Zamieszczone przez hotrain
2.0 TDI!!!!!!!!!!!!
Zwiń
X
-
2.0 TDI!!!!!!!!!!!!
znalazłem (tzn. żona znalazła ) artykuł odnosnie silnika 2.0 TDI http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Ws...wiadomosc.html
zapoznajcie się z lekturą i drżyjcieeee
-
-
BADYL, sprawdz ten link bo sie pusta strona otwiera...Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
jak czytam w wiekszości te artykuły na wp czy onecie i w gazecie typu auto świat lub motor to ręce opadają...Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
zawracanie dupy, każdy nowy diesel ma podobne zajawki, zobaczymy ile moj bkd pociągnie jak mu jeszcze dołoże do pieca kilka koników :diabelski_usmiech jeżeli dojezdzę do 250kkm to powiem że te silniki sa super, jeszcze tylko 115kkmsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Juz kilka razy slyszalem o sowie. Moze mi ktos wyjasnic o co chodziBudowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
micho_m, wsiadasz do samochodu, jedziesz i nagle zaczynasz nerwowo patrzec w lusterka w prawo w lewo gdzie jedzie karetka pogotowia zeby ja puscic. Ale nic nie jedzie...
VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Ale panowie to św. prawda 1.9 jest trwalszy bardziej niezawodny i mniej palą, od 2.0 i tu nie ma co sie oszukiwać, fakt niektóre artykuły są po-prostu przesadzone, jak wiadomo po 2007 roku te silniki były juz dużo lepsze, tak jak i 2.0 8v też zły nie-był.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76jak by inne silniki były idealne
1.8 115 km w nissanach (primera i almera) który olej żarł wiadrami
1.9 dci w pierwszych lagunach II gdzie turbinki padały po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów
2.0 TDCi w Mondeo MK3 - z super trwałymi wtryskami i kołami dwumasowymi oraz EGRem
1.8 TDCi 100 i 115 w Focusie I - problemy jak wyżej plus do tego baranki gumowe od intercoolera
Diesle w E klasie tej po w211 z cudownymi wtryskami
1.4 diesel 68 km (HDI, TDCI) w którym w praktycznie każdym modelu ciekną uszczelniacze wtrysków
dalej tak długo można :diabelski_usmiechMoje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Turbina miala sowe od dawna, przynajmniej z 70kkm, ostatnio sie nasilo to zregenerowalem w TurboTec z Jaworzna. 1600zl wg. oficjalnej stawki.
Dwumasa wykonczona przez DSG co jest norma - niestety. Dzwonila na wolnych obrotach, bylo slychac pod autem metaliczne dzwonienie, nawet nie bylo charakterystycznego dudnienia przy przyspieszaniu z niskich obrotow. Cena hmm, myśle ze dobra jak za oryginal VW za ~2kpln. LUKi bez znaczkow VW zaczynaja sie u naszych forumowych kolegow od 1500zl
Komentarz
-
-
we wrześniu jadę na pierwszy (przeze mnie) przegląd do ASO gdzie wcześniej serwisowałem fabięChłopaki podłączą pod kompa sprawdzą po nr VIN i się wtedy zobaczy co i jak faktycznie było :diabelski_usmiech
do tego czasu w mysl słów piosenki...."....i niec się nie dzieje, a czasu coraz mniej, Ty mówisz na to co OLEWKA, sytuacja coraz gorsza robi się ze złej, a Ty mówisz na to co OLEWKA"!!!!! :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkfarekZamieszczone przez daneczek76jak by inne silniki były idealne
1.4 diesel 68 km (HDI, TDCI) w którym w praktycznie każdym modelu ciekną uszczelniacze wtrysków
dalej tak długo można :diabelski_usmiech
Silnikowo to tam olej i filtry zmieniam.
A i padła uszczelka pompy wody przy 80k km. Więc rozrząd i pompa wymienione. Akcja się nie powtórzyła. Ja uważam że to dobry silnik.
Komentarz
-
-
soszek81, a ja praktycznie w każdej mi znanej i serwisowanej Fieście 1.4 TDCI (5 lat pracy w ASO Forda) z przebiegiem ok. 100 tys.km (czasami wcześniej) pamiętam akcję wymiany uszczelniaczy, może problem dotyczy bardziej Forda niż Puga?Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
Komentarz