conan, mozna tez sprawdzic organoleptycznie - jesli masz dwie rece sprawne, to nalezy rozkrecic plastiki pod kierownica - aby to uczynic sciagasz listwy ozdobne lewa i prawa - zwyczajowo podwazajac sruobkretem.
Nastepnie wciskasz wlacznik swiatel do srodka i przekrecasz w lewo - odrygluja sie rygle, mozna go wyjac i wypiac.
Sciagasz oslone bezpiecznikow - tam tez jest jedna sruba, wyciagasz pianke ochronna.
Wykrecasz sruby - po jednej pod ozdobnymi listewkami, reszta od spodu - przydatna latarka. Jest ich chyba 5 sztuk o ile pamietam.
Pozniej latarka namierzasz niewielka puszke, tak 10 na 10 cm i gubosc 2 cm i w peaku 4cm wygladajaca tak jak na zalaczonych foto.
Zczytujesz nr z tego sterownika, podajesz na forum i reszte robie ja - tj analizuje :P
Nastepnie wciskasz wlacznik swiatel do srodka i przekrecasz w lewo - odrygluja sie rygle, mozna go wyjac i wypiac.
Sciagasz oslone bezpiecznikow - tam tez jest jedna sruba, wyciagasz pianke ochronna.
Wykrecasz sruby - po jednej pod ozdobnymi listewkami, reszta od spodu - przydatna latarka. Jest ich chyba 5 sztuk o ile pamietam.
Pozniej latarka namierzasz niewielka puszke, tak 10 na 10 cm i gubosc 2 cm i w peaku 4cm wygladajaca tak jak na zalaczonych foto.
Zczytujesz nr z tego sterownika, podajesz na forum i reszte robie ja - tj analizuje :P
Komentarz