Kino domowe

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kura
    Classic
    • 2010
    • 16

Kino domowe

Na pewno masz BXE ?? Dzwieki ktore opisujesz to cos jakby auto mialo DPF-a wtedy jest basowy dzwiek przy rozgrzewaniu, auto szybko sie rozgrzewa, ma wyzsze obroty
  • waczu
    Ambiente
    • 2009
    • 121

Kino domowe

Jako że nie znam się to pytam Was Polećcie kino domowe 5.1 z blue-ray'em do 2000zł. Mi się takie podoba http://www.euro.com.pl/zestawy-kina-...b.bhtml#opinie
    Skoda Felicia GLXi 96r. LPG
    Opel Astra H Sport 1.6 2005r.
    SkodaFeliciaClubPolska

Komentarz

• zwolin
      Rider
      • 2010
      • 656

waczu, zależy Ci tylko na kinie, czy muzyki też chciałbyś posłuchać. Bo jak to drugie to zadowolony na bank nie będziesz.
      Lepiej zrobisz jak poszukasz używki amplitunera i normalnych glośników. Nie daj się tylko wkręcić na kolumny "znanej i cenionej angielskiej marki Prism" dodawane w Euro i innych takich do tanich zestawów Audio Klanu - Maranza, Yamahy itp.
      Generalnie, to pomyśl, czy nie lepiej wziąć na wstrzymanie i za jakis czas wystartować z większym budżetem. Za te pieniądze to wybór ogranicza się niestety do bardzo słabo grających urządzeń.
      Tak poglądowo, to coś takiego potraktowałbym jako minimum (takie przykładowe, bez wnikania w szczeguły):

Do tego jeszcze blu-ray.
      Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
      O II Tour Combi 1.6
      Mitsu Carisma 4G93 GDI

Komentarz

• sew1981
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2009
        • 10986
        • Fiat

zwolin, zgadzam się z Tobą. Moim zdaniem najlepszą opcją jest zbieranie dobrego zestawu nawet powoli , zaczynając od amplitunera i później dokupowania kolumn.
        Ja osobiście polecam yamahę, mam podstawową tą i daje radę (mam podobną , trochę niższy model):