG to olej (musztarda pod korkiem wlewu oleju, albo zaolejony zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej)
        wyjołes mi to z ust...

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8033
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #29
          Zamieszczone przez sebasuperb
          Uszczelka Pod Głowicą - charakterystyczny objaw UPG to olej (musztarda pod korkiem wlewu oleju, albo zaolejony zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej) - koszt operacji do 1200zł
          Uszczelka pod głowicą standardowo leciała przy przebiegu około 80kkm-100kkm. Koszt u mnie to około 200zł robocizna+ parę złoty materiały.
          Ogólnie silnik bardzo przyjemny do jazdy, z tym że sprint do 100km/h trochę trwał. Miło wspominam to autko z tym silniczkiem.

          Z 2002 roku Fabia z klimatyzacją kupiona w salonie w Polsce to chyba rarytas jest.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • sebasuperb
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1318

            #30
            andriu21tg,
            AdamB, z kosztami roboty upg różnie wiadomo jak kto się ceni.
            Imo warto i tą jednostke i SDI
            [scroll:d01e0e5c3d]Zapraszamy na Spoty na Podkarpaciu :spin: [/scroll:d01e0e5c3d]

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8033
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #31
              Zamieszczone przez sebasuperb
              Imo warto i tą jednostke i SDI
              No dokładnie, SDI w zasadzie ma podobne osiągi ale trwałość nieporównywalnie większą i mniejsze spalanie.
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              Pracuję...