sew 160 KM, lecielismy od 80 do tak do 190, ale przy tej predkosci byl juz daleko z tylu
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe - cd
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Dzisiaj dostał po dupsku Q7 3.0 tdi, świrował, skakał z pasa na pas aż go złapało czerwone, ja obok niego, gość luknął na moje przednie koło i się tylko uśmiechnął, start na zielonym i juz mu było mniej do śmiechu 8)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
powietrza w nim nie miales czy co ? ze sie tak usmiechnalJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwpowietrza w nim nie miales czy co ? ze sie tak usmiechnalsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaDzisiaj dostał po dupsku Q7 3.0 tdi, świrował, skakał z pasa na pas aż go złapało czerwone, ja obok niego, gość luknął na moje przednie koło i się tylko uśmiechnął, start na zielonym i juz mu było mniej do śmiechu 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez piramidaDzisiaj dostał po dupsku Q7 3.0 tdi, świrował, skakał z pasa na pas aż go złapało czerwone, ja obok niego, gość luknął na moje przednie koło i się tylko uśmiechnął, start na zielonym i juz mu było mniej do śmiechu 8)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FlameZamieszczone przez KrzyluDziś wywlokłem się na miasto zobaczyć czy są jeszcze jacyś fighterzy czy każdego przygniata cena paliwa w naszym państwie i żal każdego spalonego litra za 5.82 :|
Jako,że w końcu się uporałem z zacinającym turbo trzeba było przeczyścić zawory po zimie
Początkowo na Wojska Polskiego zauważyłem szybko przemieszczającego się CRX'a.Niestety nie podjął walki pewnie by mnie zorał ale cóż,zrezygnowany przemieszczałem się dalej mamrocząc pod nosem że jednak jest tak jak wyżej napisałem.Rzuciłem okiem we wsteczne lusterko zauważyłem szybko zbliżające się xenony,mówię łoooo jest jakiś zawodnik.Okazał się nim kierownik A6 C6 na Berlińskich rejestracjach,początkowo gość przesadził na skrzyżowaniu gdzie jest fotoradar w kierunku Głębokiego.Ja przepisowo minąłem maszt i rura,myślę może go dojdę a oddalał się mocno.Na kolejnych światłach przy Głębokim został kolo zblokowany przez maruderów.Długo się kierownik nie zastanawiał i kosił maruderów jak leci ja za nim :twisted:
Zaczynają się zakręty i koleś już tak mocno nie fisiuje ja mając na pokładzie Eibachy i znając dobrze te zakręty siedzę mu na ogonie i w takiej sklejce dojeżdżamy do Pilichowa(wieś w Zachodniopomorskim 8) )a tam światła 8) Berliner pierwszy ja za nim
Pali się czerwone światło,przyglądam się A6 a ze zderzaka wystają dwie rury,myślę co tam może siedzieć za motor,nie wiem sprawdzę później :wink: ,zobaczymy jak to będzie wyglądało ze startu.
ZIELONE!!Ogień raz!!!4200 na blacie!!
DWA!!ciągle blisko C6
TRZY!!trochę odjechał,tak o długość :|
CZTERY 160kmh długość podobna
nadal czwórka zakręt w lewo widać kolo popuścił,zbliżam się do kufra
PIĘĆ dobujałem 4200obrt coś koło 200kmh na blacie i koniec obrotów się zbliża,więc trzeba odpuścić bo i tak więcej skrzynia nie pozwoli a tymczasem kolo w A6 odjechał sobie a ja mknąłem 160 przed siebie :cry: .
Szkoda że nie wybrał drugiej drogi w kierunku Polic poprzez zakręty było by ciekawiej :P
Zastanawia mnie tylko co siedziało w tej A6,zakładam że diesel bo gdyby to była benzyna czuć byłoby zapach spalonej beny a tu nic!!
Czas zrobić chipa aby graty zaczęły pracować jak należy :P
Z dwoma rurami 2.0TDI??
Jeszcze były 2.7TDI bo 3.0TDi faktycznie by mnie zamiotło jak leszcza :lol:
Komentarz
-
-
sew ja wiem ze 1.8t to dobre silniki, ale mysle ze masa zrobila swoje, i przy 190 Pan byl troche dlugosci za mna, pozniej zwolnilem on mnie dogonil pokazalismy sobie nawzajem kciuka i wrocilismy do normalnych predkoscinie wiem moze was wprowadzilem w blad piszac super 1.8t chodzilo mi oczywiscie o superBa
bo z octavia z tym silnikiem na pewno nie byloby latwo.
Lece wierze ze 1.8t przekroczy te 220, czasami jednak ciesze sie ze mam tylko 5 bieg bo moze tez bym probowal wyzszych predkosci, a tak to musze jako kapelusznik na autobahnie jechac :diabelski_usmiechJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
radekgw, a to wiele wyjaśnia , superb jest cięższy, mogłeś być ciut szybszy, prawda.
a co do 5 tki to nie wiem jaka jest skrzynia w alh, ale w 1.8 t jest też 5 biegów i dość krótka skrzynia, zresztą tdi 5 biegowe mam sam i wyciągnę ponad 220. Oczywiście w awxie mogą być dłuższe biegi niż w alh.
Komentarz
-
-
wydaje mi sie ze w alh sa krotsze, chyba 5 tys. obrotow mialem przy 210, albo nie cale 5tys. nie pamietam dokladnie, ale zeby dobic do 220 musialbym grubo w czerwone pole sie wbic...Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
sew jak dzisiaj wyjade na owodnice to postaram sie luknac i napisze, ale wydaje mi sie ze 140 km/h jest przy 3tys. mowie o licznikowych ocywiscieJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez radekgwsew jak dzisiaj wyjade na owodnice to postaram sie luknac i napisze, ale wydaje mi sie ze 140 km/h jest przy 3tys. mowie o licznikowych ocywiscie
[ Dodano: Nie 25 Mar, 12 17:23 ]
doczytalem teraz...troche mnie dziwi 5 tys. przy 210 u Ciebie?! rozumiem ze po programie auto jest bardziej sklonne wchodzic na czerwone pole, ale u mnie nie da rady nawet kiedy udalo sie ponad 200 leciec.
Komentarz
-
golas napisalem chyba bo wlasnie nie pamietam, czy to bylo 210 czy 215 czy bylo 4.5 czy 5 tys. ale pamietam ze bylem juz blisko czerwonego pola, ale chyba minimalnie przed nim auto nie chcialo juz przyspieszac bo tak mi program napisanoJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Gość
radekgw, to juz by sie bardziej pokrywalo, dodam tylko ze ja jezdze na 15 profil 60 czyli standard.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Golas27radekgw, to juz by sie bardziej pokrywalo, dodam tylko ze ja jezdze na 15 profil 60 czyli standard.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Komentarz