MODEL: 2005, Elegance, Liftback, beż sahara
SILNIK: 2.0 BKD + program
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria, E-MFA Kufatec
UKŁAD NAPĘDOWY: DSG6 DQ250, seria
ZAWIESZENIE: pakiet na bezdroża +1" i twarde sprężyny
UKŁAD HAMULCOWY: był: tarcze MIKODA, klocki TRW, jest seryjny hebel od RS: 312 mm ATE PD przód + klocki ATE, 286 mm tył ATE + klocki ATE
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: wymienione podświetlenie wszystkiego na białe
CAR-AUDIO: AUDIENCE
INNE:
- CB Uniden 520XL + Triflex
- osłona pod silnikiem
MOC: 140KM/320Nm @ 178KM/374Nm by CompSport
TODO:
- grzane stołki
- elektrycznie składane lusterka
- webasto
- listwy w kolorze nadwozia
- przyciemnienie szyb z tyłu
- trochę śmocy, a jeśli będzie śmoc to hamulce z RS
Wszystko zależy od tego jak się bedzie użytkowała i czy będzie stwarzała problemy.
Przyszedł czas i na mnie aby się pochwalić, drogą kupna zanabyłem od Maicroft'a OII BKD DSG - czyli dokładnie tak jak szukałem. Jedynie nie kombi, ale też jest ok.
Wszystkie dotychczasowe mody auto zawdzięcza poprzedniemu właścicielowi, tak więc puki co nie miałem nic do roboty.
Program jest, auto całkiem fajnie się odpycha, dalsze podnoszenie mocy będzie możliwe tylko jeśli znajdzie się patent i fundusze na sprzęgła i program do DSG.
Od razu uprzedzam pytania, zarówno silnik jak i skrzynie wybrałem całkiem świadomie. Jestem leniwy i lubie automaty.
Zdjęcia tuż po glinkowaniu i woskowaniu w zaprzyjaźnionej firmie: http://www.autoperfekt.waw.pl, lakier został lekko odświeżony za rozsądne pieniądze.
Perfektserwis zapewnia oczywiście PerfektserwisMAN
ZDJĘCIA:
SILNIK: 2.0 BKD + program
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria, E-MFA Kufatec
UKŁAD NAPĘDOWY: DSG6 DQ250, seria
ZAWIESZENIE: pakiet na bezdroża +1" i twarde sprężyny
UKŁAD HAMULCOWY: był: tarcze MIKODA, klocki TRW, jest seryjny hebel od RS: 312 mm ATE PD przód + klocki ATE, 286 mm tył ATE + klocki ATE
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: wymienione podświetlenie wszystkiego na białe
CAR-AUDIO: AUDIENCE
INNE:
- CB Uniden 520XL + Triflex
- osłona pod silnikiem
MOC: 140KM/320Nm @ 178KM/374Nm by CompSport
TODO:
- grzane stołki
- elektrycznie składane lusterka
- webasto
- listwy w kolorze nadwozia
- przyciemnienie szyb z tyłu
- trochę śmocy, a jeśli będzie śmoc to hamulce z RS
Wszystko zależy od tego jak się bedzie użytkowała i czy będzie stwarzała problemy.
Przyszedł czas i na mnie aby się pochwalić, drogą kupna zanabyłem od Maicroft'a OII BKD DSG - czyli dokładnie tak jak szukałem. Jedynie nie kombi, ale też jest ok.
Wszystkie dotychczasowe mody auto zawdzięcza poprzedniemu właścicielowi, tak więc puki co nie miałem nic do roboty.
Program jest, auto całkiem fajnie się odpycha, dalsze podnoszenie mocy będzie możliwe tylko jeśli znajdzie się patent i fundusze na sprzęgła i program do DSG.
Od razu uprzedzam pytania, zarówno silnik jak i skrzynie wybrałem całkiem świadomie. Jestem leniwy i lubie automaty.
Zdjęcia tuż po glinkowaniu i woskowaniu w zaprzyjaźnionej firmie: http://www.autoperfekt.waw.pl, lakier został lekko odświeżony za rozsądne pieniądze.
Perfektserwis zapewnia oczywiście PerfektserwisMAN
ZDJĘCIA:
Komentarz