2.0 TDI!!!!!!!!!!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysztof74
    Drive
    • 2012
    • 50

    2.0 TDI!!!!!!!!!!!!

    Zamieszczone przez hotrain
    Zamieszczone przez martab99
    1.8 TSI+LPG, zakładam średnie spalanie 11l/100 km LPG: 1980 l x 3 pln/l= 5940 pln, x3 lata= 17820 pln
    moim zdaniem nie można zakładać takiego samego spalania Pb i LPG, LPG minimum 13l, ale mogę się mylić. Piszę na podstawie doświadczenia z P12, która żarła 11l benzyny a 14l gazu.
    Można założyć do 11 litrów LPG w 1.8TSI z Vialle LPDi. Chociaż nie wiem, przy jakim sposobie jazdy i w jakich warunkach - a ma to istotny wpływ na wyniki. Spalanie takie deklarował właściciel dokładnie takiej konfiguracji - O2 1.8TSI + LPDi.
  • BADYL
    RS
    • 2011
    • 2398
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    2.0 TDI!!!!!!!!!!!!

    znalazłem (tzn. żona znalazła ) artykuł odnosnie silnika 2.0 TDI http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Ws...wiadomosc.html

    zapoznajcie się z lekturą i drżyjcieeee
    nasze auta: MÓJ SMOCZEK

    Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

    Komentarz

    • lukasz3112
      RS
      • 2008
      • 3607

      #3
      BADYL, sprawdz ten link bo sie pusta strona otwiera...
      Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

      Komentarz

      • BADYL
        RS
        • 2011
        • 2398
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #5
        poprawione :roll:
        nasze auta: MÓJ SMOCZEK

        Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

        Komentarz

        • lukasz3112
          RS
          • 2008
          • 3607

          #6
          jak czytam w wiekszości te artykuły na wp czy onecie i w gazecie typu auto świat lub motor to ręce opadają...
          Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #7
            zawracanie dupy, każdy nowy diesel ma podobne zajawki, zobaczymy ile moj bkd pociągnie jak mu jeszcze dołoże do pieca kilka koników :diabelski_usmiech jeżeli dojezdzę do 250kkm to powiem że te silniki sa super, jeszcze tylko 115kkm
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #8
              piramida, z cala pewnoscia pozbyles sie jednej awarii. Seryjnej sowy. Ale to tylko osprzet
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • ooooo5o
                Ambiente
                • 2010
                • 163

                #9
                TU masz dokładnie to samo.

                + 1,9 TDI
                Szkoda
                SPRZEDAM KIESZEŃ POD RADIO NP. MELODY, BLUES DO 02

                Komentarz

                • micho_m
                  Rider
                  • 2011
                  • 528
                  • Octavia III (5E3)
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #10
                  Juz kilka razy slyszalem o sowie. Moze mi ktos wyjasnic o co chodzi
                  Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
                  www.nawmar.pl

                  Komentarz

                  • bradley
                    L&K
                    • 2008
                    • 1465

                    #11
                    micho_m, wsiadasz do samochodu, jedziesz i nagle zaczynasz nerwowo patrzec w lusterka w prawo w lewo gdzie jedzie karetka pogotowia zeby ja puscic. Ale nic nie jedzie...

                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz

                    • ooooo5o
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 163

                      #12
                      Skoda dba o klienta - dorzuca zwierzaka jako gratis
                      Szkoda
                      SPRZEDAM KIESZEŃ POD RADIO NP. MELODY, BLUES DO 02

                      Komentarz

                      • daneczek76
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 3642
                        • Toyota

                        #13
                        Ale panowie to św. prawda 1.9 jest trwalszy bardziej niezawodny i mniej palą, od 2.0 i tu nie ma co sie oszukiwać, fakt niektóre artykuły są po-prostu przesadzone, jak wiadomo po 2007 roku te silniki były juz dużo lepsze, tak jak i 2.0 8v też zły nie-był.
                        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #14
                          Najlepsze ze co jakis czas wlasnie pojawia sie taka akcja nagonki na te 2.0 TDI.

                          Wymienilem turbine, dwumase i jak sadze kolejne 130kkm przejedzie bez pierdniecia :lol:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • daneczek76
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 3642
                            • Toyota

                            #15
                            dokładnie a najbardziej to mnie śmieszą głupie komentarze do artykułu jak by inne silniki były idealne, a jak wiadomo księgowy zagląda różnym koncernom pod maskę i skutki są widoczne.
                            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                            Komentarz

                            • Ayu
                              RS
                              • 2009
                              • 4154

                              #16
                              No i strasznie złe muszą być te 2.0TDI, bo kto by produkował dobry silnik w kilku milionach egzemplarzy :diabelski_usmiech

                              Komentarz

                              • BADYL
                                RS
                                • 2011
                                • 2398
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #17
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Wymienilem turbine, dwumase i jak sadze kolejne 130kkm
                                jakie miałeś objawy? No i jaki koszt? U mnie 132 tysiaki na liczniku póki co wszystko ok ale lepiej wiedzieć jakie są obiawy
                                nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                                Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                                Komentarz

                                • Skfarek
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 4795
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                  #18
                                  Zamieszczone przez daneczek76
                                  jak by inne silniki były idealne
                                  Tia, dokładnie zwłaszcza takie rodzyny jak:
                                  1.8 115 km w nissanach (primera i almera) który olej żarł wiadrami
                                  1.9 dci w pierwszych lagunach II gdzie turbinki padały po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów
                                  2.0 TDCi w Mondeo MK3 - z super trwałymi wtryskami i kołami dwumasowymi oraz EGRem
                                  1.8 TDCi 100 i 115 w Focusie I - problemy jak wyżej plus do tego baranki gumowe od intercoolera
                                  Diesle w E klasie tej po w211 z cudownymi wtryskami
                                  1.4 diesel 68 km (HDI, TDCI) w którym w praktycznie każdym modelu ciekną uszczelniacze wtrysków

                                  dalej tak długo można :diabelski_usmiech
                                  Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                  6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                  Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #19
                                    Turbina miala sowe od dawna, przynajmniej z 70kkm, ostatnio sie nasilo to zregenerowalem w TurboTec z Jaworzna. 1600zl wg. oficjalnej stawki.

                                    Dwumasa wykonczona przez DSG co jest norma - niestety. Dzwonila na wolnych obrotach, bylo slychac pod autem metaliczne dzwonienie, nawet nie bylo charakterystycznego dudnienia przy przyspieszaniu z niskich obrotow. Cena hmm, myśle ze dobra jak za oryginal VW za ~2kpln. LUKi bez znaczkow VW zaczynaja sie u naszych forumowych kolegow od 1500zl
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Nexus6
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4847
                                      • Volkswagen

                                      #20
                                      Zamieszczone przez hotrain
                                      No i strasznie złe muszą być te 2.0TDI, bo kto by produkował dobry silnik w kilku milionach egzemplarzy
                                      wystarczy parafa księgowych :diabelski_usmiech
                                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                      Komentarz

                                      • BADYL
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 2398
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                        #21
                                        we wrześniu jadę na pierwszy (przeze mnie) przegląd do ASO gdzie wcześniej serwisowałem fabię Chłopaki podłączą pod kompa sprawdzą po nr VIN i się wtedy zobaczy co i jak faktycznie było :diabelski_usmiech

                                        do tego czasu w mysl słów piosenki...."....i niec się nie dzieje, a czasu coraz mniej, Ty mówisz na to co OLEWKA, sytuacja coraz gorsza robi się ze złej, a Ty mówisz na to co OLEWKA"!!!!! :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech
                                        nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                                        Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                                        Komentarz

                                        • sew1981
                                          RS
                                          S_OCP MemberModeratoRS
                                          • 2009
                                          • 10918
                                          • Fiat

                                          #22
                                          BADYL, po co czytasz badziewie? :wink:
                                          Lepiej dobrze wczytaj się w forum

                                          Komentarz

                                          • soszek81
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1245

                                            #23
                                            Zamieszczone przez Skfarek
                                            Zamieszczone przez daneczek76
                                            jak by inne silniki były idealne
                                            Tia, dokładnie zwłaszcza takie rodzyny jak:

                                            1.4 diesel 68 km (HDI, TDCI) w którym w praktycznie każdym modelu ciekną uszczelniacze wtrysków

                                            dalej tak długo można :diabelski_usmiech
                                            Znam 3 egzemplarze 1.4HDi z czego sam mam 1. Nalatane 170k km, rocznik 2003.
                                            Silnikowo to tam olej i filtry zmieniam.
                                            A i padła uszczelka pompy wody przy 80k km. Więc rozrząd i pompa wymienione. Akcja się nie powtórzyła. Ja uważam że to dobry silnik.
                                            Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                            Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                            Komentarz

                                            • Skfarek
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 4795
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                              #24
                                              soszek81, a ja praktycznie w każdej mi znanej i serwisowanej Fieście 1.4 TDCI (5 lat pracy w ASO Forda) z przebiegiem ok. 100 tys.km (czasami wcześniej) pamiętam akcję wymiany uszczelniaczy, może problem dotyczy bardziej Forda niż Puga?
                                              Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                              6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                              Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                              Komentarz

                                              Pracuję...